Keväisiä sisustuskuvia kodeistanne? :)

• Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti
UHU
Todella kauniita kuvia olet ottanut! Tosi hyvällä kameralla varmaan ;)
Olkkarin pöytä oli mielenkiintoinen. Oletko itse laittanut kuvat?

Sörhiksellä oli myös kivan näköistä. Sä osaat käyttää värejä! Mä en osaa vaikka tahtoisinkin joskus :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Todella kauniita kuvia olet ottanut! Tosi hyvällä kameralla varmaan ;)
Olkkarin pöytä oli mielenkiintoinen. Oletko itse laittanut kuvat?

Sörhiksellä oli myös kivan näköistä. Sä osaat käyttää värejä! Mä en osaa vaikka tahtoisinkin joskus :snotty:

Joo, järkkärillä otettuja :) Valokuvausta tullut taannoin opiskeltuakin...

Olkkarin pöytä on miehen nikkaroima. Idean nappasin eräästä sisustusohjelmasta missä oli samantyyppinen vitriinipöytäsydeemi. Pöydän lokeroissa, lasin alla on tuollainen vaihtuva "näyttely"... Nuo kuvat tosin on skannattu ja tulostettu eräästä vanhasta kirjasta. Himottaisi jotain maalauksia laittaa vaihteeksi seinämiin tahi valokuvia...

sisustusintoilija
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Tässä on lähinnä satunnaisia tunnelmakuvia ja yksityiskohtia..

Näkymä eteisestä työhuoneeseen

Mä tykkäsin tästä, oli kivasti sekoiteltu eri tyylejä ja aikakausia. Kivaa kerroksellisuutta :)

Liian tyylipuhtaasti sisustetut kodit on mun mielestä tylsiä, oli se tyylisuunta sitten mikä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja sisustusintoilija:
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Tässä on lähinnä satunnaisia tunnelmakuvia ja yksityiskohtia..

Näkymä eteisestä työhuoneeseen

Mä tykkäsin tästä, oli kivasti sekoiteltu eri tyylejä ja aikakausia. Kivaa kerroksellisuutta :)

Liian tyylipuhtaasti sisustetut kodit on mun mielestä tylsiä, oli se tyylisuunta sitten mikä tahansa.

Kiitos. :) Tykkään itse tosi paljon vanhoista esineistä ja siitä että esineet ja muodot oikeasti puhuttelevat syvemmin... ettei sisustus ole vain kaupasta ostettua ja valmista "tehdään nyt kerralla hieno koti". Esineillä pitää olla jokin arvo ja sisustuksessa luovaa herkkyyttä. Tykkään siksi tosi paljon kunnostaa vanhaa ja muokata joitakin rumiakin asioita uuteen kukoistukseen. :)

Pääsisipä joskus asustamaan vanhaan ihanaan kyläkouluun tahi kartanoon!

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=gLwSsmR8n84IxYHkU8BwkFilgTMhqYhmJ205JhwX&itemcmd=move2&listSize=5&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1152133 siinä olis käytänössä koko huusholli...hih..ostakaa pois :D

siis
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Meidän kodista muutama kuva - tosin ei keväisiä, kun en oo viel ehtinyt edes olkkariin verhoja vaihtaa, vaikka oon suunnitellut sitä ja ikkunoiden pesua jo kauan ;).

näissä Sörhiksen kuvissa on sitä jotain. Mä en pidä yhtään noista steriileistä "sairaalasisustuksista". Tämä on kotoisa ja tässä talossa tunnetaan muitakin värejä kuin tumma puu ja valkoinen.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Miksa:
Ei kauhean keväiseltä näytä, paitsi PureDynamitilla! Muilla melko massasisustusta, harmaata, ankeaa, hajutonta ja mautonta.
Höh... kyllä munasarjateline on keväinen!

Mutta minä en vaihtele muutenkaan sisustusta kalenterin mukaan. :)

Ansku
Ei kauhean keväiseltä näytä, paitsi PureDynamitilla! Muilla melko massasisustusta, harmaata, ankeaa, hajutonta ja mautonta.
Samaa mieltä! Aika persoonattomia "markettisisustuksia" monella eikä kovin keväisiä edes. Etenkin tuo Nimran koti sellainen mistä ei tule oikein mitään viboja suuntaan eikä toiseen. Rehellinen mielipide.

Pure Dynamiten koti on ihana :heart: Asuisin!

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:
Samaa mieltä! Aika persoonattomia "markettisisustuksia" monella eikä kovin keväisiä edes. Etenkin tuo Nimran koti sellainen mistä ei tule oikein mitään viboja suuntaan eikä toiseen. Rehellinen mielipide.

Pure Dynamiten koti on ihana :heart: Asuisin!
Mä en kyllä ymmärrä miten te katselette noita kuvia :eek: . Kun just mietin miten kiva kun kaikilla on niin erilaista. Ihan omansa näköistä.

Ja mikä ihme on markettisisustus??

Ansku
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en kyllä ymmärrä miten te katselette noita kuvia :eek: . Kun just mietin miten kiva kun kaikilla on niin erilaista. Ihan omansa näköistä.

Ja mikä ihme on markettisisustus??
Noh, sisustaa voi kahdella periaatteella: käytännöllisellä ja rationaalisella tai sitten luovalla ja persoonallisella. Yleensä tuolla ensimmäisellä vaihtoehdolla sisustetuissa kodeissa ei ole mitään omaperäistä vaan kodit näyttävät aika kliinisiltä kun taas luovalla tavalla sisustetuissa kodeissa näkyy tietynlainen intohimo. Se on ihan luonteesta ja tarpeista kiinni miten kukin sisustaa.

"markettisisustus" = kaikki valmiina ja uutena huonekaluliikkeestä/marketista ym. , mieluummin heti.

Yhteistyössä