Kfkfkf! Saako kysyä: Miksi palstailet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muumipappa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä koffi herättää epäilyksiä, kun hänelle sattuu ja tapahtuu...kaikkea sellaista ihanaa, perintöjä tupsahtaa, vauvoja pukkaa ja bisnekset kukoistaa.

Mieki herätin epäilyksiä koska mulle sattuu ja tapahtuu mut jotku meistä ihmisistä vaan on tämmösiä koheltajia, taikka ihmisiä joile sattaa paskaa niskaan elämässä, tai sitte on onnekkaita ja saavat paljon hyvvää elämässä.
Se vain kannattaa muistaa että se mitä tänne palstalle kertoo ei tosiaankaan oo ko murto-osa siitä elämästä mitä ellää, ei sen perusteella kannata kenestäkkään kokonaiskuvaa päätellä.
Niinku nyt esimerkiksi mie, paljon tapahtuu ja sattuu mut suurimmaksi osaksi elän ihan sitä tavallista "tylsää" arkea. :D

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Mieki herätin epäilyksiä koska mulle sattuu ja tapahtuu mut jotku meistä ihmisistä vaan on tämmösiä koheltajia, taikka ihmisiä joile sattaa paskaa niskaan elämässä, tai sitte on onnekkaita ja saavat paljon hyvvää elämässä.
Se vain kannattaa muistaa että se mitä tänne palstalle kertoo ei tosiaankaan oo ko murto-osa siitä elämästä mitä ellää, ei sen perusteella kannata kenestäkkään kokonaiskuvaa päätellä.
Niinku nyt esimerkiksi mie, paljon tapahtuu ja sattuu mut suurimmaksi osaksi elän ihan sitä tavallista "tylsää" arkea. :D

ei tuohon lisäämistä

Mä oon niinku nevahöörd susta, kerro kuka sä oot ja mitä sulle on tapahtunu? :) Siis oon uusi täällä..

No näinpä, en mä kerro palstalle todellakaan kaikkea meidän elämästä :O
Meille tapahtuu paskoja asioita sekä hyviä asioita, kuten varmasti jokaiselle, harvemmin niistä paskoista asioista mihinkään huutelee, mutta kyllä meillä sellaisiakin asioita tapahtuu, jopa ihan parhaillaan :( en vaan koe tarvetta niistä puhella

[QUOTE="utelias";29448906]Mä oon niinku nevahöörd susta, kerro kuka sä oot ja mitä sulle on tapahtunu? :) Siis oon uusi täällä..[/QUOTE]

No mie en ennää täälä käy ko hyvin harvakseltaan että eipä uutukaiset palstalaiset minusta varmaan mittää tiäkkään :D

Muoks. Palstailun alotin joskus sillon 2000-luvun alussa ja taisin pari vuotta sitte viimeksi aktiivisesti täälä vielä käyvä. Nyt käyn tosiaan joskus, jos jaksan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="viera";29448852]Jos on kertonut jo tänne kaiken paljon intiimimmänkin itsestään, niin tuskin tuo on enää salaisuus?[/QUOTE]

Jos minä kerron että minulla on valtava kyrpä, niin ei se tarkoita että kenellä tahansa on oikeus kysyä että mitenkäs se auton vakuutus?

Jos ihmiselle pitää tämmöisen tavata, niin silloin on jo aika heikoilla maalaisjärki muutenkin.

[QUOTE="Vieras.";29448891]Kfkfkf on provo, turha sitä on täällä aina spekuloida.

Jos ei ole, niin käy kyllä sääliksi. Mutta uskon että on.[/QUOTE]

tai trollin. Ärstyttääkö tahallaan! En kyllä huomannut että trolli.

Perintöasian vahingossa lipsautin palstalle, poistin viestin heti kun tajusin että mitä siitä voi seurata, mutta joku oli sen jo kerinnyt lukemaan, joten aivan turhaa.. Ja tietystikkin heti laverteli palstalla joten ihan se ja sama vaikka nyt sitten kaikki tietävät, tämän ihanan harmaan ansiosta

Noh, ei kukaan tietäisi, ellet olisi itse kirjoittanut useammassa ketjussa perintöjutuista.

Jos minä kerron että minulla on valtava kyrpä, niin ei se tarkoita että kenellä tahansa on oikeus kysyä että mitenkäs se auton vakuutus?

Jos ihmiselle pitää tämmöisen tavata, niin silloin on jo aika heikoilla maalaisjärki muutenkin.

Eikä kenellä tahansa ole oikeus määrätä, mitä kukakin täällä kyselee ja keneltä. Vastaaminen tai vastaamatta jättäminenkin on jokaisen oma asia.

No näinpä, en mä kerro palstalle todellakaan kaikkea meidän elämästä :O
Meille tapahtuu paskoja asioita sekä hyviä asioita, kuten varmasti jokaiselle, harvemmin niistä paskoista asioista mihinkään huutelee, mutta kyllä meillä sellaisiakin asioita tapahtuu, jopa ihan parhaillaan :( en vaan koe tarvetta niistä puhella

Kyllä sen suurin osa huomaa ja ymmärtää, että et kerro teidän elämästä.
Se on jokaisen oma valinta (ja vastuu), mitä tänne kirjoittelee :)

Yhteistyössä