***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

Mahtuuko vielä tänne yks pullero mamma :D
Kovin pitäis laihduttaa...kahden raskauden jälkeen niin on jäännyt kiloja...
Ja ois kiva jos mahtuisin vielä joukkoon, niin ehkä innostuisin paremmin =)

Pituus: 162cm
Aloituspaino: 77,0kg
Tavoitepaino: ensimmäinen tavoite olisi 70,0kg
Paino nyt: 77,0kg
Viikkopudotus:
Pudotettu yht:

Tsemppiä kaikille
:flower:

Milloin teillä on seuraava punnitus???

takemyhand: tervetuloa!

mulla on punnitus perjantaina. ihan ok on mielestäni menny...oon liikkunu ja kattonu syömisiäni. nyt en oo sortununna. menkkojen pitäs alkaa täs lähipäivinä, jos alkavat. nyt alkaa jänskättään, onko miun massussa elämää =)

ainiin, pakko hehkuttaa! sain viikonloppuna ekaa kertaa synnytyksen jälkeen farkut jalkaani ja kylläpä olo tuntu ihanalta. niin toi vauva tosin on jo 7 kk, mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan...

takemyhand tervetuloa mukaan mahtuu kyllä!!!! Mullakin punnitus on perjantaisin mut ihan saat käydä mikä päivä sulle parhaiten sopii;)

justiina83 siitä se lähtee pikku askelin eteenpäin kun huomaa et pieniksi jääneet vaatteet alkaa mahtua taas päälle :)
Meidän vauva on kohta 10kk ja mulla vielä kilon verran pudotettavaa siihen ku ekan kerran oon käyny odotusaikana nlassa puntarissa :eek: . Hui siitähän on jo puolitoista vuotta :whistle:

Heippa!

Tää viikko on menny IHAN penkin alle. Niin ku jollekki toisellekki oli käyny, ni täällä kans yks pieni lipsahdus johtaa jatkuvaan kruisailuun. Huoh! Maanantai meni ihan ok(muistaakseni), mut sit ti töissä söin suklaata, kotona oli lettupäivä(med hillo&kermavaahto X2), sit illalla vielä söin jonku ihmeen vipan takia vanilijajädeä kokiksella(on mielettömän hyvää;)). Eilen oli taasen pitkä vuoro töissä. Töihin oli joku tuonu keksejä ja pullaa, ni niitähän piti syödä(kauhee herkuttelupainotteinen työpaikka, vaikkei niin sopiskaa). Sit illalla ku tulin kotiin söin paljon risottoa ja tonnikalaleivän. Uskaltaako sitä ees huomenna puntariin? PAKKO!!!!

Mun vauva täyttää tänään klo 10 3 vuotta. Niin se aika vaan vierii:). Synttärit on ihania ja on niin kiva seurata toisen onnea, ku puhelee alati, ett "mä oon jo iso tyttö" ja ett "oon prinsessa". On muutenkin tohkeissaan ku oppi sanoo K-kirjaimen(kenties vähä harvinaisempi verrattuna esim.S-kirjaimeen??). Mut se tästä äidin vauvasta:)

Nyt vähä mietityttää miten pystyn hillitsee itseni, etten ahmi kaikkia tarjottavia, ku niitä kuitenkin sit jääki?

Nyt taas on pitkä sepustus, mut lukekaa vaik sana sieltä, toinen täältä;). Jos menis hinkuttaa pyörällä 10km ennen aamupalaa. Illalla olis vuorossa balance-jumppa. Tokkopa kovin kaloreita kuluttavaa, mut varmaan syville lihaksille tehokasta.

Huomiseen! Toivottavasti saatais yhteensä miinusta vaika 10km:)

Hitsi, ku ei muistu kaikkia, mut vielä:

Takemyhand Tottahan tänne sopii. Tää on mukava ryhmä, joskin aavistuksen hiljanen välillä. Kerro ihmeessä väliaikatietoja ym.pitkin viikkoa, ni saadaan eloa ketjuun:)

justiina83 Tuo, ett vanhat vaatteet mahtuu taas päälle on ihanaa. Mäki muistan, ku sain vanhat vaatteet takasi, ni se oli NIIN huippua ku oli kasa itelle "uusia"vaatteita. Tosin viel olis muutamat takavuosien farkut, jotka aijon saada vielä jalkaan:).
Mä oon vähä hassu, mut jännitän, ett ootko raskaana:)

Nyt pakko lopettaa, ku sivu täynnä mun viestejä:)

Kiva kun vielä tää pulleropallero mamma mahtuu joukkoon!!!

justiina83 Meidän "kakkonen" on 7kk (kohta 8kk) ikäinen ja esikoinen 3-vee! Kun Odotin esikoista niin tuli yht. 28kg |O
Ja kun rupesin odottamaan "kakkosta" niin tuli 11kg...mutta siitä jäi 8kg laitokseen!

Mitens te laihdutatte? Käyttekö salilla? lenkillä joka päivä? Onko teillä "herkkupäivää"?
Itse yritän kovasti katsoa mitä suuhun laitan ja tarkoitus olisi pitää kerran viikossa sellasen herkku päivän, eli että syön hyvän aterian (esim. pihvin+pottumuussia), ja Lauantai saunan kunniaksi yhden kylmän oluen tai siiderin
:D
Muuten syön kanakeittoo, sipulikeittoo,puuroa, vettä, kahvia, päivässä kaksi ruisleipää kevyt juustolla, hedelmiä... huomasin että vauvan hedelmä soseet korvaa hyvin välipalan, ku ei aina innostu kuorimaan appelsiinia/banaania (taitaa olla laiskuutta) :D
Kyllä tää tuntuu välillä raskaalta, ku kattelee vanhoja kuvia...käytin silloin S-koko (34-36) Nyt käytän L-kokoa (40-42)!!! niin ja liikuntaa en hirveästi harrasta, kuntopyörästä on tullu hieno vaateteline, ja näyttää hieman pölyiseltä, jos vaikka olisi aika putsata fillari ja polkea hetken vaikka samalla kun kattelee Suuri Pudottaja ohjelmaa :D

Ja kesään menneessä ois tarkoitus laihduttaa ainakin 7kg, taitaa tulla kiirre!!!
yritän joka päivä kirjoitella tänne, että mitens on menny!!! :flower:
Hyvää päivänjatkoa ja tsemppiä kaikille!

Lunga toi kuulostas ihan kivalta kattoo paljoko porukka on viikon aikana yhteensä pudottanu :) mut pikkusen toi 100kg tuntuu isolta määrältä :x
Tota etusivua ku katteloo niin siä on aika monta semmosta jokka aluksi läx mukaan mut ny niistä ei oo kuulunu mitää väliaika tietoja, et josko vähä pienemmällä läskikilomäärällä lähettäs liikkeelle. Ja viittiskö Mae ottaa ton viä hommax päivityksen lisäx???

Mae
Hei vaan kaikille! On ollut taas sellaista haipakkaa, etten ole juuri tänne kerennyt kirjoittelemaan. Päivityksiä olen yrittänyt pitää yllä (ehkä vähän huonolla menestyksellä ).

takemyhand Tervetuloa, laitan tietosi mahd. pian listalle. Nyt ollaan anoppilassa ja en kehtaa hirmu kauan tässä koneella kykkiä (kun anoppi hoitaa lapsia).

viikkopainosta siinä pitäis sitten kyllä mun mielestä kaikkien punnita samana päivänä. Täällähän on eri päivinä noita punnituksia. Eli kenelle EI käy perjantai punnituspäiväksi? En laske häntä sitten mukaan. Ja tämänhän voisi ottaa maaliskuun uudesta pinosta lähtemään, jotta kaikki kerkeävät ilmoittaa kantansa.

Ja sitten kyllä voisi vähän karsiakin tuota listaa, eli voisin poistella niitä, kenestä ei ole kuulunut alun jälkeen. mitä mieltä tästä?

Sitten omaa (.). Mulla on mennyt kyllä hyvin, painoa on tämän xtravagansan aikana pudonnut n.7-8kg (en nyt tarkkaan muista) ja joulusta (oman vaa'an mukaan) -11kg :D. Vyötäröstä on nyt lähtenyt nyt 15-17cm (en taas aivan tarkkaan muista alkulukua :ashamed: ).
Olen kyllä tosi tyytyväinen. Vielä on matkaa painossa -6-7kg ja vyötäröstä reilu 10cm. Nyt olen käynyt hiihtämässä parina päivänä ja tehnyt PALJON vatsalihaksia, eilen tein 160kpl eikä tehnyt tiukkaa. Kai ne lihakset on jonkunlaisessa kunnossa tuolla läskin alla. Tänään pidän välipäivän hiihdosta, täällä on sen verran pakkasta. Ehkä illalla käyn jonkun lenkin heittämässä.
Sortunut olen pari kertaa koko xtran aikana; yhden kerran söin pojan jämät pizzasta ja tuli TOSI paha olo :x , yhden kerran söin kourallisen sipsejä-> sama juttu, mutta ihan hyvällä omalla tunnolla söin. Eilen täällä anoppilassa söin yhden pienen letun. Mutta en ota stressiä herkuista. Joskus niitäkin saa syödä.

Tsemppiä kaikille, nauttikaa pakkassäästä ja auringosta B)

Kauhia kiiru ollut koko viikon ja nytkään en ehdi kuin painoni tänne heittämään.
Takana on täytekakkua :ashamed: ja eka tunti zumbaa.
MAaginen 85 on ainakin rikottu. =)

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 27,4 (22.01.2010)
paino nyt 84,8 kg (05.02.2010)
pudotettu -4,7 kg
viikkopudotus 0,2 kg

Pituus: 164 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 73,2 kg
Pudotettu yhteensä: 5,3 kg
Viikkopudotus: - 1 kg

Oon ihan tyytyväinen tulokseen, en oo kauheasti kerinny liikkua isännän työvuorojen takia. Viikonloppu vähän pelottaa kun pojan synttärit on.. Mut onhan siinä onneks sit koko viikko aikaa tsempata jos karkaa mopo käsistä.

Huikeeta! Eka tavoite saavutettu! Hyvä minä. Illalla kävin vaa'assa enkä uskonut, että yön aikana tapahtuu ihme, mutta tapahtuipas. Tänään herkutellaan ja huomenna palataan ruotuun. Ajattelin pudottaa pisteiden määrän 22 -> 20. Kokeilen miten paino putoaa ja mikä olo on pienemmillä pisteillä. Ja jotenkin kaipaisin edes yhdelle viikolle vähän isompaa pudotusta, vaikka puolen kilon viikkotahti on hyvä. Nyt taistelen kohti jumituspainoa eli 63,8kg. Ja sitten se kuudenkympin alitus...milloinhan olen viimeksi painanut alle 60kg? Liian kauan sitten.

Hyvää viikonloppua kaikille ja muistakaahan herkutellakin!

Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Viikkopudotus: - 0,6kg
Paino nyt: 65,8kg
Pudotettu yht: -3,6kg B) :heart:

Moi!!!

Tulihan onnex miinusta vaikka vasta pari päivää oon yrittäny taas syödä pisteiden mukaan, tosin eilen illalla tuli herkuteltua voisilmäpullalla ja nyt vaarallinen vkonloppu tulos kun kuitenkin törmää laskiaispulliin. Mutta ehkäpä palkitsen itteni yhdellä semmosella :p

Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 72,3 kg
Pudotettu yht: 3,6kg
Viikkopudotus: 0,6kg

Mutta on nää vaan niin ärsyttävän pieniä lukuja,argh!!!! Jotenki odottas yli kiloo irtoovax mut onhan tää varmempi keino...Kai saanu jotai vaikutteita suurin pudottaja ohjelmasta kun aina lähtee ainaki 2kg...

Vieläkö mahtuisi mukaan yksi laihduttaja? :) Raskaudesta jäänyt yllätysyllätys kiloja ja eipä ihmekään ettei ne ole tällä herkuttelumäärällä lähtenyt :ashamed: Rupeaa kuitenkin meidän kesähäät lähestymään kovaa vauhtia, joten nyt olisi PAKKO ryhdistäytyä ja saada kiloja karistettua :) aamulla käyty puntarilla ja tässä olisi listaa

laurpap
pituus: 169cm
aloituspaino: 80,4kg
tavoitepaino: 68kg
paino nyt: 80,4kg
pudotettu yht.:
viikkopudotus:

voisin ottaa punnituspäiväksi perjantain.

Hienoja pudotuksia tullut viikossa kaikille, onnea :flower: ja tsemppiä taas uuteen viikkoon! :)

Aurinkoista talvipäivää kaikille! =)

Hei!

Tässä pienen "laiskottelun" jälkeen uusi tsemppi päälle. Aloitin joulukuussa laihiksen 114,1 ja välillä sairasteltiin koko porukka niin laihikset taas jäi vähän heikommalle, mutta nyt olen aloittanut taas.
Tänä aamusti vaaka näytti 107,9 (jee alle 110kg olen päässyt), ja olen ollut nutrikuurilla nyt kolmatta päivää. Aikomukseni on reilusti alle sadan mennä, mutta pienin askelin tässä mennään. Seuraava etappi olisi tuo 105kg.
Josko tällä kertaa onnistuisi. En edes muista koska viimeksi vaaka olisi näyttänyt alle 100kg, ei aivan lähivuosina. Mutta nyt olen päättänyt että se NÄYTTÄÄ. =)
Mukavia laihistsemppejä kaikille! :hug:

Niin ja siis

pituus: 178cm
aloituspaino: 114,1
tavoitepaino: 85kg olisi unelma, mutta jos tuo 95kg ensin
paino nyt: 107,9
pudotettu yhteensä: 6,2kg

laurpap tervetuloa mukaan vaan =) =)

Jaa nyt kun kattelee noita pudonneita kiloja niin ei tuo Lungan ehdottama 100kg niin mahdoton tavote ookkaa...Kun vaan kaikki ilmottelee tuloksiaan niin eiköhän se täyteen saada. Ite aina aattelen pudottamaani painoa voipaketteina, nyt olis 7pkt pois ja ehkä näitä kotihousuja täytyy vähän väliä nostella :LOL: :LOL: Peilikuvasta ei kyllä vielä mitään huomaa, ei oo tainnu tuo isäntäkää mitää huomata :/ :/ oishan se aina kiva saada siltäki kannustusta mutta jörö mikä jörö :heart:

Nyt on tupa saatu siivottua, pikku jätkä alkaa olla terve enää vauvarokon näpyt ja ärtymys jäljellä ja nyt sitte neitille iski pissatulehdus :headwall: :headwall: mutta eipä tuo onnex paljo häntä vaivaa, saa nähä mimmonen sota taas käydään ku lääkekuuri saadaan että sen saa alas :x Ku sais sen asian kuntoo nii vois keskittyä tähän läskisotaan kunnolla ja yrittää ulkoillakki vähä.

Mutta hyvä me!!!! :flower: :flower:

Lunga: kiva ku oot hengessä mukana. ainakaan vielä ei oo menkkoja näkyny ja on mukamas raskausoireita, saas nähä

takemyhand: meillä on ihan saman ikäset lapsoset =)

ma-mi: me taas ollaan ihan samankokosia =)

enää 1,5 kg nuita kakkosen raskauskiloja, oon ihan tyytyväinen. tänään jumpalle ja kauppaan. aattelin ostaa kermaviiliä ja dippailla viikonloppuna porkkanoita, nam

Tervetuloa uusille!!!
Mahtavaa saada uutta porukkaa mukaan, niin pysyy keskustelukin vireänä! :wave:

Täällä on ollut siis tosi kiirettä töissä ja kotona, joten täällä käyminen on jäänyt vähemmälle, mutta nyt aion taas käydä useammin! :)

Täällä laihdutellaan siis vähähiilihydraattisella ruokavaliolla, zumballa (1xvko) ja kuntosalille olisi tarkoitus alkaa taas suunnistamaan kerran viikossa. Pääasiassa ruokavaliolla mennään, kun oma aika on rajoitettua. :|

Mulla punnituspäivä on perjantai, joten se sopii jatkossakin.

Eilen meni taas hiukan "överiksi" kuten perjantaina on ollut tapana mennä. :whistle: Tuli syötyä yksi vaalea sämpylä ja 100 g karkkia. :ashamed: Mutta sen jälkeen ei enää himottanut nami. Tuskissani pyörin makeanhimossa pari tuntia illalla ja ajattelin, että se ei kyllä mene ohi, kuin sillä itsellään ja niimpä taas "sorruin". :/ Mutta hyvää oli ja nyt on taas koko viikko aikaa tarkkailla ruokaansa. Aamulla leivoinkin taas mantelileipää, jotta tuo tavis sämpylä ei houkuttelisi liikaa tuolla pöydällä. :)

Nyt lähdetään koko perheen voimin luistelemaan. :wave:

Mutta koitetaampa useasti käydä täällä ja tsempata toisiamme!
Mulla olis periaatteessa mahkut saada kymppi pois ennen heinäkuuta...siis ajallisesti se olisi mahdollista. Se olis MAHTAVAA!!!
Ja mä haluun onnistua siinä! :D

Ai niin... viikon päästä meillä on matka varattuna Riikaan, joten silloin en varmaan hirmuisesti täällä ehdi kääntyilemään ja ehkä lipsahduksiakin tulee, mutta sallittakoon ne kuitenkin kohtuuden rajoissa. :whistle:

:wave: :wave:

Voi käääääk... Mä olen vaan syönyt ja syönyt ja syönyt ja syönyt.... Ihan kaiken mikä ei ole juossut karkuun =(. Mä en oikeesti tajua kuinka tää voi olla niin vaikeaa, ihan mahdotonta. Mutta nyt, taas kerran on aika ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa syöminen.

Viikon nyt lasken pisteitä ja lupaan että ens perjantaina ilmoitan painoni, joka on nyt n 2kg enemmän kuin viimeksi ilmoitettu... Mutta olen itselleni armollinen ja ilmotan vasta sen ens pe painon...

Aaargh, mä oon syönyt. Eilen karkkia, pannaria pari palaa yms. yms. Tänään 2 laskiaispullaa ja leipää runsaalla oivariinilla. Hyvää oli kaikki, mutta nyt kaduttaa ja itseruoskiminen alkakoon. Jos vaaka näyttää ens pe edes sen mitä eilen, niin hyvä on.

Ikuinen laihduttaja Mä laskeskelin, että jos saan keskimäärin puoli kiloa viikossa pois, niin toukokuun loppuun mennessä olis -10kg vuoden alusta. Mä tahdon sen! Tsempataan!

Yhteistyössä