Kiitos ihmiset ummetusavuista! Kävin sitten aamulla konditorian kautta töihin mennessä ja kävin ostamssa täytetyn ruisleivän. Se auttoi hieman. Täytyy tuota kahviakin nyt kokeilla, kun sappi ei siitä oikein pidä, niin vois tehotakin. =) Tuota psylliumia aion muuten myös hankkia!
Arvatkaas muuten, mitä tää mamma teki tänään??!?!?
Hankki itselleen vuoden jäsenyyden paikalliselle kuntosalille.
Kävin Zumballa ja tuli siinä sit samalla hankittua sellainen. Että nyt on pakko käydä siellä ainakin se pari kertaa viikossa! =) Hyvä minä!
Tänään oli tosiaan Zumban aika! Ihanaaaaaa!
Kaikki 666 kulutettua kaloria ja nyt on aivan mahtava fiilis!
Miksi olen edes ennen ahtanut itseeni niin paljon hiilareita ja ollut harrastamatta säännöllistä liikuntaa? Miksi kukaan ei kertonut, että oloni voisi olla parempikin?
Mutta nyt se on ja parempaan mennään! :wave:
Joku kyseli karppauksesta. Minä en laske lainkaan hiilareita. Pidän vain huolen siitä, että en syö lainkaan perunaa, riisiä, pastaa tms. Pidän huolen siitä, että hiilareita tulee mahd vähän, mutta kai niitä silti joku 20 g/pv ainakin tulee syötyä. Mitään muuta mä en sit tarkkailekaan. En laske syötyjä kaloreita tai proteiineja.
Aamuisin syön yleensä joku mantelileipää sopivilla täytteillä tai sitten karppaajien ohjeilla tehtyjä kinkkumöttösiä vai mitä lie ovat. Niis on kananmunaa, kinkkua, paprikaa, soijajauhoja... ne on aikas hyvii! =)
Mutta huomenna on punnitus! Odotukset on kovat ja pelkään, että tulen taas korkealta ja kovaa. :ashamed: Tsemppiä kaikille vaa'alle nousuun!!! :wave: