Kevään Kuumeilijat 2010

Joo viivat vahvistumaan päin. Eka plussaksi tulkittava tuli 20.2. kp 30/24-61 ja yk 14.. ja kolmosta odotellaan..
Ikää mulla on vielä 26v, täytän vasta syksyllä. Kyllä mä jo uskon plussaaneni, oviksen perusteella menkkojen piti alkaa eilen.
 
Heippa!
Josko tässä muutaman sanasen laittelisin kanssa. En kerenny nyt juuri lukemaan kaikkia juttuja, mutta illemmalla aattelin sellasen hetken itelleni suoda, et pääsen juttuihin vaiks mukaan :)
Mutta siis täällä tosiaan on sitten plussattu reilu viikko sitten ja neljättä siis ootellaan meille lokakuussa syntyväks :)
 
Ihan kummallista. Oviksen piti mennä jo, mutta nyt on edelleen venyvät joskin vetiset limat ja muniksia polttelee. Aamulämmöt oli tänään matalammat, mutta nukuin tosi levottomasti eli saattoi johtua siitä. Halut eivät ole olleet tässä kierrossa huipussaan, mutta raskautumismahdollisuus on olemassa ja koitan pysyä toiveikkaana.

Perjantaina on lääkärille soittoaika. Taidan kysyä jo ennen sitä sokerirasituksen tuloksia, niin osaan paremmin asennoitua. Olen ihan varma, että tuo lääkäri ei avuksi mulle ole vaikka tosissaan tuntuikin ottavan. Taitaa olla gynet ainoita, joilla riittää tietämys pco-asioissa ja niin ollen ainoita oikeita henkilöitä auttamaan näissä asioissa.

Onnea plussista ja kiitos päivittäjälle. Plussatuulia puuuuuuuuh!
 
Täällä odotellaan menkkoja.. Lopetin pillerit siis noin kolmisen viikkoa sitten. Tyhjennysvuoto tuli tietenkin lopettamisen jälkeen, mutta ensimmäisiä "tavallisia" menkkoja nyt odottelen..

Ovuloinut olen, luulisin, koska noin viikko sitten mulla oli selviä oviksen oireita: Tissit olivat SIKA kipeet, munasarjoja nippaili jne. Edelleenkin vatsaa "viiltelee" välillä ja tuntuu, että kokoajan on "pitkät päällä" :D

Jotenkin naurettavasti sitä toivoo, että olisi heti tärpännyt, mutta niin hyvää tuuria en sentään usko olevan. Jotenkin vaan ärsyttää, kun ei oikein tiedä koska ne menkat tulevat vai tulevatko ollenkaan... :ashamed:

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja plussa tuulia :heart:
 
Oon 24-vuotias ja esikoinen olisi nyt suunnitelmissa. Yhdessä ollaan oltu yli 4 vuotta ja nyt on päätetty aloittaa yrittäminen. Viimeisiä pillereitä täällä syödään. Ei millään jaksaisi odottaa että voidaan aloittaa yrittäminen. Vauva on ollut suurena haaveena jo viimeiset kaksi vuotta.
Meillä on häät Heinäkuussa mutta enää en malta odottaa että kävisi yrittämään vasta sen jälkeen. Kun ootte lopettanut pillerit oletteko käyttäneet jotain muuta ehkäisyä sen kuukauden ajan pillereiden lopettamisesta kun tossa mun pilleripaketissa oli sellaset ohjeet??
Enää 7 typerää e-pilleriä syötävänä. JEESSS!!!
 
täälä olis kans yksi kuumeilija! olen 26v,naimisissa kohta 4v. keskeytetty raskaus (rv22+4) v.2008 vauvan munuaisongelmien takia. Nyt ollaan viime vuoden lopusta asti yritetty raskaantua uudelleen kun lääkäri antoi luvan,minun piti ensin saada arvot kohdilleen (sairastan diabetestä ja kilpirauhasen vajaatoimintaa). Meillä on ollut ongelmia tulla raskaaksi,edellistäkin yritettiin pitkään ja hartaasti,tosin ilman mitään hormooneja yms. juuri kun meinattiin mennä tutkimuksiin,niin plussasin joten ne jäi. nyt on käytössä ihan vaan kylmäpuristettu vehnänalkioöljy ja b-vitamiini,joita on syöty vasta viikko.kokeillaan ensin näillä. vielä kun muistaisi sen legendaarisen greippimehun ostaa :p menkat loppui juuri ja nyt taas ovista odotellessa ;)
en oikein tienny mihin ryhmään kuulun tai liityn...tänne varmaan mahtuu?! tsemppiä vaan kaikille!
 
niiskuliini tervetuloa mukaan :D ja heitä vaikka pillerit roskiin :LOL: Tosin voin mennä kierrot niin sekasi ettei kannata ;)

freefird tervetuloa myös ja paljon jaksamista :hug: teilläkin kovat ajat takana :ashamed: toivotaan että pian tärppää uudestaan ja raskaus etenisi toivotusti :heart:

täälä jäi tosiaan ovis bongaamatta ku viimenen tikku meni tänään :kieh:
Viime yö nähty unta et olisin raskaana mut taitaa vaan usko loppua pian :ashamed:
 
Tervetuloa niiskuliini ja freebird!!

Mulle tulis kans mieleen,että eikö se oo sama niiskuliinin heittää vesilintua niillä pillereillä :saint: Mutta toki jos mene kierrot sekasi,ni se harmittaa sit.

Freebird: Voimia ja tsemppiä.

Näkisimpä mieki vauvaunia, mut ei.. näin kyllä unta,että mun kani synnytti. Ehkä se on tarpeeks lähellä

:LOL:
 
Täähän on aktiivinen foorumi. Kävin aamun töissä ja nyt täällä on jo näin monta vastausta. Tietää siis sitä että mä jään tähän koukkuun ja pakko on juosta vähän väliä kattomassa mitä muut kirjottaa.

En oo ajatellutkaan että ne vois lopettaa kesken kaiken. Täytyy harkita asiaa. On ihan uskomaton tunne kun vihdoinkin pääsee yrittämään vauvaa ihan oikeasti. Tuntuu että kaikki on elämässä nyt niin hyvin että ainoastaan pienoin vauveli meiltä puuttuu. Miehestä on tullu kans ihan vauva höperö. En ois siitä uskonut.

Aikasemmin vouhotin meidän häistä joka päivä ja nyt kun ne lähenee niin vauvaprojekti astu mukaan kuvioihin niin tuntuu että ei ne häät enää niin tärkeät olekkaan. Tekis mieli vaan ostella vauvatavaroita. Onneks häiden suhteen on aika paljon jo valmiina.

Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista:)
 
Niiskuliini: mie oon kans samoissa fiiliksissä, jotenkin ihan tuntee ittensä eri ihmiseks ku jätettiin ehkäisy poikkeen ja kaikki maailmassa hyvin :D Ja meillä kans mies ihan erilainen jotenkin,selitti pinnasängyn paikasta suu vaahdossa ja mitä siirretään mihinkin,että saahaan vauvalle oma huone. Mie ihan monttu auki katoin,kun se viuhto mitan kanssa menemään :LOL:

Ja koukussa mieki oon jo tähän foorumiin, vähän väliä pakko käyä kyttäämässä onko joku kirjoitellu jos oon kotona..

Kävin äsken uimassa, siellä oli pikkusia uimassa, en tiiä sit oliko vauvajumppa alkamassa vai muutenko vaan siellä olivat.. mutta olipa ihana kyylätä. Varmaan ne katto,että toi muju on ihan häiriintyny kun kauan aikaa roikun altaan reunalla :LOL: No jos sitä pian pääsis oman pikkuisen kanssa uimaan, vaunuilemaan ja niin ees päin.
 
hei olen ihan uusi täällä, mikä on yk?

Nyt jätimme juuri viime torstaina pillerit pois :) menkat parhaillaan ja nyt vaan yrittämään :D Kertokaas vähän mullekin näitä juttuja ja niksejä!

Ikää siis mulla 21 ja mies 27. Lapsia ei ennestään ja elukoita senkin edestä :heart:
 
jos joku päivittää listaa (itse en taida osata), niin hiukan sais täsmentää mun kp:ta
ke 24.2.: Anna-79~~ kp13/38~~~~ yk2~~~ 30v.~~~ esikoinen

Niiskuliini ja Hilppa: mulla on sama ihana fiilis! meillä on unelma! :D
 
samara88 yk on yritys kerta lasta koittaessa, kp on kierto päivä eli kuukautisten alkamis päivä on eka :D Ja tervetuloa :D

Täälä haluttais jo tehä testiä vaikka vasta kp 18 :LOL: :LOL: :LOL: ei tarttisi sit turhaa jännittää :D
 
Hellurei ystäväiset pitkästä aikaa!

Minä olen ollut reilun viikon palstapimennossa ja täällähän tapahtuu! ONNEA kaikille plussanneille ja TERVETULOA UUSILLE!

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta! Ovis meni ja nyt toivotaan että tärppää :)
Ylihuomenna on gyne, joten toivottvasti pääsen sitä kautta johonkin testeihin selvittämään mikä tässä hommassa mättää? Muistelin tossa juuri, että 7.3. tais olla kun jätin pillerit pois, joten vuoden rajapyykki on kohta täynnä :(
 
Mulla kun on nyt kp22 ja kierto 23-47, niin mähän voin testailla jo ylihuomenna menkkojen ollessa päivän myöhässä? :D :whistle: En ollut ennen raskauden yrittämisen alkua huomannutkaan miten hämääviä voi olla ovisoireet. Nehän tekee suorastaan hulluksi, kun kierto on epäsäännöllinen eikä koskaan voi varmaksi tietää mitä kropassa tapahtuu vai tapahtuuko mitään. |O
 
Heips! Eli haaveissa on vauva, ja mieheni suostui vihdoin siihen, että alamme yrittämään lasta. Täytän kohta 23, ja vauvakuume on erittäin korkealla!! Pillerit jätin pois 13.2, ja menkat olivat 17.2. Alamme tässä pikkuhiljaa pupuilla ja kovasti, mutta flunssa on vähän estänyt sitä.. Koska pillereiden lopetuksesta menkat voivat olla epäsäännölliset, niin ostin ovistestejä, että saisi suurinpiirtein tietää, koska olisi varmin aika tulla raskaaksi.. Tänään ajattelin testata ensimmäisen kerran, kun on kp/9. Olen myös juonut greippimehua, ja ruvennut käyttämään vitamiineja enemmän, olen kuullut, että niistä voisi olla apu..

Kuumeiluni alkaa olemaan jo melkeinpä sydäntä raastavaa, kun on niin kova toive ja halu saada oma ihana vauva.. Katson synnytyssairaalajaksoja ja muita vauvoihin liittyviä ohjelmia ja kuume vain kasvaa.. Ystäville sikiää lapsia kuin sieniä sateella ja kaikki ovat melkein perheellisiä jo ympärilläni.. Tosin, onhan tämä vasta ensimmäisen yritys, mutta kun sitä toivoo niin kovasti että tärppäisi heti!! Mutta suunnitelmissa olisi, että pupuillaan miehen kanssa urakalla ainakin nyt tämä viikko ja seuraava viikkokin melkein joka päivä. :D Toivotaan vaan, että miehen into riittää... :p

Olen lukenut erilaisia palstoja ja muita, mutta täältä löysin niin paljon kohtalontovereita josta toivon saavani tukea ja tsemppiä, kun ei näitä asioita viitsisi aina kavereille kertoo, pitävät mut vielä epätoivoisena tilittäjänä!! :D

Plussatuulia toivottaen kaikille ja myös itselleni..
 
eli mulla ois nyt niinkun kp9..jos joku sitä listaa osaa päivittää... meikä on ihan sekasin näitten päivien kans kun välillä menkat alkaa miten sattuu,voi olla kuukausi,hieman toistakin, välissä ettei tuu ja sitten jo ostellaan testejä innoissaan ja sitten voi olla pitkään että alkaa just samana päivänä kun edellisessäkin kuussa! :kieh:
onneks ovikset oon pystyny bongaamaan hyvin ilman testejä! muutenkin saapi olla ostelemassa kaikenmaaliman vitamiinit ja raskaustejä aina välillä,hirveetä vouhotusta ja oviksien bongailua ja päivien laskuja...!! ei mee ihan niinku elokuvissa että poks vaan nyt ollaan raskaana! :LOL:
kiitosta vaan kaikille tsemppauksesta,kyllä on pelko persiissä koko ajan edellistä raskautta ajatellen,mut halu saada elävä vauva syliin asti on niin kova että yritetään silti! :heart:
tsemppiä vaan kaikille ja onnea plussanneille! ja nyt kun tätä juttua rupes tulemaan niin ootteko vähentäny kahvin ym kofeiinin ja alkoholin juontia ennen ovista ja sen aikana? luin jostakin et sekin auttas jotenkin raskaantumisessa? ite en kyllä hirveesti ole kun ei tule muutenkaan varsinkaan alkoholia hirveesti pämpättyä,mitä nyt saunakaljat ja joskus reippaammin mut kahvista en oo pystyny luopumaan =) ja isännänkin kuulema pitäs vähentää niin pysyy tavara parempana..meillä ei kovin ilolla tuota uutista ottanu mutta aiko yrittää! :D nyt kiitos ja :wave:
 
Tervetuloa jenspa :flower:

Mäkin ajattelin,että voitas ukon kanssa pupuilla joka päivä nyt loppuviikosta ja ens vkolla. Mutta mun sisko tulee käymään,kun niillä on hiihtoloma ja se on meillä huomisesta ens viikon ma-ti :attn: Ei kyl kovin kehtaa rynkyttää,saa pian traumoja :D

Aloitin kans vitamiinit, mut en vielä ainakaan noita ovistestejä käy ostamassa. Varmaan sit myöhemmin jos tarvetta. Paljon ne maksaa,ovistestit siis?

Ja memmu86 Nyt mäkin näin unta,että olin raskaana ja menossa jo synnyttämään :D tosin siinä unessa se jotenkin jäi sinne mahaan se vauva,kun en osannu synnyttää joten ei ihan toivotunlainen uni. Tuo uni johtunee synnytys ja vauvaohjelmista mitä katoin eilen..

 
Kiitos paljon hilppa86!!! :heart:

Mä tilasin ovistestit netistä, ja ne maksoi 15,90 e, ja siinä on 28 liuskaa.. Olikohan se kotitesti.fi sivuilta! Kohta aattelin ensimmäistä kertaa testata, saas nähä onko ovista havaittavissa. :p

Mullakin on ensi viikko töistä hiihtoloma, ja olin aatellu mennä kyläilemään ystävän luokse toiselle paikkakunnalla yöksi, mutta täytyy puputtaa sit ennen sinne lähtöä ja sieltä tullessa sitten :D Ja maanantaina olis pikkuveli (1v ja 8kk) tulossa yökylään,että sen päivän suhteen on pientä ongelmaa, mut jos se riittäis et sunnuntaina illalla ja sit seur. kerran tiistaina.. Hope so!! Mä oon kans nähnyt niin paljon unia että oon raskaana ja sit siitä että mulla on vauva jo kotona, itse synnyttämisestä en ole juurikaan uneksinut..

Onko teillä toivoa, kumpaa sukupuolta toivoisitte enemmän? :) Minulle nyt on periaatteessa ihan sama kumpi sukupuoli tulee, pääasia, että on terve lapsi, mutta ainakin mun äiti toivoo mummon mussukaksi pientä prinsessaa, koska hänellä on jo veljeni puolesta pikku prinssi lapsenlapsenaan.. :heart: Vauvakuume on kyllä nyt niin kova että en malta oottaa että tärppää!

Niin ja onnea paljon jo plussanneille!! :flower:
 
Ite en oo niinkään ajatellu sukupuolta,tulee kumpi tulee.. Mies ehkä enemmän toivoo poikaa, kaikki sen kaverit on saanu pojan ensimmäisenä. Musta tuntuu,että miehet ehkä ajattelee osaavansa enemmän poikien kanssa puuhata?!

Tosin pääasia miehellekkin on,että syntyy terve muksu ja kaikki sujuu hyvin. Ja jos tulee ekaks se tyttö,nii luulis olevan seuraavan muksun kuumeilun tartuttaminen mieheen helpompaa jos sitä poikaa ei vielä ole :LOL:

Mun äiti sano aika suoraan, että vielä ei pitäs mitään mummon mussukoita tulla :$ Mie oon meistä vanhin, joten ehkä sitä hirvittää mummoksi tulo.. Se oli itte 27v kun sai nuorimmaisen ja meitä on 4 ja mä oon muka liian nuori, :D Me ollaan mun miehen kanssa oman sukupolvemme vanhimmat, musta on jotenkin hienoa että me alotetaan uus sukupolvi =)

Ajattelin vkonloppuna katella vauvan vaatteita, kun lähetään ostoksille siskon kanssa. Sitä pyydän varmasti kummiksi sitten. Välillä tuntuu,että meen liian pitkälle näitten haaveilujen kanssa kun en oo vielä raskaanakaan. :ashamed:
 

Yhteistyössä