Kielletään, kielletään! Tai vähintäänkin laitetaan verolle!

Voi noita meidän virkamiehiä, kun ovat intopiukeeta porukkaa. Muistan kun porukka kummissaan lueskeli juttuja pullonkerääjien verovelvollisuudesta (viime vuonna?) ja vähän aikaa sitten meuhkattiin somessa aikapankki-toiminnan veronalaisuudesta myöskin. Ja syystä meuhkattiin! Myös kyläkaupan itse tehtyjen pullien myynnin kieltäminen oli joku aika sitten tapetilla.

No, tänään olen sitten lukenut kolme uutista tyyliin kielletään, kuuluu verolle tai onhan luvat kunnossa??

Kielletään bilebaari-idea
Valvira tyrm

eikä verokieroilla niiden tuonti-kaljojen kanssa!
"Ihmiset eivät tajua riskiä" – viinarallissa piilee törkeitä veropetoksia | Yle Uutiset | yle.fi

Tämä menee jo kuitenkin yli ymmärryksen... Onko hääkylttiesi luvat kunnossa?
Ovatko hääkylttiesi luvat kunnossa? - Myötä- ja vastoinkäymisissä - Myötä- ja vastoinkäymisissä - Helsingin Sanomat

Ei kiesus eipä voi enää muuta sanoa.
 
"mama"
Voi kutun pieru:)

Onhan tuolla toki itse itseään työllistävä vaikutus, saa virkakoneisto puuhastella..
Oikeasti tätä byrokratiaa ja valtion pöhöttynyttä virkakoneistoa pitäisi alkaa karsia rankalla kädellä. Siinä säästyisi rahaa jo kummasti.

Bai tö vei, koskahan ne hoksaa kieltää matkatoimistoja myymästä suomalaisille All Inclusivet matkojen yhteydessä, niihin kun yleensä kuuluu rajaton juomien nauttimis oikeus ko. matkakohteessa:)
 
[QUOTE="mama";28834961]Voi kutun pieru:)

Onhan tuolla toki itse itseään työllistävä vaikutus, saa virkakoneisto puuhastella..
Oikeasti tätä byrokratiaa ja valtion pöhöttynyttä virkakoneistoa pitäisi alkaa karsia rankalla kädellä. Siinä säästyisi rahaa jo kummasti.

Bai tö vei, koskahan ne hoksaa kieltää matkatoimistoja myymästä suomalaisille All Inclusivet matkojen yhteydessä, niihin kun yleensä kuuluu rajaton juomien nauttimis oikeus ko. matkakohteessa:)[/QUOTE]

Pitäis varmaan vinkata jonnekin, et saatais tuokin porsaanreikä tukittua...

Mutta... milloin meillä kansalaisilla menee oikeasti hermot tuohon jatkutaan pilkun koinimiseen joka helvatan asiassa? Sen päivän haluaisin kyllä nähdä. Mutta ei...uutta entistä typerämpää sääntöä vaan puskee pinnalle, lampaat määkii hetken ja menee sitten bonuskortit ojossa hakemaan apetta vihreimmiltä laitumilta.
 

Yhteistyössä