Kfkfkf! Saako kysyä: Miksi palstailet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muumipappa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Muumipappa"

Vieras
Kerrot että olette molemmat kotona; miehesi ja sinä. Ette siis käy töissä? Miksi ette vietä yhteistä aikaa keskenään päivisin, nauti vauva-arjesta, esim käy kaupungilla tai harrastuksissa vuorotellen jne. ?? Nautitko vauvastasi? Miksi tuhlaat aikaasi täällä palstalla niin paljon? Tapaatko koskaan muita äitejä, käytkö vauvakahvilassa tms?

JOkin ei kertomassasi täsmää... Kovin paljon jaksat tänne palstalle kirjoitella?
Melkein tulee semmoinen tunne ettei sitä vauvaa edes ole, vai onko?
Minkä ikäinen? Nukkuuko hyvin? Imetätkö? Mitä uutta vauvasi on oppinut?
Tuntuu että puhut kaikesta muusta paitsi vauvasta. Outoa, kun ollaan kuitenkin ns. vauvapalstalla, eli ainakin jotkin asiat jotka liittyy vauvoihin pitäisi kiinnostaa?

• Tykkää
Reactions: L@ur@
Varmaan ihan samasta syystä kuin muutkin =)

Tarvitaanko palstailuun joku syy?

Me tehdään miehen kanssa kotona töitä, meillä on verkkokauppa. Itseasiassa meillä on yhteiset harrastuksetkin :laugh:
Käydään kaupungilla ja on mulla muutama äitikaverikin, mutta en oikein ole sellaisia kamalasti saanut, kun poikani on jo niin vanhoja, kaverini alkavat nyt vasta tekemään niitä lapsia ja mun on jo niin isoja :S Sain heidät niin nuorena, ettei ketään vielä silloin suunnitellut edes lastentekoa. Parhaimmilla kavereilla ei ole vieläkään lapsia..

Varmaan ihan samasta syystä kuin muutkin =)

Tarvitaanko palstailuun joku syy?

Me tehdään miehen kanssa kotona töitä, meillä on verkkokauppa. Itseasiassa meillä on yhteiset harrastuksetkin :laugh:
Käydään kaupungilla ja on mulla muutama äitikaverikin, mutta en oikein ole sellaisia kamalasti saanut, kun poikani on jo niin vanhoja, kaverini alkavat nyt vasta tekemään niitä lapsia ja mun on jo niin isoja :S Sain heidät niin nuorena, ettei ketään vielä silloin suunnitellut edes lastentekoa. Parhaimmilla kavereilla ei ole vieläkään lapsia..

Sulle tekisi tosi hyvää mennä johonkin mammakerhoon tai äitikahvilaan. Tapaamaan vähän äitejä ja juttelemaan. Keskustelet täällä niin paljon että vaikutat aika yksinäiseltä. Ja irl juttuseura tekisi varmaan hyvää!

[QUOTE="Muumipappa";29448099]Sulle tekisi tosi hyvää mennä johonkin mammakerhoon tai äitikahvilaan. Tapaamaan vähän äitejä ja juttelemaan. Keskustelet täällä niin paljon että vaikutat aika yksinäiseltä. Ja irl juttuseura tekisi varmaan hyvää![/QUOTE]

Ei kaikki ole sosiaalisia eikä tarvitsekaan olla.

[QUOTE="Muumipappa";29448099]Sulle tekisi tosi hyvää mennä johonkin mammakerhoon tai äitikahvilaan. Tapaamaan vähän äitejä ja juttelemaan. Keskustelet täällä niin paljon että vaikutat aika yksinäiseltä. Ja irl juttuseura tekisi varmaan hyvää![/QUOTE]

Luulen, että kfkfkf:lle tekee palstailukin jotain hyvää, ei hän hän täällä muuten niin ahkerana olisi. Jos sitä miettiikin joidenkin nikkien motiiveja, niin parempi pitää omana tietonaan, eikä kiusata. Koska jos on provo ja haaveilee niistä asioista, joista kirjoittaa, niin se kiusaaminen ei ainakaan helpota tilannetta.

Ei kaikki ole sosiaalisia eikä tarvitsekaan olla.

Ja mua ei oikeasti edes hirveästi kiinnosta äitikaverit, olen nää raskaudet, synnytykset, imetykset jne käynyt jo läpi. Olisin kaivannut niitä silloin, kun sain nuo vanhemmat lapset. Nyt tuntuu vain tylsältä jutella kenenkään kanssa vauvoista tai raskaudesta, koska ne on jo niin tuttuja juttuja. Aikanaan ois ollut kiva jos olis ollut joku jolta kysyä niitä nolompiakin juttuja :D Nyt ne on mun kaverit jotka kysyy multa niitä juttuja

Ja mua ei oikeasti edes hirveästi kiinnosta äitikaverit, olen nää raskaudet, synnytykset, imetykset jne käynyt jo läpi. Olisin kaivannut niitä silloin, kun sain nuo vanhemmat lapset. Nyt tuntuu vain tylsältä jutella kenenkään kanssa vauvoista tai raskaudesta, koska ne on jo niin tuttuja juttuja. Aikanaan ois ollut kiva jos olis ollut joku jolta kysyä niitä nolompiakin juttuja :D Nyt ne on mun kaverit jotka kysyy multa niitä juttuja

Olen vaan vähän huolestunut, että onhan sinulla jotain kavereita? Jaksaako miehesi jutella kanssasi?

[QUOTE="Muumipappa";29448144]Olen vaan vähän huolestunut, että onhan sinulla jotain kavereita? Jaksaako miehesi jutella kanssasi?[/QUOTE]

Eikai se mun kans olis jos ei jaksais :D
Ei tällainen 24/7 yhdessäolo oikeesti toimis jos ei jaksais toisen kanssa jutella.
Toisille 24/7 on pahasta ja toisille hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;29448149:
Mites se aloittaja tietää kf:n toiminnasta noin paljon jos ei ole jatkuvasti täällä kyttäämässä mitä kukin nimimerkki tekee..Juu ja selittelyt ovat sitten turhia

Jotkut ihmiset (nikit) jäävät helposti mieleen, johtuen tyylistä jolla he kirjoittavat itsestään. Väitätkö ettei muuta palstan aktiiviset jäsenet tiedä koko kfkfkf;n historiaa?
On meinaan kertonut tänne yksityiskohtaisia asioita itsestään.

Aloitusten tasosta kyllä huomaa jos kaipaa sosiaalisia kontakteja. Jos ei ole sosiaalinen niin ei varmaan tarvisi myöskään palstailla? Ja aina kertoa itsestään?....

Minä olen erittäin epäsosiaalinnen,kärsin myös paniikkihäiriöstä ja palstat ovat ainakin minun "pelastukseni".Täällä voin vapautuneesti höpötellä niitä näitä ja jutella muille samassa elämäntilanteessa olevien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;29448149:
Mites se aloittaja tietää kf:n toiminnasta noin paljon jos ei ole jatkuvasti täällä kyttäämässä mitä kukin nimimerkki tekee..Juu ja selittelyt ovat sitten turhia

Itse ainakin, jos huomaan jotain kiinnostavaa jossain nikissä/nettipersoonassa, käytän hakua viestien etsimiseen, sillä tavoin ei tarvitse päivystää 24/7. Olen kyllä huomannut, että täällä on paljon nikkejä, joiden viestitahti on kova, mutta ilmeisesti eivät lue muiden viestejä ollenkaan tai ole kiinnostuneita muista kuin itsestään ja hämmästelevät sitä, jos joku ei ole samanlainen.

[QUOTE="nih";29448166]En usko että kfkfkf.llä on vauvaa tai jos on niin ei se ainakaan ikinä sen kanssa halua viettää aikaa.[/QUOTE]

Tätä minäkin epäilin, mutta hienoa tietysti jos se vauva on olemassa. Jaksaisi vielä viettää sen kanssa aikaa, niin olisi hieno juttu!

[QUOTE="Muumipappa";29448158]Jotkut ihmiset (nikit) jäävät helposti mieleen, johtuen tyylistä jolla he kirjoittavat itsestään. Väitätkö ettei muuta palstan aktiiviset jäsenet tiedä koko kfkfkf;n historiaa?
On meinaan kertonut tänne yksityiskohtaisia asioita itsestään.[/QUOTE]

Minä olen palstaillut liki 8v ja päivittäin,ja silti en tiedä kaikkien nikkien tasantarkkaan.

[QUOTE="Muumipappa";29448158]Jotkut ihmiset (nikit) jäävät helposti mieleen, johtuen tyylistä jolla he kirjoittavat itsestään. Väitätkö ettei muuta palstan aktiiviset jäsenet tiedä koko kfkfkf;n historiaa?
On meinaan kertonut tänne yksityiskohtaisia asioita itsestään.[/QUOTE]

Miten se liittyy siihen, että mitä mä teen palstailun ajalla ja sen ulkopuolella? Mulla menee monesti iltaan saakka ennenkuin tulen edes koko palstalle, toisinaan taas pompin täällä koko päivän silloin tällöin, riippuen ihan mitä on ohjelmassa.

Välillä menee aamusta myöhään iltaan ihan vain töitä tehdessä, koska en niitä pysty tekemään aivan kokoajan vauvan takia, joten teen pätkissä vähän nyt ja vähän hetken päästä. Usein palstailen samalla :D ehkä sais niitä tehtyä vähän ahkerammin jos palsta pysyis ihan kokoajan kiinni, mut mitä välii :D kunhan tulee tehtyä

Miten se liittyy siihen, että mitä mä teen palstailun ajalla ja sen ulkopuolella? Mulla menee monesti iltaan saakka ennenkuin tulen edes koko palstalle, toisinaan taas pompin täällä koko päivän silloin tällöin, riippuen ihan mitä on ohjelmassa.

Välillä menee aamusta myöhään iltaan ihan vain töitä tehdessä, koska en niitä pysty tekemään aivan kokoajan vauvan takia, joten teen pätkissä vähän nyt ja vähän hetken päästä. Usein palstailen samalla :D ehkä sais niitä tehtyä vähän ahkerammin jos palsta pysyis ihan kokoajan kiinni, mut mitä välii :D kunhan tulee tehtyä

Kerroppa vähän siitä sun vauvasta, millainen hän on?

Yhteistyössä