Kfkfkf! Saako kysyä: Miksi palstailet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muumipappa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29449023:
Voihan kyseessä olla myös klassinen tuplahämäys :cool:

ei olisi varmaan eka kerta palstalla...itse luin ensmäisen krran nyt Koffelin perinnöstä.

Koffelin mies taisi olla se perijä. Ja tottakai täällä on jo puitu, että kuinka lapset, jääkö osa lapsista mahdollisesti nuolemaan näppejään. (Mutta ei hätää mitään, kun ensimmäisen liiton lapset tulevat perimään vielä enemmän kfkfkf:n exän kautta)

[QUOTE="Urpo";29449029]Esim siitä kuinka monta ketjua joku henkilö on aloittanut. Kun vähän selailee palstaa, tiedäthän? Onks täällä tänään kaikilta jäänyt aivot narikkaan?[/QUOTE]

no mä nyt en jaksa jonkun yhden nikin alotuksia selailla. Ja ei siihen mene paljoa aikaa, kun tekee vaikka kymmenenkin aloitusta tosta noin vaan. Mutta jos itse palstailee vaan hieman, niin tuskimpa sitä lukee juuri niitä aloituksia, jotka ei kiinnosta ja katsoo niistä vielä kellonajatkin ja osallistujat.

[QUOTE="Urpo";29449029]Esim siitä kuinka monta ketjua joku henkilö on aloittanut. Kun vähän selailee palstaa, tiedäthän? Onks täällä tänään kaikilta jäänyt aivot narikkaan?[/QUOTE]

Profiilista näkee myös rekisteröityneiden nikkien aktiivisuuden.

No montakos olen aloittanut? Tänään neljä, eilen yhden, edellispäivänä kaksi.. SIIS AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ !!!!!!

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Koffelin mies taisi olla se perijä. Ja tottakai täällä on jo puitu, että kuinka lapset, jääkö osa lapsista mahdollisesti nuolemaan näppejään. (Mutta ei hätää mitään, kun ensimmäisen liiton lapset tulevat perimään vielä enemmän kfkfkf:n exän kautta)

kannattaako jatkaa jauhantaa. Onhan se tietenkin aina kaikki totta, mikä palstalla kerrotaan.

Mutta tuplahämäys tarkoittaa että...*saa jatkaa lausetta*

no mä nyt en jaksa jonkun yhden nikin alotuksia selailla. Ja ei siihen mene paljoa aikaa, kun tekee vaikka kymmenenkin aloitusta tosta noin vaan. Mutta jos itse palstailee vaan hieman, niin tuskimpa sitä lukee juuri niitä aloituksia, jotka ei kiinnosta ja katsoo niistä vielä kellonajatkin ja osallistujat.

Joskus sattuu lukemaan jotain sellaista wtf-kommenttia joltakin mustalta, sitten on vähän pakko lukea lisää, että onko se tosissaan, voiko olla tottakaan :D

[QUOTE="kärpänen";29449072]Joskus sattuu lukemaan jotain sellaista wtf-kommenttia joltakin mustalta, sitten on vähän pakko lukea lisää, että onko se tosissaan, voiko olla tottakaan :D[/QUOTE]

kaikki mitä kaikki mustat palstalaiset sanovat, on AINA totta, tietenkin.
Ja jokaisen mustan palstiksen miehellä on peniksen pituus on vähintään 18 cm :attn:

viimeisin kohta palstalta opittua :xmas:

[QUOTE="Urpo";29449022]Joo, mäkin olen ymmärtänyt että palstalla saa kysyä mitä haluaa, mut ei varmaankaan pakko kenenkään vastata. Hahaha kepsis. Ootpa älykäs:/ Että ei ole "oikeutta kysyä".[/QUOTE]

No onneksi laitoit ainakin ihan osuvan nimimerkin. Niitä ne ihmiset on, jotka yrittää syyllistää toisia ja udella yksityisiä asioita julkisesti, että olisi taas lisää paskaa nakeltavana.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29449086:
kaikki mitä kaikki mustat palstalaiset sanovat, on AINA totta, tietenkin.
Ja jokaisen mustan palstiksen miehellä on peniksen pituus on vähintään 18 cm :attn:

viimeisin kohta palstalta opittua :xmas:

Mustat täällä näyttää eniten valehtelevan. Olen sen tämänkin ketjun perusteella tänään oppinut. Ei ole monella mustalla puhtaat jauhot pussissaan. Ja hirrrveä haloo nostetaan ihan joukolla, jos jotain mustaa haukutaan, tai epäillään provoksi. EIks teidän mustien kannattaisi verkostoitua keskenänne ja vaikka ihan tavata irl? Alkaa aika monella nikillä olla mopo irti tällä palstalla, tosi typerää juttua säkin siinä suollat.

Mustat täällä näyttää eniten valehtelevan. Olen sen tämänkin ketjun perusteella tänään oppinut. Ei ole monella mustalla puhtaat jauhot pussissaan. Ja hirrrveä haloo nostetaan ihan joukolla, jos jotain mustaa haukutaan, tai epäillään provoksi. EIks teidän mustien kannattaisi verkostoitua keskenänne ja vaikka ihan tavata irl? Alkaa aika monella nikillä olla mopo irti tällä palstalla, tosi typerää juttua säkin siinä suollat.

hyvä tietää

aavee-mammat odottavat jo malttamattomina sinun tarinoitasi.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29449121:
hyvä tietää

aavee-mammat odottavat jo malttamattomina sinun tarinoitasi.

Teillä mustilla on toi vttulipuoli hyvin hanskassa. Onneks olkoon vaan. Esim sulle ja kepsikselle. Ja sitten puolustetaan taas koffia, henkeen ja vereen. Kun kamalat harmaat kiusaavat täällä. Kaikesta voi syyttää harmaita palstailijoita. Vai hetkinen, oisko provoilijoilla mitään osaa tai arpaa mihinkään?Hmm....

Monesti kun olen ollut palstalla niin kfkfkf ei ole ollut online!:attn:

varmaan harmaana kirjotellu.:xmas:

Monesti kun olen ollut palstalla niin kfkfkf ei ole ollut online!:attn:

varmaan harmaana kirjotellu.:xmas:

:D

Muutaman kerran oon yhdestä asiasta kysynyt harmaana, mutta aika ihmeellistä että silloinkin mut joku tunnisti ja tuli huutelemaan et kooäffäkö siellä :O

En siis kirjoittele harmaana muutoin :) Ja mä voin olla online ihan vaikka 24/7 jos en sammuta konetta ja selain jää auki.. Se pysyy silloin kirjautuneena

Jos on usein online, se tuskin tarkottaa sitä, että ihminen makaa neljän seinän sisällä ja viiltelee ranteita auki.:attn:

• Tykkää
Reactions: Sirionful

Yhteistyössä