***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mae
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 83,8kg
Pudotettu yht: -3kg
Viikkopudotus: -600g (12.3.2010)

Hidasta, niin hidasta... Mutta jotain iloa on tästä liikunnasta, nimittäin vaikka kiloja ei ole paljon kadonnut niin mun lempifarkut oikeesti tippuu jalasta. Harmittaa nyt, etten ole kauheesti mittanauhaa käyttänyt.

Tavoitteena ensi viikolle on se että seni perjantaina paino olisi alle 83kg... Saas nähdä kuin käy...

jeps taas lukemaa...
minni-iines
pituus 157cm
paino 70kg
tavoitepaino 60kg
paino nyt 67.5kg(12.3.2010)
pudotettu yht 2.5kg
viikopudotus 0g
eli jo 12pv menny taas tällä samalla lukemalla.. nooh kunhan laskee jossain vaiheessa taas.. :)

Ja niinhän siinä tietenkin kävi että mun menkat alko juurikin sopivasti eilen illalla ja tulos siis reilusti plussaa :S todella typerää olis nyt odottanu hetken et olisin saanu miinusta mutta ei niin ei :( mutta kai sitä sitten voi odottaa ensi viikolla parempaa tulosta.

nipsu
Pituus: 170
Aloituspaino:99
Tavoitepaino:85 ja siitä sitten 75 jos hyvin käy :D
Paino nyt: 98,2
Pudotettu yht: 1,4 kg
Viikkopudotus:+ 700g (12.3.2010)

Hienoja pudotuksia ihmiset :) saas nähdä kuinka tälle rouvalle käy kun viikonlopuksi pitäisi maalle lähteä anoppilaan ja siellä nyt ei mitään muuta tehdä kun syödä kellon ympäri :D mutta palataan asiaan taas ensi viikolla!

Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoitepaino: 65kg (välietappi kesäksi 80kg)
paino nyt: 83.7kg
viikkopudotus: -1.9kg (12.3.2010 )
pudotus yht: 7.2kg

Sainpas rutistettua jotakin tälläkin viikolla. Alkuviikosta olin vähän huolissani kun kipeenä tuli vähän löysäiltyä eikä paino laskenut yhtään. Mutta täällä on monilla todella hyviä pudotuksia!!! Wau! Jee!! :D :flower: Eikä siitä kannata lannistua jos paino ei ole pudonnut yhtään, tai "vain" vähän, koska mitä lähemmäs tavoitetta pääsee niin sen tiukemmassa se paino on...

En ole huomannut mitään dramaattisia muutoksia vaatteiden istuvuudessa. Mittanauhan mukaan yltympäriinsä olis lähtenyt n. -2cm, mutta en varma kun alkumittailu oli aika hakuammuntaa (tässäkö se vyötärö muka on?)... Iho on paljon paremmassa kunnossa, ja siitä tulikin eilen illalla kehuja mieheltä. Pitäskö välttää saunomista vielä viikko sen kanssa ja kattoa sitten huomaako se mitään eroa kropassa :p

Tsemiä nyt kaikille joilla punnitus vielä edessä!!!

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 70,8 kg
Pudotettu yht: -5,1kg
Viikkopudotus: -1,2kg (12.3.2010)

JEAH!!!! Vihdoin tapahtuu jotain, pääsimpä alle ton 71 maagisen luvun ja aion yrittää pysyä siellä myös, ettei käy niinku parin viime viikon aikana
:D :D ja eihän tuohon ekaan välietappiinkaan oo ku 800g että siinä kiintopiste minkä alle seuraavaksi.

Tuntuu niin mukavalta ku muka yli kilon lähti painoo mut todellisuudeshan oon käyny jo pienemmis lukemis ja jos niihi vertaa sitä läx 600g, mut kyllä on hyvä olla ku puntari näytti 70 alkusta lukua eikä aina tota 71, toivottavasti ei ton 70 alitus oo yhtä työlästä ku 71 :headwall: :headwall:

Tänään sitten lähenkin shoppailemaan :saint: heh! siis juniorille hakemaan vaippoja kun ovat tarjoukses, täytyy yrittää kaffipaikat kiertää ettei heti tuu houkutuksia mutta kyllä varmaan palkitten itteni huomenna sillä saunasiiderillä =)

Katoitteko suurin pudottaja finaalia??
Siis eihän voittaja ollu ku mun painonen :o mut ei todellakaan näyttäny mun kropalta :o että jos täs joskus pääsis puntille tai muuten sais kiinteytymään paikkoja nii mehän voitas näyttää yhtä hyviltä ku Kaisu (onnea muuten hälle :flower: ) Mutta siinäpä... jos mulle joku viisas kertos miten noi jenkkakahvat sais pois ja toi kaksoisleuka on aika karmaseva :whistle: niin voisimpa yrittää kotikonsteilla siis. Ja mun liikuntahan on ihan minimis, mitä ny tenavien kans pihalla häärään, ehkäpä ku ton ukon kisakausi on ohi ja kevät tuleepi nii jonku sortin fillarointia tai lenkkeilyä vois ruveta harrastamaan :whistle:

Mutta nyt vaan odottelemaan paljonko Mae saa meille viikkopudotukseksi, onneksi ei ketään kuitenkaan pudoteta joukosta pois niinku tos kisas :heart:

Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:65,5kg
Pudotettu:-3,3kg
Viikkopudotus: -100g (12.3.2010)

Joo'o. Olisnpa huippuonnellinen, jos joku viikko tiiipuis kilon verran. Sillee virallisesti. Kyllähän nytki piano huitelee välillä ties missä, mut näin viin erolla. Mä siis painin tuon 65 alituksen kans. Miten se onkaa näin vaikeeta????
Viikonloppu pitää kyl herkutella kaloreiden sisällä, ku muutes tää homma repee käsistä. Ja toivon, ett motivaatioki olis pilvissä ens viikon. Ainut vaan, ett olis kaiketi turvotusviikkoki tuloillaan. Edellisistä on jo yli kuukaus(mulla tosi pitkä kierto, onneks). Tai mun säkällä ja vanhojen kokemusten perusteella ne tulee just sopivasti ens viikon lopulla, jotta voivat olla sit runsaimmillaan viikonlopun tulevissa juhlissa. Miehen siskon 3kymppisillä, joissa ohjelmassa on saunomista ja ehkäpä baariin menemistä, ni mikäs sen mukavempaa, ku pelata rättien kans ja ressata, tuleeko läpi..

Ihana ku tänään on vp, ni ehtii vähä liikkumaan. Miten te muut jaksatte työviikon aikana tehä yhtään mitään?

Mut onnittelut kaikille taas viikon pinnistelyistä:)

Kannustan kaikkia mittailemaan itseään mittanauhalla, koska jos vaik paino junnais jossain lukemassa voi senttejä kadota. Itselläni on nyt lähtenyt jo 30,5cm yhteensä kropasta ja se kyllä alkaa hiljalleen tuntumaan vaatteissa. Vähänkö odotan aikaa, kun saa kuoriutua untuvatakin sisuksista esiin paljon hoikempana :D moni ei nyt huomaa, kun vaatetta on niin paljon päällä vielä. Kauhistuttaa vain, kun pitää lähes kaikki hankkia uutta.. Onneton siivosin kaappini viime kesänä hyvin ankaralla kädellä ja kierrätykseen lähti jos ja mitä, mutta toisaalta, en niitä kyllä ehkä enään olisikaan halunnut päälleni laittaa..

Eilen tilasin jotain me and i:lta, outo tapa vain heillä ilmoittaa vaatteiden koot naisille, en tiedä yhtään kuinka metsään meni koon arvointi. Vaikuttivat aika pieniltä mitoitukseltaan, onko kellään kokemusta?

Että oli taivaallista, söin juuri massun täyteen salaattia, miten voikaan nutri pussien jälkeen maistua niin hyvältä, siis ihan vain salaattia, kurkkua, tomaattia ja maissia, herkullista todellakin ja ilman kastikkeita. En olisi itsestäni uskonut, että saan salaatteja ilman kostukkeita koskaan syötyä :D

Minulla myös alkoi eilen menkat ja jonkin verran vaikuttaa rintavarustus turpealta ja varmaan painoonkin vaikuttaa, pien turvotus. Saas nähdä miten putoo viikon päästä :/

Lunga en ole jaksanut työmatkakävelyn lisäksi tehdä muuta, piti mennä tänään vesijuoksemaan, mutta tämä kierronkulku sotki suunnitelmat tai siis oikeesti en jaksanut, olisihan sitä voinut mennä :ashamed: en vain jaksanut, se vatsatauti jotekin vei mehut..

Pari kuukautta sitten olin hyvin aktiivinen vesijuoksija, kävin hallilla 4-5 x vko:ssa ja lisäksi lapsen kanssa kerran pari uimassa. Sanon vain, että senttejä katos kuin tuhkatuuleen, kiloja ei yhtään. Mutta sen ajan ottaminen on vaikeaa, minäkin raahauduin monena la aamuna hallille klo 7, kun aukesi siihen aikaan, arkisin kävin usein ennen töihin menoa eli olin siellä jo 6.15, mutta nyt en ole saanut otetta et kävisin säännöllisesti..
Yritän aktivoitua, mutta nyt otan sen suhteen rennosti, ainakin niin kauan, kun jatkan tätä nutrausta.

Heippa...
Mä oisin taas mukana...plussaa on tullut 2,5 kg eli paino nyt 71,5 kg.
Tää kaks kuukautta on ollu iha hirveetä...en oo koiran kaa päässy lenkeille ku se ollu nii kipee,ja ku koira ollu nii kipee ni ollu ite nii huolissaa et töiden jälkee oon vaa tyylii maannu sängys ja porsastellu...samaan syssyyn tytölle iski taas munuaisaltaan tulehdus...
nyt tyttö terve ja koirakin vihdoin ja viimein alkaa paranee,tosi sitkees oli ja 4 antibioottikuuria se tarvi...nyt ei enää yski mutta uusi konrolli 3 viikon päästä jossa katsotaa vielä tulehdusarvot...eläinlääkäri ihmetteli ku on ylipäänsä hengis enää....
Ehkä siis ymmärrätte miksi en oo jaksanu innostua laihduttamisesta saatikka tulevista häistäni...mutta tästä nyt noustaa,eile käytii eka kerran 45 min lenkillä ilman yskimistä joten eniköhä kohta päästä taas tekee niit parin tunnin rinksoja taas =)

Eli mukana ollaan taas,jos kelpaan enää :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja väinötär:
Bridezilla toki kelpaat mukaan, ei ketää pois pudoteta tuolliasten syiden takia! On vain inhimillistä tehdä se minkä jaksaa, nyt hienoa että olette kaikki paranemaan päin ja olet taas mukana. Tästä on hyvä jatkaa taas, eikö niin?

Kiitoksia =)
Kyllä,tästä on hyvä jatkaa,motivaatiotakin kun taas löytyy =)

Bridezilla, joukkoon mukaan vaan! :wave:

Joko muuten hehkutin teille, kuinka paljon uutta voimaa sain siitä Suurin Pudottaja -ohjelman finaalista!? Jos joku voi tehdä niin totaalisen muutoksen elämässään, miksi minä en voisi?

YRitän nyt vain uskotella itselleni koko ajan, että hiljaa hyvä tulee. :|
Kipusin taas tänään aamulla vaa'alle ja lukemat eivät olleet kovin kauniita taas!
Hei, kilo lisää eiliseen aamupainoon!!!! :o
Eilen tuli kyllä juotua 4-5 litraa vettä. Ruokana meni 4 pientä jauhelihapihviä, kauhee kasa salaattia, pieni pussi pistaasi pähkinöitä ja viikon makeana sukulaku. :whistle: Mutta, että kilo lisää?!?!?!?! :ashamed:
Nooh, ehkä osasyy on tässä ummetuksessa. Tänään pääsen apteekkiin ostamaan sotä psylliumia vai mitä ihmettä se oli... ja lisäksi haen kaupasta jotakin "nesteenpoistajaa". Josko niillä taas päästäisiin eteenpäin.

Tänään on tiedossa yhdet synttärit...niissä on oltava sitten vain tiukkana syömättä mitään kauheita määriä herkkuja! :| Kakkua voisi ihan pienen siivun vetästä. Illalla ajattelin vetästä Zumbaa kotona ja huomenna onkin vuorossa sit taas ohjattu tunti.

Näillä mennään!
Kiitos, että olette siellä ruutujen takana mun tukena tässä touhussa. Ehkä muuten olisin taas jo luovuttanut. :wave:

Mulla ei tullu ees painoa lisää, vaikka täti tuli tänää kyläilee. Nonii ekat kuukautiset keskemenon jälkeen. Tässä on nyt sitte semmonen 1kuukaus aikaa laihduttaa, jos heti tärppää, tosin tuskin. Empä oo noita nutrileita syöny oikee. Eile aamulla vedin pirtelön. Tänään rvp tunnille!! :D

Ikuinen laihduttaja Täällä vähä sama meininki: paino alitti aamulla 65kg maagisen rajan ja tänään aamupalan jälkeen se oli 200g enemmän ku aamulla :o Ihmeiden aika ei oo ohi. Ku vaan sama meininki jatkuis perjantaihin asti.

Huvittava ku eilen kuitenkin join kaks siideriä ja söin suklaata. Iahn pakko kyl huomenaamullaki käydä puntarissa ja raportoida tänne jos on yhtä yllättävää. Ja vaakahan EI tässä tapauksessa voi olla rikki ;)

Hienoa Lunga ja Ikuinen laihduttaja!

Sain raahattua itseni vesijuoksemaan ja tunnin juoksin, lisäksi uin vartin (500m), ostin 3kk:n kortin et nyt on vähän pakko alkaa taas käymään hallilla vähintään 4x vko:ssa.
Hallilla meni -10kg:n rajakin rikki, nesteitähän ne toki on mitä lähti, mutta siltikin, kiva fiilis!Tavoitteeseen enään n.-5kg!

jaahas, täällä maalla sitten syödään hyvin :ashamed: hirvittää huominen kotiin paluu ja puntarille nouseminen että millasia hirvityksiä lukemia se oikein lupailee. pakko varmaan käydä vaikka umpihakijuoksemassa tuolla pellolla ku hävettää tää hirvee syöminen! ens viikolla on pakko olla tiukka ettei vaan tule enää yhtään lussaa tosin kunhan nää menkat loppuu ni kai se tasaa, toivottavasti ainakin, tai muuten iskee epätoivo.. mutta nyt täytyy lähteä laittamaan meidän pienimies nukkumaan...

Perjantai punnitus jäi tekemättä, mentiin torstaina vanhempieni luo ja siellä ei vakaa ole.
Jonkin verran tuli syötyä epäsäännöllisesti siellä, joten oman mielenrauhani takia jätän punnituksen suosiolla ens viikkoon ;). Victoria89, kattelin että aika samoja alkulukemia meillä on, ja vaavitki aikalailla samanikäisiä. Nyt mun pitäs spurtata lujaa et ehtisin sun pudotus tahtiin mukaan, huimia pudotuksia sulla, onnee!! Ja onnea muillekkin pudottajille! =)

Mulle alkaa taas jäädä päälle tää puntaris hyppääminen :ashamed: :ashamed:
Tänä aamunaki piti pompahtaa sen kautta ylös ja tsekata mitä siideri ja karkkipäivän vietto on vaikuttanu :headwall: :headwall:

No onnex lukemat oli vielä samat ku perjantaina, nyt sitte vaan taas yritettävä pysyä pisteiden rajois :D On se ihmisen mieli kumma, yhes vaihees mun ei tehny mieli karkkia ollenkaa, ei haitannu tytön karkkipäivätkää ja nyt :headwall: :headwall: äiskä on koko ajan pyytämän likalta jotain hyvää, mitenkähän tuosta mieliteosta pääsis eroon |O

No jospa tänään menis tekemään taas lumihommia, eiköhän siinä saa taas vähän hikiä pintaan :kieh:

Ei muutakun jaksuja kaikille ja tsemppiä ens viikkoon :flower:

huomenia!
Mä olin TODELLA yllättynyt perjantain vaakalukemasta! Se näytti 71,9kg :o Ja siis -1,3kg edellisestä.

Ja mun syömiset on todellakin ollut mitä sattuu, kuitenkin ilmeisesti kaloreiden (1400) puitteissa. Ja urheilutkin on jäänyt, olen ollut tosi väsynyt jo kauan ja nyt en ole aikoihin nukkunut yli 3h/yö. Joten kropalle annoin armoa, kun se jo vähän ilmoitteli että alkaa hajoamaan. Nyt on kunnon lääkkeet parantamaan unia ja olenkin 3 yötä jo nukkunut paremmin :) Eilen lenkkeilin ja kävin pelaamassa sählyä vajaan tunnin :)

aamupalana mä syön usein rahkaa marjoilla, pellavansiemeniä, pähkinöitä, hedelmää, leipää/puuroa vähän. Joskus kananmunaa/munakasta. Olen laskenut aamupalan kalorimääräksi n.300kcal ja siinä saapi olla vähän enemmän hiilareita, jotta kone lähtee käyntiin. Tänään söin 1prk ehrmanin rahkaa, 2rkl mansikoita, 2tl pellavansiemeniä, 1rkl cashew-pähkinöitä ja omena. :p

Tänään ajattelin käydä hiihtämässä, jos vaan suinkin kerkeän. On pakkaamista tiedossa, kun huomenna lähdetään reissuun viikoksi.

Niin ja mä oon Etelä-Kymenlaaksosta...

Yhteistyössä