Kevätvauvaa 2008 odottavat

singa onko mahdollista että ovis ois ollukkin myöhemmin? sitä tllä toivon..... :hug: jaksamisia kumminkin :hug:



rakastava äiti kiva kuulla että kaikki on ok


täällä meillä pikkanen ilmoittaa olemassa olostaan pitkin pävää :) ukko kertoi anopille viime viikon loppuna tulokkaasta anoppi oli sanonut "tehän nopeita olitte"..... nojoo meillä tulee siis ikäeroo n. 1v2kk edellisen ja odotetun vauvan väliin :) :heart:


pikkueppu ja masuasukki rv 24


jaksamisia kaikille
 
Hei kaikille. Älä Singa murehdi, se kuulemma vain pahentaa tilannetta. Nyt tärkeää vain keskittyä onnellisiin tunteisiin : :hug:

Meillä oli ultra viime torstaina ja sen mukaan kaikki oli todella hyvin. Laskettu aika pysyy samana, eli 18.04. Saatiin vauvasta kokonaiset neljä kuvaa joita tuleva isukki esitteli sukulaisilleen ylpeänä viikonloppuna :)
Mulla nyt menossa rv 13 ja närästys vain pahenee koko ajan. Pari kertaa on tullu oksennettua koko mahalaukun sisältö kun korventaa niin hemmetisti. Onneksi jaksan taas harrastaa liikuntaa, eilen piiiiiitkästä aikaa spinningissä ja vointi on mahtava! :D Odotan jo innolla milloin alan erottamaan vauvan liikkeitä, ultrassa täti liikutti pikkuista kovasti ja yhdessä vaiheessa se kiskaisi lujaa napanuorasta - enkä minä tuntenut vielä mitään :(
 
Jeu
meillä la 13.3 ja seuraavaa ultraa odotellaan todella jännityksellä,edellisellä odotukdella löytyi rakenne ultrassa plexuksesta kysta ja siitä lisätutkimuksiin ja se jumalattoman pitkä tulosten odotus aika(4vkoa)siinä sitten miettiä miten toimia missäkin tilanteessa..tuntui kamalalta ajatella kekeyttämistä kun toinen niin iloisesti potkiskeli ja ilmoitteli itsestään...toivotaan ettei tällä kertaa tota rumbaa....vaikka kaikki kääntyikin hyväksi nyt tos vieressä peuhaa terve 1v10kk ukkeli..joo mäkin tunsin esikoisen liikkeet vasta viikol19 mut tän kakkosen lliikkeet on tuntunu jo viikolt 14 asti nyt muuten viikkoja 17+5voi miten aika menee hitaasti..neuvvolassa antoivat jo vähän huolen aihetta vauva on kuulema todella alhaalla..johtuen varmasti näistä koko tämän raskausajan kestäneistä supistuksista..saa ny nähä..kyllä pelottaa ja stressaa että miten tässä tulee käymään.
 
Katariina mulla myös närästys vaivaa :x mutta piimä tuntuu auttavan!

Jeu tervetuloa =) Toivotaan että teillä on tällä kertaa kaikki hyvin ultrassa! :hug:

Mulla on palstailu ollut vähissä viime aikoina, kun esikoinen on ollut kipeänä. Vauvarokko kävi kylässä, kuume nousi yli 40:n... onneksi nyt on tervehtymässä, vaikkakin niin kiukkuisena että epäilen vähän korvatulehduksen tulleen jälkiterveisinä. Saapa nähdä :/

Neuvola oli tiistaina, kaikki hyvin siellä =) Hb 118 eli ihan ok vielä, sf-mitta 20. Keskikäyrillä. Painoa tullut omasta mielestä ihan liikaa, vaikkei th mitään sanonut. 9 kiloa, argh! |O No, sitähän sitten taas ensi kesänä laihdutellaan... :whistle:

Nyt ei ehdi enempiä, tyttö herää kohta taas päikkäreiltä superkiukkuisena. :kieh:

Hissukka rv23+3
 
Eli näin täällä. Pahin ahdistus väistynyt, mutta koville se ottaa silti. Huomenna menen kätilöopistolle toimenpiteeseen ja uskon että sen jälkeen elämä taas normalisoituu. kaikille teille ihanaa odotusta ja käyn lukemassa voinejanne välillä.
 
Singa :'( :hug: Voimia teille!

Tänään oli ihana herätä, kun oli maa valkea... en ole mikään jouluihminen erityisesti, mutta nyt tuli ihan joulufiilis :D Harmi, ettei ole pysyvät lumet vielä.

Tyttö heräilee taas kohta päikkäreiltä, joten ei tämän enempiä tällä erää. =)

Hissukka rv23+4
 
singa: :hug:

Ajattelin vaan tulla kertomaan, että täällä voidaan ihan hyvin ja liikkeitäkin jo tuntuu satunnaisesti. Yritän saada ajan kulumaan, että se 4D-ultrapäivä koittaisi vihdoin! :eek: Opinnäytetyö vie edelleen ison osan päivästä ja kotiaskareet sitten kaiken muun ajan, joten eipä tässä surffailemaan ehdi kauheesti.

Rhea ja masu 18+3
 
Huomenta! Täälläpä ollut hiljaista... Kertokaapa te kokeneemmat vähän ultrasta. Eli huomasin kun sain ultra-ajat että siinä luki ettei sukupuolta tutkita. Saako siitä kuitenkin yleensä arvion jos haluaa ja jos jotain on nähtävissä? Vai riippuuko ultraavasta henkilöstä?
 
mouku80 no mulle aikanaan esim vantaalla sanottiin (ettei kerrota) syyks että sillä pyritään välttämään turhia abortteja..... sitten eriasia kun ei enään voida tehdä keskeytystä....

no edellisessä raskaudessa mulle lääkäri kertoi kun kysyin "että tytöltä näyttäisi" viikkoja oli 32.... muista syistä kun jouduin käymään uä:ssä

ja todellakin moni 100% pojax sanottu onkin ollu tyttö ja päin vastoin eivät halua välttämättä kertoo juuri tuon takia.....


täällä masuasukki potkuttelee mukavasti tasaseen tahtiin....



pikkueppu ja masuasukki 25+5 ? :snotty: :heart:
 
Kiitos vastauksesta pikkueppu! Meille todellakin olis kumpikin ihan yhtä tervetullut, mutta kauppojen vaatevalikoimien ym. takia vois olla ihan kiva tietää etukäteen. Ainakin ne kaupat joissa olen kierrellyt, ovat myyneet jotenkin tosi selvästi tyttöjen tai poikien vaatteita. Missä ovat kirkkaammat värit ja sukupuolineutraalimmat vaatteet!? ;)
 
mouku80 juuri tuo vaate valikoima on ärsyttävä aikanaan kakkostakun oottelin niin cittarista löyty tutan bodeja keltaisina niitaä muutaman ostin ja kirppikseltä löyty ihania hyväkuntoisia pikku bodeja jotka sopi kummalle tahansa .... (kirppiksellä oli halvimmillaan 50-60cm bodit 20centtiä euron kalleimmat) kannattaa kierrellä ja varata tarpeeksi aikaa kiertelyyn
 
Mouku mä olisin myös halunnut tietää sukupuolen tuon vaatekysymyksen vuoksi, mutta mies halusi pitää salaisuutena, joten ei kysytty. Esikoisen jäljiltä löytyy paljon vaaleanpunaista ja röyhelömekkoa, joten mahdollinen poika voi olla ihmeissään. :D Onneksi äitiyspakkauksesta ainakin tulee aika sukupuolineutraalia vaatetta ensihätään, ja kirppareilta voi tosiaan tehdä löytöjä. =)

Mulle on sanottu, että ultralla sukupuolta ei näe ennenkuin joskus rv20 jälkeen, koska silloin vasta pojilla kivekset laskeutuu... sitä ennen näyttää aikalailla samalta tyttöjen ja poikien alakerta. Eli rakenneultrassa aikaisintaan voi kysyä, jos ultraaja tahtoo ja uskaltaa lähteä kertomaan... kaikki ei halua kommentoida, kun on aina se erehtymisen vaara kuitenkin, ja tuon saman aborttiperustelun olen kuullut myös mitä pikkueppu kertoi.

Lähetin äitiyspakkaushakemuksen viikko sitten, miksei se jo tule... :D

Hissukka rv25+1
 
Olipas tämä pino kadonnut kaukaisuuteen kun piti omista tiedoista kaivaa ketjut, joihin oon kirjottanu.

Eilen oltiin 4D:ssä ja pienellä oli kaikki hyvin. Helpottuneita siis ollaan. Pippelin kuvan kanssa lähdettiin kotiin. :LOL: Poikaa saapi ihailla profiilista. :heart:

Mä haluisin kans jo päästä äippäpakkausta kaiveleen.. nyt on kyl totuttelua siihen, että pojalle pitää shoppailla kun mulla oli ihan tyttö fiilis. :saint: Mut eipä oo sit kaikki vaan vihreetä ja keltasta.. =)

Nyt viimeistellään vielä opinnäytetyötä ja viikon päästä on jättöpäivä! Jippii!!

Rhea ja pieni mies 20+3
 
Onnea pojasta Rhea! Ja opinnäytetyön valmistumisesta myös! Voi kun omanikin olisi edes hyvällä mallilla, mutta ei... Mulla on muuten myös poika olo, mut saapa nähdä. Sanottiinko teille rakenneultrassa sukupuolesta mitään vai juuri siksikö menitte 4D:hen et saisitte tietää?

mouku 11+2
 
Heips kaikki!
Saas nähdä moniko tunnistaa nikin, mutta luotetaan siihen että jotkut teistä ainakin! =)
Oltiin eilen rakenneultrassa, ja vaaleanpunaisen tiedon kanssa lähdettiin kotiin :heart: =) Ja mikä tärkeintä, kaikki oli kunnossa!! =)

Ippu 20+2
 
mouku80: Täällä jykylässä ei tarjota rakenneultraa ollenkaan, joten siksi päätettiin mennä 4D:hen kattomaan rakenteet ja samalla se sukupuoli. Ja hyvä, että mentiin kun ois pojan tulo muuten ollu melkonen ylläri. Olin niin varma tytöstä.

Onnea Ippu tyllerö uutisista! Teillä on nyt sitten yksi molempia! :D
 
Onnea Ippu tytsystä! :hug: Te ootte Rhean kanssa jo niin pitkällä... Mulla ylihuomenna eka ultra. Jänskättää, varsinkin kun eilen neuvolalääkärillä ei saatu sydänääniä kuulumaan! Onneksi se lääkäri kuitenkin sanoi että kaikki raskauden merkit on...
 
täällä oli viime vikolla keskiraskauden lääkäri käynti ja kaikki oli ok
mitä nyt masuu mittaili pariin otteeseen kun vauveli oli hassussa asennossa....

ippu onnea tyttössestä

mouku80 toivottavasti uä:ssä oli kaikki ok

rhea onnea poijan odotukseen



pikkueppu ja masuasukki 28+5
 

Yhteistyössä