Kevennys termogeenista pahoinvointia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaireMakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MaireMakkara

Vieras
Onko täällä ketään joka olisi päässyt eroon tuosta viheliäisestä Kevennys-koukusta? Tilasin hölmönä sen ilmaisen näytepaketin ja nyt sitten karhutaan rahoja palauttamistani paketeista. Olen ilmoittanut yritykselle että tableteista tulee huono olo, mutta tilausta ei peruta niin millään
 

Yhteistyössä