Huomenta!
Kiitos
E-V-A kysymästä, täällä pikkuhiljaa alkaa hiipimään ne kaivatut raskausoireetkin et alkaa tuntumaan todellisemmalta
Lievää väsymystä tai eilen ei kyl enää lievää, torkuin päivällä pikku unoset sohvalla, tasaseen pientä kuvotusta eli samanlaista ainakin täl hetkel kuin pikkuneitiä odotellessa
Eilen taasen särkikin mahaa ja oli turvoksissa ihan kuin raskaana olevalla kun keskimmäinenkin totes kun valittelin et sun masu pömpöttää.
Eilen oltiin porukalla mustikassa, esikko tosin lähti jo 6.15 mansikkamaalle ja palasi vasta illalla 7 jälkeen et eipä sillekkään raha helpolla tule, tietääpi mikä on työnteko
Meidän saalis olikin sit mustikoita yht. 10litraa, minä keräsin sen 7 kun jouduttiin jäämään niin lähelle autoa ja syvemmäl ois ollut varmasti parempia apajia mut pikkuneitiä ei sit jaksa rahdata niin pitkää matkaa vaikka onhan mulla tuo Emman rinkka jonka huutiksesta sille ostanut, nyt pääsi autosta ihan kävellen siihen mustikoita syömään ja touhuamaan. viihty onneks tunnin verran siel metäs
Anopilta haettiin samal reisuul mansikkalaatikot jotka oli ostanut mulle torilta edellisenä päivänä niin kyl oli iltapäiväl urakkaa putsaa mansikat 20L ja sit mustikat kun edelliseltäkin päivältä niin saatiin jo 15L pakkaseen sitäkin, onpahan talvella mitä herkutella
Esikko toi sit vielä kotiin tullessaan 20L mansikkaa, sellaista pientä mitä ei saa laittaa myytäviin niin se jäi kyl tän päivän urakaks ja lupas itsekkin niitä laittaa kun tänään ei poimintaa ja tehdään osasta ainakin hilloa et talvella saa lettujen kans ja kakkujen väliin ym.
Taidamme saada joukkoon vahvistusta, jos ette ole käyneet kurkkaamassa tuola kuumeilupuolella niin Filuuri saanut jo lupaavasti haamun testiin :heart:
Mut nyt tämän mamman lähdettävä aamukaffelle ja tekemään sämpylätaikinaa, eilen en jaksanut ja onneks pakkasessa jotain edellisiä
mut työmiehetkin saapuu pian niin on sit niillekkin tuoretta aamukaffen kanssa
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja voikaahan paksusti :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen"6+4 :heart: