M
Maijamyöhänen
Vieras
Sinä muistaakseni kerroit,että olitte tilannu tosi hienon "superisä" t-paidan isänpäiväksi?
Saanko kysyä mistä,se oli niin hieno ja meidän isi tykkäis ja.....
KIITOS
Saanko kysyä mistä,se oli niin hieno ja meidän isi tykkäis ja.....
KIITOS