Siksakki harmaana
Täällä sitten kp1, jee!! Itse asiassa nyt viikon meillä oli ehkäisynä vain varmat päivät Mutta yritykseen sitten, kunhan nää menkat loppuu
Niinhän se taitaa olla! Näin unta viime yönä raskaustestistä, en kylläkään tehnyt sitä. No, tämän kierron jälkeen ei varmasti tarvitse testailla, on lähtenyt sen verran hiljalleen tämä yritys käyntiin ettei ole mitään toivoa raskaudesta. Yritän olla ajattelematta koko asiaa, koska alan heti kehitellä raskasuoireita itselleni. Kyllä se ovulaatiokin varmaan jo meni, että nyt sit vaan odotellaan seuraavaa kiertoa..saa sitten vappua ainakin juhlia kera kuplivan jos siltä tuntuu. Vaikka tosiaan ne alkottomatkin siiderit tuli jo hankittua.Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 22:10 nipsuli kirjoitti:Että semmossii, ärsyttävää tämmönen oottelu :headwall: , ensin ootellaan menkkoja, (sitten testitulosta, sit neuvolaan menoo, 12 vkoa jne..)Nyt on vasta ruvennut valkeneen että raskaus on todellakin odotusaika, kirjaimellisesti =)
Mä oon taas katellut työpaikkoja ja yks hyvä osui silmään. Tosin sitä varmaan hakee taas "muutama" muukin. Mutta koitan hakea sitä ja sit vasta, jos onnistuisin sen työn saamaan, pähkäilen noita hoitoonlaittamisjuttuja yms.. Toi duuni kun alkaisi vasta syksyllä, niin tässä ois aikaa henkisesti valmistautua.Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 12:58 Hissukka kirjoitti:Ääh mulla on taas pää sekaisin, en viime yönäkään saanut unta näiltä ajatuksilta... yksi tuttu tuli sanomaan että olisi yksi työpaikka haussa, mihin voisin hakea. Nyt sitten mietityttää hakisinko. Mutta jos pääsisin, täytyisi tyttö laittaa hoitoon enkä millään vielä haluaisi... ja entä jos vauvatärppi tulee nopeaan, olisi aika ikävä temppu allekirjoittaa työsopimus ja sitten muutaman viikon päästä ilmoittaa, että olisi muuten äitiysloma tiedossa... mutta paikka olisi vakituinen, lähellä ja ok palkka. Vaikeata... :headwall: Sanokaa nyt joku jotain viisasta!
Nyt ruokaa laittelemaan, taitaa tuo mies muuten nääntyä nälkään...
Mullakin on se käly, jonka kanssa yhtäaikaa kuumeillaan, joskaan hän ei tiedä että meilläkin on jo yritys käynnissä, luulee että syksyllä vasta. En tod. uskalla hänelle asiasta kertoa, on jo oman surunsa kanssa ihan itsetuhoisissa fiiliksissä.Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 14:20 Minja kirjoitti:Hilipati Mullakin on ystäviä, joiden kanssa kuumeillaan. Ja oispa tosiaan ihanaa, jos saatais suht samoihin aikoihin lapset. Mutta saapa nähdä, miten käy. Mutta onneksi täältä palstaltakin löytyy näin paljon kuumeilijoita =)
Niinpä... olisihan se kiva kun olisi vakipaikka odottamassa. Niin mäkin olen tähän asti tuon työnhaun suhteen tehnyt, että olen laittanut silloin tällöin hakemuksen ja päättänyt murehtia hoitoonlaittamisia yms. sitten vasta jos paikan saisin. Nyt vaan tuntuu vielä hankalammalta, kun on vauvakuume päällä ja tietysti toivoo sitä nopeaa tärppiä... olen pyöritellyt ja pyöritellyt tätä asiaa päässäni ja välillä päätän hakea sitä paikkaa ja välillä jättää hakematta. Mun pääni varmaan räjähtää ennen ensi perjantaita, silloin menee hakuaika umpeen!Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 14:20 Minja kirjoitti:\Mä oon taas katellut työpaikkoja ja yks hyvä osui silmään. Tosin sitä varmaan hakee taas "muutama" muukin. Mutta koitan hakea sitä ja sit vasta, jos onnistuisin sen työn saamaan, pähkäilen noita hoitoonlaittamisjuttuja yms.. Toi duuni kun alkaisi vasta syksyllä, niin tässä ois aikaa henkisesti valmistautua.Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 12:58 Hissukka kirjoitti:Ääh mulla on taas pää sekaisin, en viime yönäkään saanut unta näiltä ajatuksilta... yksi tuttu tuli sanomaan että olisi yksi työpaikka haussa, mihin voisin hakea. Nyt sitten mietityttää hakisinko. Mutta jos pääsisin, täytyisi tyttö laittaa hoitoon enkä millään vielä haluaisi... ja entä jos vauvatärppi tulee nopeaan, olisi aika ikävä temppu allekirjoittaa työsopimus ja sitten muutaman viikon päästä ilmoittaa, että olisi muuten äitiysloma tiedossa... mutta paikka olisi vakituinen, lähellä ja ok palkka. Vaikeata... :headwall: Sanokaa nyt joku jotain viisasta!
Nyt ruokaa laittelemaan, taitaa tuo mies muuten nääntyä nälkään...
En nyt sano mitään viisasta,vaan oman mielipiteeni eli hae vaan sitä paikkaa. Ei oo mitenkään väärin tehty, vaikka jäisitkin sit jossain vaiheessa äitiyslomalle. Ehdithän siellä kuitenkin jonkin aikaa olla. Tai koskapa se työ alkais?
Mä oon kyllä viihtynyt tosi hyvin kotona, mutta kyllä mua koko ajan painaa se, ettei ole työtä, johon palata. Joten oispa ihanaa, jos tuon vakipaikan saisit. Voisit jäädä hoitovapaallekin rauhallisin mielin.