Viisi viimeistä viestiä mirrille on iso-kallelta, eikä mirri katso aiheelliseksi edes vastata kiimakallelle. Kun oikein itseään tyrkyttää, käy helposti noin.Alkuperäinen kirjoittaja iso-kalle:Hyvää..viikonvaihdetta..Mirriseni...mietin..tossa jos meillä..olisi pari tuntia..aikaa viettää...yhdessä...niin mitä haluaisit kanssani..tehdä?....se on lyhyt aika! mutta kerkiää..aika paljon ja nopeasti.....
Voi jeesus, taasko ne on täällä.Alkuperäinen kirjoittaja iso-kalle:Nyt olen...teipannut..itseni..ja kaikki!!..kolme jalkaa...kiinni..reisiin...mulla on avain..
aueta...koska omistan rapumaiset..sakset...Odotatko...jos saan itseni...Auki..ja tulen..
luoksesi...
Niin tai "se".Alkuperäinen kirjoittaja altsu:Voi jeesus, taasko ne on täällä.Alkuperäinen kirjoittaja iso-kalle:Nyt olen...teipannut..itseni..ja kaikki!!..kolme jalkaa...kiinni..reisiin...mulla on avain..
aueta...koska omistan rapumaiset..sakset...Odotatko...jos saan itseni...Auki..ja tulen..
luoksesi...
Ei näköjään sähköposti riitä.Alkuperäinen kirjoittaja huoh....:Niin tai "se".Alkuperäinen kirjoittaja altsu:Voi jeesus, taasko ne on täällä.Alkuperäinen kirjoittaja iso-kalle:Nyt olen...teipannut..itseni..ja kaikki!!..kolme jalkaa...kiinni..reisiin...mulla on avain..
luoksesi...