Kfkfkf! Saako kysyä: Miksi palstailet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muumipappa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulkaa nyt aikuiset ihmiset. Eikö jokainen aikuinen ole itse vastuussa siitä mitä täällä kirjoittelee?
Sen saa mitä tilaa. Ton kf:n jutut on niin huomionhakuisia, että voi ainoastaan syyttää itseään siitä millaisen vastaanoton täällä saa. Järki käteen.

:D

Muutaman kerran oon yhdestä asiasta kysynyt harmaana, mutta aika ihmeellistä että silloinkin mut joku tunnisti ja tuli huutelemaan et kooäffäkö siellä :O

En siis kirjoittele harmaana muutoin :) Ja mä voin olla online ihan vaikka 24/7 jos en sammuta konetta ja selain jää auki.. Se pysyy silloin kirjautuneena

Enhän mää tosissani...

Se on hyvä ettet välitä tollasista vinkujista.:heart::)

Onhan noi pärskärpäset aika ajoin aika hauskojakin...jotakin positiivista siis niissäkin.

Jos jää vain selain auki, eikä kirjoittele tänne mitään, niin kirjautunut yhteys menee poikki, olikos se nyt tunnin päästä tjsp.

Sinä olet kyllä koko ajan vihreänä. Siis aivan koko ajan. :)

Aika jännä, jos olen jossain reissussa ja tulen takaisin niin kyllä mä vaan täällä oon kirjautuneena. Mulla on siis tallennettuna tuo salasana ja tunnus ja "muista minut" nappi :)

Köfis on tän hetken the trolli numero 1 palstalla :D siks se palstailee ja kaikki sen sivunikit. Ei ehdi töihin kun pitää ylläpitää useita profiileja kera tarinoiden.
Meneehän se elämä noinki... jos tykkää ;)

Onpa ihme juttua taas. Tää on hei keskustelupalsta! Eiks alottajalla ole mitään muuta tekemistä ku kytätä jotain randomia nimimerkkiä ja kehitellä jotain salaliittoteorioita siihen kylkeen... Mua ei ainakaan kiinnosta onko joku tänne kirjotettu juttu tosi vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29449262:
...lukea? :saint::rolleyes:

Kirjotella sontaa usealla nikillä keskustelupalstalla :D joku kirjottaa kirjoja toinen haave elämää keskustelupalstalla.,,, nooo viihdyttävä trolli anyway ja hauska sen ja sen sivupersoonien juttuja on lueskella.

[QUOTE="viera";29449247]Köfis on tän hetken the trolli numero 1 palstalla :D siks se palstailee ja kaikki sen sivunikit. Ei ehdi töihin kun pitää ylläpitää useita profiileja kera tarinoiden.
Meneehän se elämä noinki... jos tykkää ;)[/QUOTE]

njaa...

no kiitos kuitenkin tästä ^ kuvasta yläpuolella, se on niin viihdyttävä... :D näen Koffelin hyörimässä kolmen eri tietokoneen välillä touhukkaan näköisenä ja päivittävän niitä kuuluisia provojaan - kolmeko niitä nyt sitten oli, vai mikä tämä lopullinen tuomio olikaan.

Näen silti ne keksityt vauvatkin, kuin myös miehen ja isommat lapset, eli ei mtn vaikeuksia siinäkään. Se jo todistaa siis Koffin erittäin päteväksi täystrolliksi, kun mä olen kaiken uskonut tähän asti.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29450178:
njaa...

no kiitos kuitenkin tästä ^ kuvasta yläpuolella, se on niin viihdyttävä... :D näen Koffelin hyörimässä kolmen eri tietokoneen välillä touhukkaan näköisenä ja päivittävän niitä kuuluisia provojaan - kolmeko niitä nyt sitten oli, vai mikä tämä lopullinen tuomio olikaan.

Näen silti ne keksityt vauvatkin, kuin myös miehen ja isommat lapset, eli ei mtn vaikeuksia siinäkään. Se jo todistaa siis Koffin erittäin päteväksi täystrolliksi, kun mä olen kaiken uskonut tähän asti.

On se kumma, ensin haukutaan tyhmäksi kuin saapas ja seuraavassa lauseessa väitetään, että olisin niin pätevä, että tuollaiseen pystyisin :D Koittakaa nyt jumalauta päättää :laugh:

mä vitsailen vaan, mutta täytyy sun nyt pätevä olla, ei ole epäilystäkään.

psst. muistetaan myös, että meillä on tuplahämäys. Ainakin mä harrasta th.ta, se sekoittaa lopullisesti, ne jotka luulee trolliksi, pysyvät luulossaan varmaan siksi.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29450209:

mä vitsailen vaan, mutta täytyy sun nyt pätevä olla, ei ole epäilystäkään.

psst. muistetaan myös, että meillä on tuplahämäys. Ainakin mä harrasta th.ta, se sekoittaa lopullisesti, ne jotka luulee trolliksi, pysyvät luulossaan varmaan siksi.

Ihan sama mikskä luulevat :D
Jos näillä ei omassa elämässä oo yhtään mitään ni kai se toisen elämä sit voi tuntua AIVAN USKOMATTOMALTA :headwall: huu nous...

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Jos näillä ei omassa elämässä oo yhtään mitään ni kai se toisen elämä sit voi tuntua AIVAN USKOMATTOMALTA :headwall: huu nous...

ja just tää peruste *joillekin sattuu ja tapahtuu liukuhihnalla* niin meitä on muitakin kröhhöm :ashamed: lahjakkaita siinä lajissa -

huh jos mäkin kirjoittaisin tänne jtn ihan tosi juttuja etenkin viime vuoden ajalta, tulisi taatusti trollisyyttäjät kimppuun.

kun en itekään meinaa uskoa, tapahtumavyöryjä viime ajoilta :(

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29450241:
ja just tää peruste *joillekin sattuu ja tapahtuu liukuhihnalla* niin meitä on muitakin kröhhöm :ashamed: lahjakkaita siinä lajissa -

huh jos mäkin kirjoittaisin tänne jtn ihan tosi juttuja etenkin viime vuoden ajalta, tulisi taatusti trollisyyttäjät kimppuun.

kun en itekään meinaa uskoa, tapahtumavyöryjä viime ajoilta :(

Ja jos mä kirjoittaisin kaiken mitä meille tapahtuu, niin kukaan ei uskois sanaakaan :D
Onneks voi keskittyä vain niihin positiivisiin asioihin :)

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä

No jaa, olen täältä huomannut, että elämässäsi on mies ja lapset, vauva, raskaus, myyt huutiksessa, haaveilet rillimukista, ostit pussilakanat. Ilmeiset mulla on paha aukko sivistyksessä, kun tota tuossa ei ole mitään erikoista. Paitsi se, että lapsia syntyy 9kk ikäerolla.

No jaa, olen täältä huomannut, että elämässäsi on mies ja lapset, vauva, raskaus, myyt huutiksessa, haaveilet rillimukista, ostit pussilakanat. Ilmeiset mulla on paha aukko sivistyksessä, kun tota tuossa ei ole mitään erikoista. Paitsi se, että lapsia syntyy 9kk ikäerolla.

Joidenkin mielestä on ihan hirveästi jotain tosi ihmeellistä mun elämässä :D
Jopa niin paljon, ettei mua voi olla edes olemassa.. Mut tää on kaksplussa, mikään ei yllätä

Mä palstailen täällä paikallaolijoiden takia. Tänään näkyy olevan paikalla Siwan kassa. Seuraavaksi toivon naispoliisia ja sitten lastensuojelutyöntekijää ja sitten ehkä tuksu-näätää, paitsi jos ne on jo ollu täällä, niin sit tietysti linkkiä, ettei mun tartte alkaa goaglettaa ketää. Noi on ne syy miksi mä käyn täällä.

Ja jos mä kirjoittaisin kaiken mitä meille tapahtuu, niin kukaan ei uskois sanaakaan :D
Onneks voi keskittyä vain niihin positiivisiin asioihin :)

Siis älä sä yritä. Taviksille ei tapahdu mitään ja ne ei koskaan käy ulkkareissa. Siis ainoo mitä tavixille ikinä sattuu on kun ei kerkee kattoon salkkareita ja puhelimen akku on just sillon tyhjä et ei voi soittaa suskulle tai marketalle et mitä siin nyt tapahtuu ja kiikarit on kadonnu vaikka naapurin omakotitalossa näkyy tv-ruutu ihan selvään olkkarin ikkunasta ja sekin näköjään kattoo salkkareita ja sit ei voi muuta kun lähtee kykkiin pensaaseen sen ikkunan taa ja sit se soittaa poliisit ja joutuu tosi nolona jepettiasemalle selittää, että kun salkkarit ja ei niinku..

Siis mitään ton kummempaa sulle kumminkaa satu, kun sä oot tavis, niin mitä niinku kertomist sellases voi niinku mitenkää ikinä olla?

Yhteistyössä