Ikuinen Laihduttaja älä turhaan hakkaa päätäsi, laihduttaminen on usein pitkä prosessi ja joskus se vaatii useampia kertoja et olet viimein valmis siihen myös henkisesti eli jaksat puurtaa ja vielä lopulta elää niin ettei ne takaisin tule. Arvaa vaan kuinka monta kertaa minä olen yrittänyt painoa alas saada.. nooh en viitsi masentaa sillä tiedolla ketään, mutta tämä on nyt viimeinen kerta minulla.
Minä olen ollut nyt reilu 5 viikkoa pelkillä pusseilla, noh onhan joukossa joitakin päiviä kun on tullut syötyä jotain pientä, mutta varsin painoon mitenkään vaikuttamatta nostavasti.
Ja mitä siihen tulee, että miten niitä syödä pystyn niin, ihan hyvin tai niin no, PepsiMaxin voimin ne lämpimät keitot. Ne on aika kammoja, jos alkaa makustelemaan, mutta lusikoin ne telkkua katsellen tai täällä palstalla kirjoitellen, menevät vähän noin huomaamatta. Pirtelöistä juon vain suklaata enään, jos keittoja ei olisi laatikkokaupalla kaapissa, en niitä enään söisi, mutta pakko. Suklaa makuna on jopa ihan hyvä mielestäni ja näin aamuisin masutan sen pikakahvijauheella.
Minulla ohjeistus 5pss/vrk eli noita jauheita, ei patukoita ja max 100kcal kasviksia vrk:ssa. Juomaksi suositellaan vettä, mutta PepsiMax on minun juomani, kun niitä keittoja en meinaa saada syötyä muuten. Töissä syön ne light mehua juoden. Vähän pelottaa mikä on hampaiden kunto tämän jälkeen, eihän siinä sokeria ole mutta ei se happokaan hyvää tee. Saa juoda, teetä ja kahvia ilman maitoa, sokeria. Niin ja kaikki pussit tehdään veteen, ei maitoon vaikka joissain paketeissa on sellainen ohje. Niin ja voit nutrailla pelkillä pirtelöillä ja makujahan on lisää mm. Allevolla tms, mutta päivän aikana pitäisi käyttää vain yhden valmistajan tuotteita, jotta varmasti saa kaikki tarvittavat vitamiinit tms tärkeät aineet vrk:ssa.
Niin ja vielä Ikuinen Laihduttaja se, et syöt puolikkaan wienerin joskus ei haittaa, mutta päivittäin syötynä se alkaakin jo vaikuttamaan viikon kokonais kcal määrään nostavasti. Sairaana varsinkin pitää olla itselleen armollinen, sanoo juuri räkätaudista toipuva potilas. Ja KYLLÄ sinä pääset painossasi alemmas, kun vain olet kärsivällinen.