Kevään Kuumeilijat 2010

Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Tavallisissa liukasteissa käsittääkseni siittiöiden on vaikea liikkua eteenpäin, ja näin ollen saattaa estää raskautumisen.
Tuo preSeed on kyllä ihan hyvä ja toimiva, joskin hivenen hinnakas. Monet kuulemma ovat raskautuneet, kun ovat vaihtaneet kyseiseen liukkariin.

Itse mietin, että toimiskohan joku vaseliini tai bebanthen tms vastaavana? Liukkaaksihan nekin tekee ja esim. bebanthen on suotuisaa myös limakalvoille ym...
Mä olen myös miettinyt tuota bepanthenia, että voisiko sitä käyttää sitten liukasteen sijaan? Luulisi ainakin olevan siittiöystävällistä.. Minäkin oon paljon yrittänyt googlailla, mutta ei löydy oikein mitään järkevää tietoa..
 
juuh, mulla sellainen tunne, että mulla ovulaatio päällä tai tulossa, tänä aamuna tuli meinaan sellaiset limat tuolta alapäästä, ettei voi tarkoittaa mitään muuta.. Ovistesti näytti negaa, eli onko mahollista, että ovis vasta sit tulossa, mut limat tuli jo nyt? Ajattelin kyllä olla tänäänkin aktiivinen, koska nuo limat kertoo jo siitä, että vois olla tsäänssi tärpätä.. Vastailkaa ja kertokaa viisaimmat mitä tiedätte asiasta, kiitos vaan.. :)
 
Mie en noista oviksista tiiä.. onko nuo testit miten herkkiä?!

Paras keinohan se on kun pupuilee aina kun tekee mieli/on saumaa :heart: Kyllähän se jossain vaiheessa tärppää :D

Meillä on molemmilla kauhee flunssa, ruvettiin jo miettimään josko tässä kämpässä on hometta kun varsinkin mulla koko ajan nuha :| Tosi ikävä jos pitäs alkaa muuttamaan, muutettiin tähän joulukuussa ja tää on tosi kiva kämppä. Onneks kuitenkin vuokrakämppä.. Nuo kolmiot on vaan hirmu tiukassa, oli tuuria että tääki saatiin mutta jos hometta olis niin pakkohan se olis heti ettiä uus.

Sisko vielä kyläilemässä, nyt kp 14. Eli pitäs päästä kammarin puolelle. Vaan ei auta..
 
No noista halvemmista testeistä ei oikein tiiä, onko ne sitten nii herkkiä.. Mä tein sitten kun tänään kotiin pääsin ovistestin ja siihen tuli hyvin haalea viiva kontrolliviivan lisäks, edellisinä kertoina ei oo tullu muuta ku kontrolli.. Eli voiskohan tarkoittaa, että ovis tulossa sit.. No, tarkoitus on pupuilla koko ensi viikko hyvin aktiivisesti..

plussatuulia toivotellen... :flower:
 
Heippa!

Viikonloppu meni miehen veljenpojan 1 vee synttäreillä ja rentoutuessa, tänään onkin ollu pinna kireellä :D Menkkoja ei kuulu mut kyl vahvasti oireet viittaa menkkojen alkuun, pms-oireet siis. Vaikka takana vasta eka yrityskuukausi, on se silti vähän pettymys jos menkat alkaa tänään tai lähipäivinä.

Pakko mennä vesijuoksemaan, et saa ajatukset pois menkoista ja vauvatouhuista hetkeks ;D

Mites teidän viikonloput sujui? Ainakin flunssaa, oviksia ja liukastusvoiteita näyttänyt olevan ;)
 
Liukkareista sen verran, että kätilö suositteli Ceridal-öljyä. Tekee hyvää limakalvoille ja sitä saa ihan apteekista. En tiedä vaikuttaako siittiöihin jotenkin. Jos liukkarille on tarvetta, niin itse en ihan ilman lähtisi touhuilemaan. Luulisi enemmän olevan vahinkoa liian suuresta kitkasta kuin pienestä määrästä liukkaria.
 
"Voiko Ceridal intimeä käyttää liukasteena, jos yrittää tulla raskaaksi. Eli vaikuttaako liukaste jotenkin haitallisesti siittiöihin tms?
- Voitte huoletta käyttää Ceridal intimeä liukasteena. Se on täysin lisäaineeton eikä siis vaikuta siittiöihin haitallisesti."

Näin lukee http://www.ceridal.com/?id=88126&select=Ceridal tuolla sivulla.. Että siis mars apteekksiin ostamaan Ceridal intimeä! :) Kiitos paljon macy gray tipsistä! :)

Viikonloppu meni ulkoilun merkeissä; pe Häkällä koulun liikkapäivässä(oon töissä siis koululla..) la lasten ulkoilutapahtumassa ja su ralleissa.. Tuli viikonlopun aikaan siis seisottua joka päivä 9 -> pihalla. :D
Eilen tosiaan aamulla tuli tosi paljon paksua kirkasta limaa ja pohdiskelin onko ovislimat.. Eilen emme ehtineet puuhailla, koska kotiuduimme ralleista niin myöhään ja sitten ei vaan enää jaksanut, tänään ja seuraavat pari päivää siis olisi tarkoitus olla aktiivisena, toivottavasti ei ole jo liian myöhäistä.. :eek:
 
Täytyypä meillekin hommata tota ceridalia lisää :) Ei ole ihan niin kallistakaan ;)

Mä uskon oviksen olleen vasta eilen. Oikeata lonkkaa pakotti koko päivän ihan kummasti, ja iltaan mennessä alapää oli kuin sahara. Aamulla lämmöt oli taas hieman nousseet ja eilen sylkiov testi oli negatiivinen.
Pöh :(
 
Mullakin eilen sitten ovistesti näytti tosi haaleaa haamua vaan, ja tänään ei mitään.. ota noista nyt sitten selvää! :/ Ystäväni vaan sanoi, että ovislimoista voi ennä 3 päivää, ennen kuin itse ovis olisi.. Joten en vielä heitä kirvestä kaivoon! Puputusta vaan.. Mulla ei oo mitää kipuja kyl ollu, et ois niistä voinu sisäistää sen oviksen.. Joten ehkä meillä on vielä toivoa......

Juu ceridalia käydään tänään ostamassa myös meidän perheeseen. :)

 
Mitäs tänne kuuluu?

Täällä ollaan edelleen kipeenä. Yritin tänään jo lääkäriin päästä, mutta en saanu aikaa. Yksityisellekkään ei viiti mennä ennen kuin on ihan pakko. Kauhee nuha ja yskä :/

Äsken sain varattua sen raskauden suunnittelu ajan lääkäriin, sain kyllä ajan vasta toukokuun puoleen väliin. Mutta ajattelin,että samahan se on ottaa ja toivoa,että sen joutuu vaihtaan sitten neuvola-ajaks :heart: Ollaan pupuiltu kyllä mahdollisesti otollisina päivinä, että toivottavasti tärppäis saman tien. Vaan pitää yrittää olla innostumatta liikaa,ettei tuu sitten isoa pettymystä jos täti tuleekin.

Plussatuulia ja mukavaa tiistaipäivää kaikille! :flower:
 
Heippa taas pitkästä aikaa! Ja kovasti on täällä ollut vilskettä, kiva kun tulee uusia kuumeilijoita :wave:

Jos joku tuota listaa päivittää, niin menossa on kp 20 ja yk 2.

Katselin että tuolla oli keskustelua vauvajuttujen katselemisesta ja ostelemisesta. Meillä on tämä pikkukakkonen ollut tekosessa jo parisen vuotta, yk on 2 siitä syystä, että nyt aloitin clomit ja tuossa välissä oli parin kk:n tauko. Mulle kaikki vauvanvaateosastot ja muut tekee nykyään jo niin pahaa ja väkisinkin tulee paha mieli. Viimeksi ehdin ostaa sellaiset retrovaunut jotka tuunaan sisäkäyttöön, mutta raskaus meni kesken ja on aika paha kun törmää vaunuihin varastossa jatkuvasti. Nyt on päätetty että mitään ei osteta ennen plussaa ainakaan ja senkin jälkeen odotellaan tovi. Kun hiukan menee ihanista jutuista maku kun niissä on niin kurjia muistoja. Me on aika vasta muutettu uuteen taloomme ja yksi huone huutaa sitä pikkukakkosta. Ei jotenkaan osaa sitä mitenkään kalustaa ja sisustaa kun vaan odotetaan sitä pikkuista sinne , eikä sitä voi vauvanhuoneeksikaan valmiiksi sisustaa. Nyt ystävälleni syntyi pikkuinen vauva ja meille osui kunnia ryhtyä kummeiksi. Sitten innolla hamstrasin ihania tutteja ja ruokalappuja sun muuta ulkomaanmatkalta, mutta nousipa siitäkin sitten paha mieli loppujen lopuksi. Aina välillä muutenkin olen erehtynyt vauvaosastolle, mutta aina sitten totean ettei olisi kannattanut. Löytää kaikkea ihanaa, muttei voi ostaa, kun ei edes tiedä, tuleeko sitä vauvaa meille ollenkaan. Ääh, tänään on taas melkoisen epätoivoinen olo... =( Mies se jaksaa olla positiivinen, mutta mä ajattelen niin etten ole raskaana ennen kuin toisin todistetaan ja kuitenkin elän koko ajan niin, että jos olenkin raskaana, jos nyt onkin tärpännyt. Ja se on aika raskasta, eli määrittelen sillä mitä syön ja teen, ostan yms... Aika rankaa pitemmän päälle...Minä kun olen melkoisen hysteerinen raskausaikana kaikesta mahdollisesta :LOL:
 
tiistai 2.3.2010


Johkuli82......................kp59/?...........yk1

butterFly88...................kp48/?

luffe..............................kp47/26-27....yk3.......................esikoinen

Barbie...........................kp43/30..........yk3......28v..........esikoinen

NoBlood........................kp39/24-28...............................esikoinen

banditgueen...........kp34/28...............yk1.....29v...........toinen

maitsu83.......................kp33/29..........yk3.....26v.

Hipsu86.........................kp33/28..........yk1

Ritu82............................kp32/28-32.....yk2.....................esikoinen

Macy gray......................kp28/23-47......yk4....29v...........toinen

Teffe..............................kp26/26-33......yk11...27v.........esikoinen

Memmu86......................kp23/28 (56)....yk9.....23v..........toinen

KS09..............................kp23/26-29.......yk7.....21v.........toinen

vaahtokarkkiunelma.....kp20/?............yk2......28v...........toinen

Anna-79.........................kp19/38............yk2.....30v........esikoinen

Tinger bell......................kp18/33............yk3

hilppa86.........................kp16/?.................yk1......23v......esikoinen

janna82.........................kp15/39.............yk2.....27v........toinen

Missah...........................kp14/30-32........yk3.....25v........toinen

freebird..........................kp14/?...............yk8......26v.......toinen

jenspa............................kp14/?...............yk1.....23v.......esikoine n

Sssalla............................kp14/28-32.........yk9

Shih................................kp4/?.................yk1.......22v.....esi koinen

niiskuliini.........................kp?/?.................yk0.......24v.....esikoinen

samara88.......................kp?/?.................yk1.......21v.....esikoinen


TAUSTALLA:
merette
Amf


PLUSSANNEET:

Lara- 16.1. ...........kp40/?........................yk1.......21v.....esikoinen
Äiskä80 17.1. .......kp42/35-40.................yk10.....30v.....toinen
heikku 21.1. .........kp27/27?....................yk3.......24v......toinen
Emmabella 23.1. ...kp29/27..................................27v.....toinen
mama-L 26.1. .......kp31/27-28................yk2........22v.....toinen
pokermama 1.2. ...kp31-32/27-28...........yk8........21v....esikoinen
aaliyah 10.2. ........kp33/28-30................yk12......22v....esikoinen
durasel 15.2
Minnäi 23.2. ..........kp32/31(32)..............yk2........30v.....neljäs
miimi10 24.2. ........kp49/36.....................yk2........23v.....toinen
Ella-83 ..................kp30/24-61................yk14......26v.....kolmas

Kaikille peukutuksia yrityksiin :flower:
 
Memmu86 > Kiitos päivityksestä! :flower:

Mulla on alkanut olla hetkittäistä huimausta ja lähes jatkuva nälkä. Huomenna testaan. En uskalla uskoa plussaa etukäteen, mutta toivon kovasti.

Väsyttää tosi paljon. Meinaan nukahtaa istualleni. Täytyy vielä vähän ottaa iltapalaa, etten herää nälkään aamuyöllä. Plussailkaahan naiset! :D
 
pöh, minä en jaksa uskoa, että nuo mun ovistestit toimii mun kohalla.. Näyttää kokoajan negaa, vaikka ovislimat on tullut ja tänä aamuna herätessä huomasin, että mun nännit on ihan superkipeet!! Voiko olla myös merkki oviksesta?? Vai enkö muka sitten tosissaan ovuloi ollenkaan... :ashamed: Pidän toivoa edelleen yllä, ja ollaan aktiivisia tämän viikkoa.. On tää oottelu vaan kaikista pahinta.. :/ Pitäisi vielä sitten muutama viikko ootella tuleeko tätiä ja sit pääsee testailee.. Tosin vaikka toivon, että het ekalla tärppäis, niin en jaksa uskoa, että niin kävisi.. nimimerkillä. "pessimisti ei pety koskaan.." On vaan niiin kova kuume jo, että oma vauva olis unelmien täyttymys ja elämäni valo.. :heart:

Plussatuulia!! :flower: :heart:
 
Jenspa: ei toimi mullakaan... Olen testannut kp 10-20 negaa. Maanantaina (kp 17) limat ja sunnuntaista lähtien lisääntynyttä halukkuutta ja toispuoleista mahakipua. Toivotaan, että molemmat ovuloidaan ja touhutaan oikeeseen aikaan! Tänään päätin, että testaan vielä huomenna ja sitten saa olla. Ja ollaan aktiivisia vielä tämä viikko. Ekan r-testin teen vasta 15.3. (kp 32) eli 2 viikkoa limoista, jos ei tätiä ennen sitä näy.
 
Ei ole tullut kirjoiteltua tai luettua palstaa vähään aikaan kun kierto venähti pitkäksi ja ajattelin, että eipä tule turhaan mietittyä asiaa ja sain enempi rauhassa odotella, että kierto alkaisi alusta. Nyt mennään siis kp 3 ja yk 2. :) Toivotaan siis parasta tälle kierrolle - jospa kroppa tästä nyt sitten tasaantuisi.

Palailen palstailemaan kunhan kierron puoliväli alkaa lähestyä :)

Miljoonasti plussatuulia teille kaikille!!!
 
Jep, ovistikut on ollu pettymys.. Mutta tikutan silti vielä parina aamuna ja sit se ovis on luultavasti jo menny.. Toivottavasti ollaan oltu oikeeseen aikaan aktiivisina.. Tänä aamuna taas herätessä nännit tosi kipeät.. ei kärsi niihin koskea.. Jos mulla oli su-ke välissä ovis, niin ilmeisesti se on yksi ovis oireista mulla? Ny vaan odottamaan tätiä, tuleeko vai ei.. En sit tiedä mistä alkaisin laskemaan, mutta jos ottaisin ekasta ovislimoista niin se on sunnuntai eli dpo 4 olis nyt menossa? jännittävää...

Plussatuulia niin tuhansia kaikille kuumeilijoille!! :flower:
 
Tänään (kp 21) piti olla viimeinen tikutuspäivä ja TULI KAKSI VIIVAA!!! Maanantaina (kp 18) bongasin mielestäni limat. Nyt muutama päivä vielä ollaan aktiivisia ja tarkkaillaan oireita.

Plussatuulia teille kaikille!!!
 
Mullakin tuli nyt testiin 2 viivaa(ovistestiin)!!! Mä aattelin jo, et mun ovis meni ohi, kun oli silloin sunnuntaina ne ovislimat (kp12) ja silloin sunnuntai-iltana ovistestiin tuli tosi hailakka viiva.. Nyt sitten kp16 ja testiin ilmestyi 2 viivaa, tosin se toinen viiva oli vähän hailakampi kuin kontrolliviiva, mutta erottui selkeästi.. Eli siis aktiivisuus meillä jatkuu parin päivän ajan ja toivotaan parasta..

Plussatuulia puhallellen.. :whistle:
 
Heippa!

Alkupään sakilla onkin isot lukemat, kumpa sieltä plussia satelisi. Itellä ei edelleenkään menkkoja kuulu, testaillukin olen mut negaa on tullu.

Täs on tullu jo mietittyä et tunsinkohan oviksen oikein ja tavallaan toivonkin et ovis ois ollu luultua myöhemmin, sillon ois viel toivoa et raskaus ei näy testissäkään viel...jännää..

Mut jos pessimistinä pitää ajatella asiaa, on vaan menkat myöhässä siks et pillereiden lopetus sekottaa ne...

...kahtellaan rauhassa siis... :D
 
Tulin pitkästä aikaa kirjottelemaan. Ollaan lomaila miehen kanssa. Mies yllätti ihanasti ja oli varannut meille yllätykseksi tallinnasta 3 päivän miniloman. Ihanaa päästä shoppailemaan ja rentoutumaan. Huomenna siis lähdetään.

Ehkä mä sieltä uskallan katsella jotain lastenvaatteita ilman että pitää vilkuilla selän taakse ja valmistautua selittämään että kaverin vauvalle oon ostamassa :LOL:

Mä aloitin pillereistä seuraavan liuskan koska en halua menkkoja pilaamaan meidän tallinnan lomaa. Mut meinasin lopettaa kyllä tuon liuskan kesken.

Mitäs mieltä olette? Kannattaako mun syödä tää liuskakin vielä loppuun vai voinko lopettaa heti kun tullaan takaisin kotiin? Eli en söisi tästä uudesta liuskasta kun 5 pilleriä.
 

Yhteistyössä