Kevään..

  • Viestiketjun aloittaja iso-kalle
  • Ensimmäinen viesti
iso-kalle
Tutkin kiitorataa...tarkemmin..huulillani..puhallanko sinne...myös..vai...suutelenko...
ym...haluamallasi tavalla...tuntuu ihan..mukavalta..kun kätesi..on sepaluksessani...mitä löydät? sieltä....
 
*mirri*
Alkuperäinen kirjoittaja iso-kalle:
Tutkin kiitorataa...tarkemmin..huulillani..puhallanko sinne...myös..vai...suutelenko...
ym...haluamallasi tavalla...tuntuu ihan..mukavalta..kun kätesi..on sepaluksessani...mitä löydät? sieltä....
Löydän pikkuisen kolmesenttisen pilin.

 
iso-kalle
Tuntuu..hyvältä kun kaluni...uppoaa.suuhusi...nain... sinua hitain..liikkein...mahtuuko?
paksu kaluni...suuhusi enemmän...annan vähän nestettä...saat maistella...miltä maistuu?
haluatko lisää...kiitoratasi..on kiimaisen..kostea...se odottaa!! laskeutujaa..annatko luvan..laskeutua...hmmmm.....Maiskis..ja Loiskis...
 
iso-kalle
Kiitoratasi..on liukas..voi mennä laskeutuminen..pitkäksi!...ei kuitenkaan kentältä...ulos...haluan purkautua..suuhusi..koko..lastin kera...ehkä kahvikupillinen..tällä..kertaa...käytäkö sokeria...Hih..hah..hoii...Mirrini..
 
*mirri*
Kiitoratani oli valmis.. liukas.. kostea..turvonnut.... sinne halusin sinut... ja tulit.... maistuit hyvältä... mutta vasta sitten kun minä olin ... saavuttanut huipun.... Uskallatko sinä antaa... täällä osoittteesi... vai minä?....
 
iso-kalle
Moi, en täällä...valitettavasti...anna sinä..tai... jutellaan siitä lisää..myöhemmin...olisi ihan kiva! vaihtaa..mielipiteitä...muistakin asioista!.....kaikennäköisistä...hmmmm...
olen käynyt..kiitoradallasi..ja saanut..sinut tyytyväiseksi.......vaikka laskeutuminen..
meni vähän pitkäksi....pidit kiinni..et päästänyt pois..tai pakoon...sekin on mielenkiintoista!!!...............
 
*mirri*
luurankoja kaapissa...ei pelota...kirjoittelemalla tänne... tai sähkopostitse...anonyyminä kuitenkin...sehän ei luurankoja kolistele...Mullakin nimittäin saattaa olla....kaapissa jotain...
 
*mirri*
Alkuperäinen kirjoittaja iso-kalle:
Moi..Mirriseni...jatkammeko...kirjoittelua...onko osoitetta...
Olen nyt rakkaan aviomieheni ja lasteni kanssa. Osoitettani en anna. Älä kirjoittele enää,sillä vain mieheni ja perheeni merkitsee jotain. Sinä olet ollut lelu, jonka nyt heitän pois.

 
iso-kalle
Keskustelu kanssasi..on ollut mielenkiintoista...ehkä on aika siirtyä..kapinetin puolelle...
sähköpostin ..kautta...toi häiritsevä..tekijä joka..piikittää...noilla jutuilla...voi olla..että
tiedän..kuka..on!! hän...seuraavan piikittelyn jälkeen...kerron hänestä hiukan lisää!!
täällä!!!!...jos se ei lopu.....hmmm....
 

Yhteistyössä