Mulla on maailman paras lahja miehelle!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ei se vielä isänpäiväksi taija tulla vaikka ois kyllä tosi hieno lahja, tuskin joulunakkaan vielä viittin antaa, kiusaan vähän ja annan vasta tammikuun alussa sen synttäreillä :xmas: Ja juu, en kerro ees teille sitä, kunhan vaan kiusaan ja hehkutan koska olen niin tyytyväinen tähän lahjaideaan :D

Voi olla että jouvun luopumaan ajatuksesta kyllä... Toivottavasti ei tarvi :rolleyes:

Samalla aattelin kysästä mitä vois kehitellä hääpäivän kunniaksi? Joka vuosi sama ongelma... :mad:

[QUOTE="vieras";22407281]Ei saa kiusia meitä. Kerro heti!

Meillä mies saa kerraston, taas. Ei kuulemma muuta tarvitsekaan. Joululahjasta ei vielä ole ollut puhetta.[/QUOTE]

En kerro. :D Sitte myöhemmin voin kertoa ehkä jos viittin :xmas:
Isänpäiväksi meillä tullee kirjalahja, mies sen ihan ite valitti, joululahjoja en ole ehtiny kummemmin miettiä.

eihän se vauva voi olla? mä ainakin kertoisin ihan välittömästi miehelle, jos niin kävisi. Tai se olis vähintäänkin vessan oven takana, kun tekisin testiä.

sä kudot sille villasukkia ja tarvit siihen paaljon aikaa.

[QUOTE="vieras";22407546]Miks näitä tämmösiä aloituksia tehtaillaan? Kerrotaan jotain ja sitten ähäs kutti ei kerrotakaan, mistä on kysymys.[/QUOTE]

Saa sitä hehkuttaa hyvää mieltänsä ihan rauhassa, ilman että tarvii syytä kertoa! :stick: Ja tässähän on kysymys lahjasta, vai jäikö se jotenki epäselväksi?

Yhteistyössä