Kiitti .Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Sörhiksellä kiva idea laittaa tarjottimet seinälle!
Kiitti .Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Sörhiksellä kiva idea laittaa tarjottimet seinälle!
Kiitti !Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Ihastuttavat purnukat sörhiksellä keittiössään! Myöskin olen kade olkkarin "viidakosta"! :heart: Meillä on niin hämärä olkkari (parveke varjostaa) ettei oikein mitkään kukat siellä viihdy. :snotty:
Tosi kaunis, rauhallinen tunnelma =).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:puolivalmis lastenhuone ennen syntymää
http://www.aijaa.com/v.php?i=3944280.jpg
Ai niin, eipä tää kyllä keväinen olt, sori!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuva keittiöstä vuodelta 2003 =)
http://www.aijaa.com/v.php?i=3944074.jpg
Sori, tämäkään mikään keväinen ollut =( *opettelee lukermaan alotukset*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuva keittiöstä vuodelta 2003 =)
http://www.aijaa.com/v.php?i=3944074.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Todella kauniita kuvia olet ottanut! Tosi hyvällä kameralla varmaan
Olkkarin pöytä oli mielenkiintoinen. Oletko itse laittanut kuvat?
Sörhiksellä oli myös kivan näköistä. Sä osaat käyttää värejä! Mä en osaa vaikka tahtoisinkin joskus :snotty:
Mä tykkäsin tästä, oli kivasti sekoiteltu eri tyylejä ja aikakausia. Kivaa kerroksellisuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Tässä on lähinnä satunnaisia tunnelmakuvia ja yksityiskohtia..
Näkymä eteisestä työhuoneeseen
Alkuperäinen kirjoittaja sisustusintoilija:Mä tykkäsin tästä, oli kivasti sekoiteltu eri tyylejä ja aikakausia. Kivaa kerroksellisuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Tässä on lähinnä satunnaisia tunnelmakuvia ja yksityiskohtia..
Näkymä eteisestä työhuoneeseen
Liian tyylipuhtaasti sisustetut kodit on mun mielestä tylsiä, oli se tyylisuunta sitten mikä tahansa.
Kieltämättä aika kattava esittely.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:http://kuluttaja.etuovi.com/
siinä olis käytänössä koko huusholli...hih..ostakaa pois
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Meidän kodista muutama kuva - tosin ei keväisiä, kun en oo viel ehtinyt edes olkkariin verhoja vaihtaa, vaikka oon suunnitellut sitä ja ikkunoiden pesua jo kauan .
näissä Sörhiksen kuvissa on sitä jotain. Mä en pidä yhtään noista steriileistä "sairaalasisustuksista". Tämä on kotoisa ja tässä talossa tunnetaan muitakin värejä kuin tumma puu ja valkoinen.
Höh... kyllä munasarjateline on keväinen!Alkuperäinen kirjoittaja Miksa:Ei kauhean keväiseltä näytä, paitsi PureDynamitilla! Muilla melko massasisustusta, harmaata, ankeaa, hajutonta ja mautonta.
Samaa mieltä! Aika persoonattomia "markettisisustuksia" monella eikä kovin keväisiä edes. Etenkin tuo Nimran koti sellainen mistä ei tule oikein mitään viboja suuntaan eikä toiseen. Rehellinen mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja Miksa:Ei kauhean keväiseltä näytä, paitsi PureDynamitilla! Muilla melko massasisustusta, harmaata, ankeaa, hajutonta ja mautonta.
Mä en kyllä ymmärrä miten te katselette noita kuvia . Kun just mietin miten kiva kun kaikilla on niin erilaista. Ihan omansa näköistä.Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:Samaa mieltä! Aika persoonattomia "markettisisustuksia" monella eikä kovin keväisiä edes. Etenkin tuo Nimran koti sellainen mistä ei tule oikein mitään viboja suuntaan eikä toiseen. Rehellinen mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja Miksa:Ei kauhean keväiseltä näytä, paitsi PureDynamitilla! Muilla melko massasisustusta, harmaata, ankeaa, hajutonta ja mautonta.
Pure Dynamiten koti on ihana :heart: Asuisin!
Noh, sisustaa voi kahdella periaatteella: käytännöllisellä ja rationaalisella tai sitten luovalla ja persoonallisella. Yleensä tuolla ensimmäisellä vaihtoehdolla sisustetuissa kodeissa ei ole mitään omaperäistä vaan kodit näyttävät aika kliinisiltä kun taas luovalla tavalla sisustetuissa kodeissa näkyy tietynlainen intohimo. Se on ihan luonteesta ja tarpeista kiinni miten kukin sisustaa.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä en kyllä ymmärrä miten te katselette noita kuvia . Kun just mietin miten kiva kun kaikilla on niin erilaista. Ihan omansa näköistä.
Ja mikä ihme on markettisisustus??