Kannustan kaikkia mittailemaan itseään mittanauhalla, koska jos vaik paino junnais jossain lukemassa voi senttejä kadota. Itselläni on nyt lähtenyt jo 30,5cm yhteensä kropasta ja se kyllä alkaa hiljalleen tuntumaan vaatteissa. Vähänkö odotan aikaa, kun saa kuoriutua untuvatakin sisuksista esiin paljon hoikempana

moni ei nyt huomaa, kun vaatetta on niin paljon päällä vielä. Kauhistuttaa vain, kun pitää lähes kaikki hankkia uutta.. Onneton siivosin kaappini viime kesänä hyvin ankaralla kädellä ja kierrätykseen lähti jos ja mitä, mutta toisaalta, en niitä kyllä ehkä enään olisikaan halunnut päälleni laittaa..
Eilen tilasin jotain me and i:lta, outo tapa vain heillä ilmoittaa vaatteiden koot naisille, en tiedä yhtään kuinka metsään meni koon arvointi. Vaikuttivat aika pieniltä mitoitukseltaan, onko kellään kokemusta?
Että oli taivaallista, söin juuri massun täyteen salaattia, miten voikaan nutri pussien jälkeen maistua niin hyvältä, siis ihan vain salaattia, kurkkua, tomaattia ja maissia, herkullista todellakin ja ilman kastikkeita. En olisi itsestäni uskonut, että saan salaatteja ilman kostukkeita koskaan syötyä
Minulla myös alkoi eilen menkat ja jonkin verran vaikuttaa rintavarustus turpealta ja varmaan painoonkin vaikuttaa, pien turvotus. Saas nähdä miten putoo viikon päästä :/
Lunga en ole jaksanut työmatkakävelyn lisäksi tehdä muuta, piti mennä tänään vesijuoksemaan, mutta tämä kierronkulku sotki suunnitelmat tai siis oikeesti en jaksanut, olisihan sitä voinut mennä :ashamed: en vain jaksanut, se vatsatauti jotekin vei mehut..
Pari kuukautta sitten olin hyvin aktiivinen vesijuoksija, kävin hallilla 4-5 x vko:ssa ja lisäksi lapsen kanssa kerran pari uimassa. Sanon vain, että senttejä katos kuin tuhkatuuleen, kiloja ei yhtään. Mutta sen ajan ottaminen on vaikeaa, minäkin raahauduin monena la aamuna hallille klo 7, kun aukesi siihen aikaan, arkisin kävin usein ennen töihin menoa eli olin siellä jo 6.15, mutta nyt en ole saanut otetta et kävisin säännöllisesti..
Yritän aktivoitua, mutta nyt otan sen suhteen rennosti, ainakin niin kauan, kun jatkan tätä nutrausta.