kevätaurinko!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maijamyöhänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maijamyöhänen

Vieras
Sinä muistaakseni kerroit,että olitte tilannu tosi hienon "superisä" t-paidan isänpäiväksi?
Saanko kysyä mistä,se oli niin hieno ja meidän isi tykkäis ja.....
KIITOS :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maijamyöhänen:
ISO KIITOS :)
kiitos paljon sulle ja aurinkoista päivänjatkoa :)

Ole hyvä vaan. :flower:
Samoin myös sinne
a060.gif
 
Hyppäänpä tähän pinoon ja kysäisen, että olikos sillä kevätauringon pikkuisimmalla tänään 1v syntymäpäivä? :)
Jos oli niin paljon onnea tytön tyllerölle! :flower: :heart: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Hyppäänpä tähän pinoon ja kysäisen, että olikos sillä kevätauringon pikkuisimmalla tänään 1v syntymäpäivä? :)
Jos oli niin paljon onnea tytön tyllerölle! :flower: :heart: :D

Juu tänään Neea täyttää 1v. klo14:00 syntyi kuopus 1v. sitten.
Neea kiittää onnitteluista. :heart: :hug:
 

Yhteistyössä