Kevään..

  • Viestiketjun aloittaja iso-kalle
  • Ensimmäinen viesti
*mirri*
Täällä minä... taas olen... en ole ehtinyt koneelle... lentäviä hommia vaihteeksi...Jos en joka päivä.. tulekaan...lupaan että kerron...sinulle... jos aion lopettaa tämä... tuokiot...
 
iso-kalle
Hyvää..viikonvaihdetta..Mirriseni...mietin..tossa jos meillä..olisi pari tuntia..aikaa viettää...yhdessä...niin mitä haluaisit kanssani..tehdä?....se on lyhyt aika! mutta kerkiää..aika paljon ja nopeasti.....
 
minä itte
Alkuperäinen kirjoittaja iso-kalle:
Hyvää..viikonvaihdetta..Mirriseni...mietin..tossa jos meillä..olisi pari tuntia..aikaa viettää...yhdessä...niin mitä haluaisit kanssani..tehdä?....se on lyhyt aika! mutta kerkiää..aika paljon ja nopeasti.....
Viisi viimeistä viestiä mirrille on iso-kallelta, eikä mirri katso aiheelliseksi edes vastata kiimakallelle. Kun oikein itseään tyrkyttää, käy helposti noin.

 
*mirri*
Auts... teippejä ei sa irti... ellei liota kunnolla... ja kauan...jossain märässä....
Tietysti Suomi voittaa... Ja jos ei ... niin paras se silti on... suomipojat.. hurraa...
 
iso-kalle
Nyt olen...teipannut..itseni..ja kaikki!!..kolme jalkaa...kiinni..reisiin...mulla on avain..
aueta...koska omistan rapumaiset..sakset...Odotatko...jos saan itseni...Auki..ja tulen..
luoksesi...
 
altsu
Alkuperäinen kirjoittaja iso-kalle:
Nyt olen...teipannut..itseni..ja kaikki!!..kolme jalkaa...kiinni..reisiin...mulla on avain..
aueta...koska omistan rapumaiset..sakset...Odotatko...jos saan itseni...Auki..ja tulen..
luoksesi...
Voi jeesus, taasko ne on täällä.

 
altsu
Alkuperäinen kirjoittaja huoh....:
Alkuperäinen kirjoittaja altsu:
Alkuperäinen kirjoittaja iso-kalle:
Nyt olen...teipannut..itseni..ja kaikki!!..kolme jalkaa...kiinni..reisiin...mulla on avain..
aueta...koska omistan rapumaiset..sakset...Odotatko...jos saan itseni...Auki..ja tulen..
luoksesi...
Voi jeesus, taasko ne on täällä.
Niin tai "se".
Ei näköjään sähköposti riitä.

 

Yhteistyössä