Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:33 Ippu kirjoitti:Hilipatille :hug: !! Tokihan se testivastaus voi vielä muuttua, jos ei tätiäkään ala kuulua. Käyhän juhlissa, saat ajatukset välillä muualle, kyllä se varmasti lopulta piristää.
Minä niistän edelleen kuin sumutorvi tasaisin väliajoin, ja nyt on vielä kunnon limainen yskäkin... Ja kaiken hyvän lisäksi mulla taitaa alkaa menkat... :'( Nyt alkaa ihan normaalin oloisesti, kun viimeksi taisi olla vähän outo se alku. Mutta joo, siis aamupyyhkimisillä on eilen ja tänään tullut ruskeaa vuotoa, joten... ei muuteta kuitenkaan listausta vielä, kun ei ole vielä alkanut kunnon vuoto. Mut pahalta näyttää. Että eipä tärpännyt toisesta kierrosta niinkuin esikoinen. Ja heti tulee taas se tunne, että me ei varmaan saada enää ikinä lapsia... aivan naurettavaa, kun jotkut yrittää monta vuotta, mutta... ei sille tunteelle mitään voi, se vaan tulee taas. Voi nyyhky...
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:28 Hilipati kirjoitti:Täällä NEGA TAAS! Nyt oikeesti alkaa tuntumaan jo pahalta..Missä ne kuukautiset sitten luuraa jos en kerran ole raskaana? Vai vieläkö testi voi muuttua? Tein Clearbluen ja se ilmoittaa olevansa yli 99% varma vastaus, joten ei kai se enää siitä muutu. Tänään pitäisi mennä yksiin juhliin, ei oikein juhlamieltä ainakaan vielä löydy.
:'( :'( :'(
Parempaa onnea muille!
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:50 Emminmamma kirjoitti:Ja Ippu Jospa se olisikin kiinnittymisvuotoa? Eikö se näillä main se kiinnittyminen tapahdu, jos on tapahtuakseen?
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:26 pikkueppu kirjoitti:Täällä pimennossa ollaan tätii ei näy ja testi näyttää negaaedelleen
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:24 Hilipati kirjoitti:Mä olen kans nyt tosiaan kaks testiä tehnyt ja ajattelin, että jos helatorstaina ei ole tätiä kuulunut, niin testaan uusiksi.