P
photo77
Vieras
[QUOTE="Muumipappa";29448190]Kerroppa vähän siitä sun vauvasta, millainen hän on?[/QUOTE]
kenenkään ei tarvii kertoa mitään jos ei halua!
kenenkään ei tarvii kertoa mitään jos ei halua!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä koffi herättää epäilyksiä, kun hänelle sattuu ja tapahtuu...kaikkea sellaista ihanaa, perintöjä tupsahtaa, vauvoja pukkaa ja bisnekset kukoistaa.
Mieki herätin epäilyksiä koska mulle sattuu ja tapahtuu mut jotku meistä ihmisistä vaan on tämmösiä koheltajia, taikka ihmisiä joile sattaa paskaa niskaan elämässä, tai sitte on onnekkaita ja saavat paljon hyvvää elämässä.
Se vain kannattaa muistaa että se mitä tänne palstalle kertoo ei tosiaankaan oo ko murto-osa siitä elämästä mitä ellää, ei sen perusteella kannata kenestäkkään kokonaiskuvaa päätellä.
Niinku nyt esimerkiksi mie, paljon tapahtuu ja sattuu mut suurimmaksi osaksi elän ihan sitä tavallista "tylsää" arkea.![]()
Mitä se kenellekään kuuluu miten kukakin viettää vapaa-aikaansa?
Mitä se kenellekään kuuluu miten kukakin viettää vapaa-aikaansa?
Mieki herätin epäilyksiä koska mulle sattuu ja tapahtuu mut jotku meistä ihmisistä vaan on tämmösiä koheltajia, taikka ihmisiä joile sattaa paskaa niskaan elämässä, tai sitte on onnekkaita ja saavat paljon hyvvää elämässä.
Se vain kannattaa muistaa että se mitä tänne palstalle kertoo ei tosiaankaan oo ko murto-osa siitä elämästä mitä ellää, ei sen perusteella kannata kenestäkkään kokonaiskuvaa päätellä.
Niinku nyt esimerkiksi mie, paljon tapahtuu ja sattuu mut suurimmaksi osaksi elän ihan sitä tavallista "tylsää" arkea.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitä kummaa;29448853:Tarkoitatko vapaa-ajalla palsta-aikaa, vai ei-palsta-aikaa?![]()
Jos minä kerron että minulla on valtava kyrpä, niin ei se tarkoita että kenellä tahansa on oikeus kysyä että mitenkäs se auton vakuutus?
Jos ihmiselle pitää tämmöisen tavata, niin silloin on jo aika heikoilla maalaisjärki muutenkin.
mitäs teet sillä?
Perintöasian vahingossa lipsautin palstalle, poistin viestin heti kun tajusin että mitä siitä voi seurata, mutta joku oli sen jo kerinnyt lukemaan, joten aivan turhaa.. Ja tietystikkin heti laverteli palstalla joten ihan se ja sama vaikka nyt sitten kaikki tietävät, tämän ihanan harmaan ansiosta
Jos minä kerron että minulla on valtava kyrpä, niin ei se tarkoita että kenellä tahansa on oikeus kysyä että mitenkäs se auton vakuutus?
Jos ihmiselle pitää tämmöisen tavata, niin silloin on jo aika heikoilla maalaisjärki muutenkin.
vaihdan töllön kanavia ilman kaukosäädintä.
Noh, ei kukaan tietäisi, ellet olisi itse kirjoittanut useammassa ketjussa perintöjutuista.
No sitten sen täytyy kyllä olla yhtä valtava, kuin kfkfkf:n miehen perintö, oooooh
No näinpä, en mä kerro palstalle todellakaan kaikkea meidän elämästä :O
Meille tapahtuu paskoja asioita sekä hyviä asioita, kuten varmasti jokaiselle, harvemmin niistä paskoista asioista mihinkään huutelee, mutta kyllä meillä sellaisiakin asioita tapahtuu, jopa ihan parhaillaanen vaan koe tarvetta niistä puhella
Joo, kun se on jo aivan sama siinä kohtaa jos joku harmaa huutelee asiasta kymmenissä ketjuissa :headwall:
Aina tulee vittuilemaan asiasta... eiköhän kaikki ole sen siinä vaiheessa jo lukeneet : /
Eikä kenellä tahansa ole oikeus määrätä, mitä kukakin täällä kyselee ja keneltä. Vastaaminen tai vastaamatta jättäminenkin on jokaisen oma asia.