Kevyet pizzatäytteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Mies haluaa TÄNÄÄN tehdä kotona pizzaa.

Miun mielestä ehkä enemmän viikonloppuruoka + oon laihiksella, mutta menkööt nyt sitte.

Täytteeksi omaan palaani aion laittaa sieniä, tomaattia + ehkä vielä muita kasviksia. Mutta mikä olisi kevyt & hyvänmakuinen juusto? Suosituksia?

Mä oon kerran erehtynyt tekemään vähärasvaisesta juustosta pizzaa, ei ollut hyvää. Nykyisin laitan ennemmin vähemmän tavallista juustoa. Tee itsellesi pieni pizza ja ota lisäkkeeks salaattia.

Kevyitä täytteitä: sipuli, tonnikala vedessä, vähärasvainen kinkku, paprika

[QUOTE="pelle";30341492]pakkoko sitä sinun on sitten syödä jos et edes kunnon juustoa siihen halua, ihme pelleilyä[/QUOTE]

Noi täytteet on kyllä ihan oman maun mukaan valittu, tykkään kasvispizzasta.

Meillä toi yhdessä tekeminen ja syöminenkin on sellaisia onnellisen parisuhteen juttuja, etenkin miehelle toi yhteinen ilta-ateria on tosi tärkeä. Miehellä ei kuitenkaan ole painon kanssa ongelmia, itselläni on. Eli kun laistan jo jälkiruoasta jne, niin siitä jo loukkaantuu.

Mut ehkä koitan tuota et laitan vaan tosi paljon vähemmän sitä juustoa itselleni.

Laita sitä juustoa vain ihan vähän, se on parempi vaihtoehto kuin kevytjuustot. Kevyitä täytteitä ovat mm. broileri, paprika, sipuli, sienet, pinaatti ja feta ovat myös hyviä pizzassa. Pohjan jauhoista voi osan korvata speltillä tai ruisjauhoilla.

Kerran erehdyin laittattamaan 17% kevytjuustoa, kun tarjouksesta tuli ostettua. Ei sulanut kunnolla, siitä tuli vaan kovaa koppuraa pinnalle. Ei nuo kevytjuustot sovi tullaiseen, vähempi vaan tavallista.

Yhteistyössä