***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Vedämpä takaisin ja juoksen veskiin oksentamaan! :x :x

Hesburger kanawrap
Ravintoaineet
Paino: 296 g / annos
Energiaa: 613,1 kcal / annos
2579,0 kJ
Proteiinia: 37,3 g
Rasvaa: 29,8 g
Hiilihydraatteja: 47,5 g
Suolaa: 1,6 g

Nyt on TOSI hyvä fiilis! |O :'(
Loppuviikkona ei syödäkään mitään! :ashamed:

maanantai alkoi taas hienosti mutta jätetään kokonaan tuo viikonloppu pois, huomattavasti vaikeampaa pitää itsekuria yllä viikonloppuisin kuin näin arkena kun on se tietty rytmi millä mennä eteenpäin, toivottavasti tulisi miinusta taas perjantaina, mutta saa nyt nähdä. tuo meidän uusi vaaka näyttää ihan ihme lukemia kuntosali vaakaan verrattuna ja ihme lukemat ei kylläkään ole millään tasolla ainakaan hyvään suuntaan vaan monta kiloa enemmän!! hirveetä! en kyllä käy sillä enää.. ehkä se siitä tasaantuu.. toivon ainakin!
mutta tsemppiä ja jaksamista kaikille näin alkuviikosta :)

Kylläpä voi tulla kova morkkis kanawrapeistä!!! :headwall:
Vielä viime vuonna en olisi ollut moksiskaan moisesta repsahduksesta, mutta nyt se tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä. :| :ashamed: Olisin vielä lenkille lähtenyt illalla, jos kello ei olisi ollut niin paljon. Pakko päästä sitten ainakin huomenna tunniksi jonnekin riehumaan!
Melko tavalla siis jo nyt muuttunut suhteeni ruokaan ja liikuntaan... kun ei nyt vain heittäisi ihan härän pyllyä ja sitten taas toisaalta, kumpa tämä jatkuisi näin, enkä enää KOSKAAN palaisi siihen "hällä väliä" minääni!!! :ashamed:

Ha haa!!!!
Iskipä sitten eilen illalla joku pika vatsapöpö, vessa kutsui kolmeen otteeseen :eek: ehkäpä siitä apuja perjantaiksi :LOL: :LOL:

Vaikka noita relatabuja tulee syötyä niin vatsa toimii tooooosi harvoi, eilistä lukuunottamatta ;) mitähän pitäis tehä et sais asioida useammin, joku ihotautilekuri mulle kerran sano et mahan pitäs toimia joka päivä, niin mömmöt poistus kropasta eikä jäis muhimaan sinne.

Aurinko paistas niin kivasti mutta pakko oli ruveta siivoushommiin :headwall: ei ollenkaa mun lempihommaa ja ny ku toi aurinko paistaa nii tsiisus minkä näköset meirän ikkunat on :eek: :eek: olisko kukaa innokas tulemaa pesemää ne????
Mutta tässä pikanen kaffitunti ennen lattioiden pesua joten mentävä on et homma joskus valmis :wave: :wave:

Eilisen harmituksen vastapainoksia kävin kiskaseen tänään pojun ja vaunujen kanssa tunnin lenkin. Lähtipä siinä 673 kaloria! Nyt voi tämän illan olla hieman paremmilla mielin, kuin eilisen! JEE! :wave:

Ja voin kertoa, että hajoan pieniksi palasiksi perjantaina, jos ei tule pudotusta! :whistle: Ihan näin ennakkoon tiedoksi kaikille! :D

Moniko aikoo katsoa tänään Suurin pudottaja finaalin?
Mä odotan sitä täällä jo ihan innolla!

** muoks**
Piti vielä kertoa, että minulla olisi pyrkimys nyt saada paino alle 80 kilon vappuun mennessä! WOU! Saa nähdä, kuin mun käy! Yritän ainakin! Perjantaina näkee, paljonko siihen on sit vielä matkaa. :whistle:

Yyyhh...lenssu jyllää ja oon vetäny vaan lonkkaa vknlopun ja alkuviikon. Syömisetkin menny iha puihin. Tänään mm. lohtunapsimisena suklaata. Mutta muuten ok. Mitä nyt vähän liikaa hiilareita edelleen. Kummasti himottaa heittää hanskat tiskiin aina kun on kipee ja käydä tekaseen vaan helppoo ruokaa; nuudeleita. :p oon ihan kauhee nuudelisyöppö!
Ikuinen laihduttaja, ei tuo wrappi nyt niin pahalta vaikuta. :) Itte vetäsin eilen kebabbiannoksen enkä edes uskaltanu laskea mitä kaikkea siinä on...

Ilmoittaudun mukaan kilojen karistukseen. Olen 8 viikkoisen vauvan äiti ja kiloja pitäs pudottaa kesään mennessä. Olen ajatellut aloittaa urakan ensiksi liikuntaa lisäämällä, raskausaikana jäi liikunta vähemmälle raskausvaivojen takia, sitten tarkentamalla ruokavaliota.

Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 75 kg
Tavoitepaino: aluksi 65 kg
Paino nyt: 74 kg
Punnituspäivä: Perjantai

Perjantaihin siis!

pitipä minunkin hypätä heti aamutuimaan salaa kurkkimaan tuota painoa ja tittidii, samassa junnaa taas, ehkäpä minulla on jokatoisen viikon pudotus tahti, jostain syystä vaikka kuinka seurais syömistä ja liikkuis ni ei näy missään, huoh! epätoivo iskee. toisaalta pitää ehkä muistaa että olen onnistunut vuoden alusta pudottamaan jo n. 6 kiloa että kai sillä pitää itseään lohduttaa :) mutta saa nyt sitten nähdä mitä tuo perjantai tuo tullessaan ja jos ei tule plussaa niin sehän on jo hyvä.

väinötärköhän se kyseli mun nutrauksesta.. hmm no mutta juu yritin olla täys, söin kerran kanasalaattia ja seuraavalla viikolla salaattia kans ja lohta.. en nyt muista söin muuta. Mutta paino tippus 3 kiloa, 1 kilo on tullu takasin kun on syöty pizzaa ja kaikkee. :D No mutta tänää nyt viimein alotin taas nutrauksen ja koitetaan kauan jaksaa täysnutrauksella.

elämä alkaa voittamaan..

viikonloppun reissu syömisineen meni kohtuu kivasti, herkkuja ei mennyt ollenkaan, mutta yhden Happy Mealin pistelin onnellisena masuuni, illalla häränsisäfileen kyytipoikanan maalaisranskalaiset. Aamupalat onnistuin aika hyvin karppaamaan ja siintä olen tyytyväinen, ma aamuna painoa oli +100g tullut lisää viime perjantain lukemaan. Eilen se oli -300g ja tänään vatsataudin ansiosta on tullut -1kg eli paino oli nyt aamulla 75,5kg. Saas nähdä mitä se on ylihuomenna..

icefairy minähän se kyselin juu, jaksuja aloitukseen. Minulla nyt 4. vko menossa ja vielä 6 jäljellä, tosin tulee viikon tauko väliin, mutta näin on suunnitelma.

nipsu87 kyllä se paino putoaa, jos harrastat paljon liikuntaa niin saat lihaksia ja nehän painaa enemmän kuin läski, mutta näytät paremmalta, kun olet kiinetä =) Lihakset myös kuluttavat tehokkaammin kaloreita kuin läski, et ei hätää, lopussa kiitos seisoo olen aivan varma!

Tervetuloa mukaan alic ja victoria89!

Moikka vaan kaikki!

Oliko sitä vähä aurinkoisempi tällä kertaa;)

Aluks: Tervetuloa uusille :flower: . Mitä enenmmän populaa on jakamassa kokemuksia, sen hauskempaa.

Edelleen, syöminen on vähä sitä sun tätä. Ja liikunnatki on jääny pelkkiin työmatkojen kävelyihin. Ja ku teen istumatyötä, ni sekään ei urheilusta mee. Noo, josko tää tästä. Aamupainookaa en oo uskaltanu kattoo, enkä oikein oo ehtinykkää ku aamusin on aikaa puolisen tuntia laittautua, ulkoiluttaa koira, syödä. Iltapainon kurkkasin illalla ja olosuhteisiin nähden se oli ihan ok. Herkkulakkoki on kusassu pahemman kerran.

Mutta aurinkoisia päiviä kaikille ja toivotaan oikein paljon miinuksia perjantaihin mennessä. Itekki haaveilen -tuloksesta ja ++++++taitaa rapsahtaa..

Mä oon satavarma, että huomisessa punnituksessa vaaka näyttää mulle rumia. Pisteissä olen pysynyt, mutta silti olo on sellainen, että ei ole lähtenyt gramman grammaa. No okein, söin suklaakakkupalan tiistaina kun päästiin miehen kanssa kahdestaan naistenpäiväkahville. Mutta ei se voi kaataa koko viikkoa, eihän?

Huomenta!
Ja taas on tämä jännittävä viimeinen päivä ennen punnitusta. Toivon että saisin ton liikunnan avulla edes pienen miinuksen, syömiset kun on olleet vähän sitä sun tätä =( . Mutta niin kauan on toivoa kunnes se huono tulos ponnahtaa vaakaan...

Kiva, että myös uusia on tullut pinoon mukaan, vaikka itse harvemmin kirjottelen, niin liki päivittäin käyn lukemassa.

Mä vähän kadehdin ystävääni joka on noilla nutrileteillä pudottanut parissa viikossa yli 5 kiloa ja olen nyt itsekin miettinyt, että olisko musta niitä kokeilemaan... Jään sitä vielä tuumailemaan =)

Ikuinen laihduttaja mustikkakeitolla on kovettava vaikutus, sitä suositellaan vatsataudin aikana käytettäväksi, että en ottais sitä. Mikäs verran luumuissa on hiilareita? Varmaankin liikaa? Entäs leseet, sellaiset pirun kuivat kuoren haitulat, en yhtään tiedä niiden hiilarimäärää, mutta kun pelkkää kuorta ovat niin mahtaako niissä mitään olla?

ma-mi ei kaada yksi kakunpala, viikon kokonais kcal määrä on se ratkaiseva. Mutta meillä naisilla, voi kierron mukaan paino vaihdella jonkin verran tuskaisista yrityksistä huolimatta. Lähtee sitten varmaankin jossain vaiheessa hiukan enemmän.

Huomenna sitten punnitus kaikilla, että siihen paljon, paljon miinuksia!

Mae
mustikkakeitto toimii toisille kovettavana ja toisille löysentävänä.

Mutta asiaan.... ikuinen laihduttaja ostappa pellavansiemeniä tai psylliumia. Niillä lähtee toimimaan! Ja MUISTA, PAAAAAAALJON vettä. Mä syön pellavansiemeniä, paljon hyviä rasvoja saa siitä myös.
Mä kävin tänään (salaa) vaa'alla ja se näytti 72,3kg :eek: Siis, mulla on enää TOSI vähän jäljellä siihen tavoitteeseen. Ja ihmettelen että miten se näyttää tuollaisia, vaikka syömiset on ollut mitä on... Tosin kalorit on pysynyt ja olen yrittänyt proteiinipitoisesti syödä kuitenkin.

Mulle iski eile sit mikreeni... piti syyä illalla sit kunno ruokaa ja kaikki tuli ylös. Aamun ja päivän meni siis pirtelöillä mut salin jälkee oli jotenki nii päänsärky et oli pakko syyä, mut ei näköjää pysyny sisäl. Ihanaa, ku nukuin sitte semmosen 11h. Nyt olo on aiva loistava. No paino tippu sit heti kilon. :D Tänää aattelin ekaa kertaa mennä jonnekki tunnille, saas nähä kui muija käy.. oon varmaa iha kuollu 15min jälkee.

Iiik huomenna punnitus ja MAKEANHIMO JYLLÄÄ!!! Tekis mieli ottaa tuosta toi synttärisuklaarasia, repiä auki ja kaataa kitaan pakkauspapereineen.
Niin ja uusille tervetuloa! :D Täällä huojuu metsä ja minä.

Ikuinen laihduttaja, olen saanut ummetuksen poijjes vhh:lla juomalla ylenpalttisesti vettä ja vissyä (itseasiassa jano vaivaa nytkin...) ja syömällä pähkinöitä, pellavansiemeniä ja auringonkukan siemeniä. Liikunta ja maitotuotteiden karsiminen auttaa myös.
ma-mi, ei tuo yks kakkupala nyt missään tunnu. Hemmottelu sallittu sillointällöin, eihän tässä keskitysleirillä olla ;) Minäkin napsin suklaata kun tarvittin piristystä ja makiaa teki mieli, mutta voi olla että se pari palaa jopa itseasiassa antaa sysäyksen painon putoamiselle. Elimistö ei pidä kiinni niistä vararavinnoistaan hengenhädässä kun sitä fuskaa välillä herkuilla :D En yhtään oikeuta itteäni, köhköhh... Mutta huomenna nähdään miten käy!

ikuinen laihduttaja Minäkin ehdottelen tota psylliumia. Saa apteekista ja on kokemusta, että tavaraa tulee. Saattaa kyllä sit aiheuttaa myös ilmavaivoja eli kannattaa pysytellä kotioloissa vessan lähellä :LOL:

Teistä aika moni karppaa. Tiedän systeemin, mutta kertokaas mulle mitä syötte aamu- ja iltapalaksi? Ootteko koskaan laskeneet paljonko saatte vrk:Ssa energiaa vai lasketteko kaloreita JA karppaatte?

Täälläkin on makeanhimo! Ollaan miehen kanssa pääsiäiseen asti karkkilakossa, mutta siskoni toi eilen meidän tytölle ison pussillisen pieniä suklaamunia. Ne huutaa mulle tuolta jääkaapista. Ja mustikkapiirakka on pöydällä eilisten vieraiden jäljiltä, kermavaahtoa jääkaapissa, dominokeksejä toisessa kaapissa... Tytöllä on ihan mahdoton kiukkupäivä ja mieskin on töissä. Vain huominen punnitus auttaa mua (ehkä) pysymään erossa noista herkuista.

ma-mi, aamupalaksi kelpaavat esim.
- pekoni ja 2 munan munakas
- luomumysli + maustamaton jogurtti isolla kasalla marjoja
- itsetehdyt vhh-mantelileipäset (käytän niitä normileivän sijasta)
iltapalana vaiks:
- kaikki samat mitä aamupalaksikin
- kermakaakao
- salaatti
- paastotee
Tiivistettynä, iltasin ei tule syötyä paljoa kun ei ole nälkäkään. Aamupalan saatan jättää myös väliin ja syödä lounaan 11-12 aikaan.

Enkä ole laskeskellut mitään. Hiilareita tarkkailen, mutta en ole niitäkään jaksanut laskeskella. Kattelin vaan Finelin sivuilta vähiten hh:ta sisältävät tuotteet ja suunnittelin viikon syömiset etukäteen. Voipi olla, että kun nämä raskaimmat kiloset on lähtenyt ja vauhti hiljenee, niin pitää alkaa laskemaan ja kattomaan vähän muutenkin mitä menee suusta alas. Esim. tällä hetkellä ihan liikaa maitotuotteita ja liian vähän vettä/vissyä.

Onneksi tuo makeenhimo laantui kun söi päivällisen... Muuten olis voinu noi synttärilahjat tulilinjalle. Ja viikonloppuna on juhlat, yritän kuumeisesti miettii mitä jälkkäriä tilaisin raflassa ilman että vaikutan maanvaivalta. :xmas: ("Eiks teillä ole edes kermajädee?! Paljos sokruu toi tein suklaakakku sisältää???" )

Kiitos ihmiset ummetusavuista! Kävin sitten aamulla konditorian kautta töihin mennessä ja kävin ostamssa täytetyn ruisleivän. Se auttoi hieman. Täytyy tuota kahviakin nyt kokeilla, kun sappi ei siitä oikein pidä, niin vois tehotakin. =) Tuota psylliumia aion muuten myös hankkia! :D

Arvatkaas muuten, mitä tää mamma teki tänään??!?!? :whistle:
Hankki itselleen vuoden jäsenyyden paikalliselle kuntosalille.
Kävin Zumballa ja tuli siinä sit samalla hankittua sellainen. Että nyt on pakko käydä siellä ainakin se pari kertaa viikossa! =) Hyvä minä!

Tänään oli tosiaan Zumban aika! Ihanaaaaaa!
Kaikki 666 kulutettua kaloria ja nyt on aivan mahtava fiilis!
Miksi olen edes ennen ahtanut itseeni niin paljon hiilareita ja ollut harrastamatta säännöllistä liikuntaa? Miksi kukaan ei kertonut, että oloni voisi olla parempikin? :D Mutta nyt se on ja parempaan mennään! :wave:

Joku kyseli karppauksesta. Minä en laske lainkaan hiilareita. Pidän vain huolen siitä, että en syö lainkaan perunaa, riisiä, pastaa tms. Pidän huolen siitä, että hiilareita tulee mahd vähän, mutta kai niitä silti joku 20 g/pv ainakin tulee syötyä. Mitään muuta mä en sit tarkkailekaan. En laske syötyjä kaloreita tai proteiineja.
Aamuisin syön yleensä joku mantelileipää sopivilla täytteillä tai sitten karppaajien ohjeilla tehtyjä kinkkumöttösiä vai mitä lie ovat. Niis on kananmunaa, kinkkua, paprikaa, soijajauhoja... ne on aikas hyvii! =)

Mutta huomenna on punnitus! Odotukset on kovat ja pelkään, että tulen taas korkealta ja kovaa. :ashamed: Tsemppiä kaikille vaa'alle nousuun!!! :wave:

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg (04.01.2010)
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 27,1 (19.02.2010 laskettu 84 kilolla)
paino nyt 84 kg 05.03.2010
(oli jo 83,6 kg 05.02.2010)
pudotettu -5,5 kg
viikkopudotus -1,2 kg (12.03.2010)

Olenhan mä tyytyväinen, mutta taisin odottaa, että sitä olisi lähtenyt enämpi. Ehkä tää ummetus nyt tekee kans sen, että ei vaaka just nyt laske. :/
Mutta uudella tarmolla ensi viikkoon! :wave:
Ei ollenkaan mahdotonta saada painoa alle 80 kg:n ennen vappua!
Ja senhän minä teen!!! :whistle: :whistle:

Piti muuten vielä mainostaa, että vaikka en mittaa käytäkään, huomasin nyt aamulla, että reidet eivät enää hankaa vastatusten yhtä pahasti kuin ennen. Lisäksi housujen ylle jäävät jenkkakahvat ovat pienentyneet niin, että huomaan sen itse. Jihaa! :D

Huomenta vaan. Sitä samaa lukemaa vaakani EDELLEEN näyttää. TTU KELE TANA!!! Motivaatio on pahasti hakusessa. Pakko hymyillä irvistäen ja toivoa, että ensi viikolla pääsisin jo alle 65 kilon. Mä tiedän, että mun pitäis liikkua enemmän, mutta se on monestakin syystä tällä hetkellä hankalaa. MUTTA olen aiemmin laihduttanut pelkillä pisteillä 20kg, joten kyllä sen nytkin pitäis tehota.

Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 65,3kg
Pudotettu yht: -4,1kg
Viikkopudotus: +/-0 (12.3.2010)

PS: jotain myönteistä sentää - paino ei ainakaan ole noussut :kieh:

*MUOKS* Yritän ensi viikolla tarkkailla hiilareita. Tänään aloitin keitämällä munia. Yleensä syön aamulla 2 ruisleipää, mutta nyt söin munan ja yhden ruisleivän. Tänään mennään perheenä ravintolaan syömään ja aion pyytää/valita kevyen ja vähähiilarisen ruuan.

icefairy
Pituus: 162
Aloituspaino:70kg
Tavoitepaino: 58kg
Paino nyt: 67kg
Pudotettu: 3kg
Viikkopudotus: 1kg (12.03.10)

No oikeestaan painoin ke aamulla 68kg, et kahes päiväs. :D Mut on käyny jo tuol 67kg, sitte se nous 68kg ja nyt laski taas. Mut nyt ei kyllä enää nouse, ens pe 65kg, mä lupaan!! ;D

Yhteistyössä