Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja yrittelemään!

Keväällä tai kesällä yrityksen aloittavat:

NeliApina, 32v, 4. haaveissa (-98, -04, -01), 5/10
Mötkis, -82, 1. haaveissa, 5/10
Meep, 2. haaveissa, kesä 2010
Ohlalaa, 2. haaveissa (-08), 6/10

Haikaralle kutsu lähetetty:

Unikeiju-79, 30v, 4. haaveissa (-99, -01, -03), yk2 (IVF-hoidot)
Lumina83, 1. haaveissa, ehkäisy jätetty marraskuun lopussa 09
Manzu, 3./5. haaveissa (13v, 9v, 3v, 1v), yritys aloitettu syksy -09
Jessie82, 27v, 1.haaveissa, yk 13
Nappunen, 23v, 1. haaveissa, yk 8
Nelli-86, 23v., 1. haaveissa, Harmonet 8v, yk 8
Haaveilija86 (R86), 1. haaveissa, yk 7
Iita83, 26v, 2. haaveissa (-03), Meliane 5v, yk 6
Lily-Jane, -85. 1. haaveissa, Yasmin 2v, yk 5
Täpläkäs, -83, 1. haaveissa, yk 5
Vaniljainen, -86, 1. haaveissa, Harmonet 8v, yk 5
Viu, 29v, 1. haaveissa, yk 5
Hennulinda, -91, 1. haaveissa, yk 4
Ralliperuna, 21v, 2. haaveissa (-08), yk 4
Tipetsu, 25v, 1. haaveissa, yk 4
Novelle78, 2. haaveissa, Cerazette, 10kk, yk 4
Ginger-lemon-honey, 35v, 1. haaveissa, yk 3
Mömmömmöö, 23v, 1. haaveissa, Cerazette 1.5v, yk 3
Mutzilla, 3. haaveissa (-04, -07, -10 2 enkelipoikaa), yk 3
IkanderinMilja, 23v, 2. haaveissa (06/09), yk 3
Samara88, 21v. 1. haaveissa, Mercilon 4v, yk 3
Riina88, 22v, 1. haaveissa, yk 2
Jokotin, 25v, 3. haaveissa (-05, -07), yk 2
Catalia, 2. haaveissa (01/08, 01/10 enkelipoika), yk 2
Tytöt0406, 3. haaveissa (-04, -06), Minulet 1v, yk 2
Auneliini, 27v, 2. haaveissa (4v), yk 2
Almukka, 27v, 1. haaveissa, Yasmine 2v, yk 2
Shamandalie, 28v, 3. haaveissa, yk 2
NapaKissa, 28v, 1. haaveissa, kondomi+Patentex oval-puikko, yk 2
Nöttönen, 21v, 1. haaveissa, Yasmin 5v, yk 2
Dakota Paws, 30v, 2. haaveissa (-08), yk 1
Hilppa86, 23v, 1. haaveissa, Yasmin 2v, yk 1
iitu-, 22v, 2. haaveissa (08/2009), yk 1
Lilianne, 4. haaveissa (-00, -02, -05), yk 1
HelinäKeiju10, 3. haaveissa
Ninipa, 1./2. haaveissa (03/09)
Taisku71, 2. haaveissa

Taustalle siirtyneet:

Möhköfanttis -88, 1. haaveissa (lapsettomuusdiag.), y 07/09 (~3v)

Plussanneet: 36+

Anzzu1984, yk1, 25v, toinen (06/08)/ 1.yhteinen
Haaveilija77 ,yk1, -77, kolmas, LA 5.6.2010
PikkuVarpunen, yk 2, 26v, toinen (03/06), LA 28.6.2010
Jeyn, yritys 1.5v, -88, esikoinen
Aranel, yk2, toinen (poika -08), LA 21.7.2010
Mekkala, yk1
Bambina, yk 3, esikoinen
Sitruunapippuri, yk0, toinen
Jonetta, yk4, 20v, toinen (02/07)
Marlin, yk0, 26v, toinen, (02/09), LA 3.8.2010
Hopeasydän, yk1, 32v, toinen
Selina76, yk4, 33v., esikoinen
Mennis, yk1, 26v, toinen (2v), LA 21.8.2010
Bubunen, yk1, 30v, esikoinen
Rakkaudesta äiti, yk 1, neljäs (12/03, 01/06, 04/08)
Mousse, yk 5, toinen (-02)
Sadie, yk 2, 19v, esikoinen
Kiskii, yk 2, 31v, toinen
Hyväsetti, yk 2-3, 30v, kolmas (-02, -04)
Kultasiipi, yk 5, 25v, ensimmäinen
Puskajussi, yk 3, 40v, neljäs (12, 10, 6)
Noonie, yk 2, 30v, toinen (1v)
Lemission, yk 1, 23v, toinen (04/07)
Memmu84, yk 2, 25v, toinen (01/09)
Syksyinen, n. 5kk, 33v, kolmas (-02, -04)
Bigwish, yk 1, -83, ensimmäinen
Ryöminkäinen 23v, yk 4, ensimmäinen
Nallu, yk 4, 19v, ensimmäinen
Suhveli, yk 3, 25v, toinen (09/08)
Pimpula-76-, yk 2, 33v, kuudes (-96, -02, -03, -05, -07)
Elina-87, yk 5, 22v, ensimmäinen
Tasse, yk 4, -84, toinen (07/09)
Tinker Bell, yk 3, 26v, ensimmäinen
Sokeripala, yk 4, 27v, toinen (-07), LA 28.11.2010
Jääräpää, 35v, kolmas (-06, -08)
MinkuK, yk 2, -85, ensimmäinen, LA 24.10.2010
Metsätähtönen, yk 3, -85, ensimmäinen, Cerazette 1v

Plussanneiden pino ja vanhat keskustelut:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1621143#m18844061
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1535522#m17592842
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1457047
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1556595

Voi sua Metsätähtönen kun olet niin ahkera tekemään meille hienoa pinoa! :)

Novelle,tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Tuossa kattelin noita plussanneita,niin aika monilla on tärpänny yk 1,tosi hienoa!
Mulla ois LA 29.10.2010 ja sattus appiukon synttäreille! :heart: Ois aika hienoo! Mutta ei taida tarvita synnyttää sillon..En jaksa uskoo raskauteen,ku niin miljoonasti joutunu pettymään..muuttuu jotenki pessimistiseks tms.

Taitaa tätsky piilotella leikkauksen takia ja pitää mua jännityksessä.Pitää varmaan tässä su-ma testailla jos ei tuhrua kummempaa ilmaannu.
Kohta töihin!

Tipetsu, tein tossa viime ketjussa laskelmaakin ja tässäpä uudempaa (km:ja ei laskettu mukaan). Tärppi käynyt siis yk0-1=11, yk2=7, yk3=2. Eli yk0-3=20, yk4=2 ja yk5=2 ja sitten on pitkänmatkalaisia. Eli aika monella käynyt tärpit yk3seen mennessä, mutta senkään jälkeen ei pidä vaipua epätoivoon. Vaikka ei mitään erikoista olisikaan, niin silti voi tärppi vähän venähtää.

Muoks. Mulla on tosiaan vähän tylsä hetki tässä, kun asiakas tekikin peruutuksen (ihan hyvä syy oli, en sillä) :D

Heippa kaikki!!

Metsis kiitos uudesta pinosta :flower:

Catalia Tervetuloa! Mukava saada erilaisia perheitä mukaan :) Olen todella pahoillani tapahtuneesta, kuulostaa rankalta :hug:

Ralliperuna Pahoittelut menkoista.. Toi sun nikki saa mut aina hymyilemään :D Tsemppiä uuteen kiertoon, kohta se ovis kuitenkin kolkuttaa jo . :) Alkukierrot menee musta nopeasti, oviksen jälkeen alkaa sit se hidas vaihe..

Mutzilla Pitäkää hauskaa :wave:

Täällä on jonkinmoisia menkkatuntemuksia jo ja taitaa olla kp 29. Tuli sellaista aika tummaa valkovuotoa, harvoin mulla noin menkat alkaa, mut jos alkaa niin kävin ostaa laukkuun tampooneja valmiiksi. Ei ihan kuitenkaan sellainen olo, et alkais kunnolla, joten tässä istuskellaan kirjastossa ihan jännittyneenä :D Jos menkat EI ala, niin mä voisin sanoa, että mulla on jotain oireita hahaha.. Koska niitä ei siis ole ollut muuten. Ihmettely jatkuu, palailen asiaan..

Hyvä Metsätähtönen kun teit uuden pinon!

Pahoittelut niille keille täti tuli vierailulle ja onnea uuteen kiertoon!

Mua masentaa noi meidän ketjun plussanneiden yk:t. Mulla on yk4 ja siitä on plussannut vain 2. Ei pitäis vielä olla hätää, mut heti ku noita miettii tulee tunne et onko jotain vikaa jommassa kummassa..

Viikonloppukin alko ja mä olen todella väsynyt. Saa nähdä jaksanko tehdä mitään ihmeellistä. Jännittäen aika varmaan menee, kun kierto on ihan lopuillaan..

Kp 29/32

Kiitos uudesta pinosta! :hug:

Tää taitaa tänään lähteä irrottelemaan, eipä sitä hetkeen olekaan saanut tehdä :) Huomenna oletettavasti heikkoa oloa ja armotonta väsymystä... Jos ei sitten illan kulku katkea yleiseen väsymykseen, kuten yleensä :kieh: Jos sitä jaksais vähän pitempään kuin yhteentoista asti kukkua..

Illanjatkoa, plussatuulia ja mukavaa viikonloppua kaikille!! B)

Alko ihan kummalliset menkat ja olin satavarma että oon silti raskaana.Tuossa tytölle eilen puhuin että oota vessan oven takana niin äiti kattoo saatko pikkuveljen tai siskon.Eipä ainakaan sit viä saada. :|
Kp 2 meneillään.Hmh.Joo-o.En muistanu että tää raskautumisen odottelu näin hirveetä oli.No,ehkä se tästä.

Metsis uusi pino uudet kujeet :LOL: Toivottavasti saadaan siis lisää plussia :heart:

Mutzilla pitäkäähän hauskaa mökillä, luvattiin kyl aika kylmää ilmaa :xmas:

Ralliperuna pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

Lily-jane toivotaan et täti pysyis pois =) ja saisit plussan... :heart:

Mulle tuli tänää postissa noit ovistestejä iso paketti =) Nyt pääsee sit tikuttaa ovista, ompahan ainakin noit testejä :LOL: Ei varmasti kesken pääse loppumaan. Tilasin samalla muuten netistä tuon bola-korun ku ihastuin siihen täysin. Voihan sitä pitää vaikka ei raskaana olisikaan ;)

Mömmömmöö hauskaa illan viettoa ja huomenna sitten lepäilet koko päivän ;)

Nallu tääl pidetään peukkuja pystyssä et plussa pärähtäis testiin :wave:

Nyt nukkumaan niin jaksaa aamulla alkaa siivoamaan, olis lakanoiden vaihtoo ja imurointii ym... kaikkee tylsää...

Kiitos Metsätähtönen uudesta pinosta! :flower: Mites meidän päivitysten käy, jos Metsis ottaa ja lähtee tässä kierrossa? Toki sitä tietty toivotaan, et odotuspuolelle lähdet! =) Ehkä me kaikki tullaan perässä, niin ei tartte kellään päivitellä. :p

Millaisen bola-korun tilasit Unikeiju? Mä oon kans ihastunu niihin tarkemmin asiaan perehdyttyäni. Ihana ajatus mun mielestä. :)

Ralliperuna :hug: Millaiset menkat sulla sitten alkoi, kun oli kummalliset? Jospa ne ei oliskaan menkat?

Milloin Nallu testailee? Sori, jos oot sanonu. Mulla vaan on joskus kanan muisti. :)

Lily-Jane: toivottavasti pysyy täti kaukana susta!!

Tipetsullakin jännää! Apua, nyt on niin paljon tapahtumassa tässä ketjussa, että pitää käydä ahkerasti lukemassa uutiset!!

Plussataan nyt porukalla!!!!!!!!!!!!!!!!!! :whistle:

Bigwish,no oli ei-niin-kivuliaat kuin ennen ja vuotoakin vähemmän.Sit yleensä mun on menkkojen aikaan..vatsa sekaisin,nyt ei.Eli kroppa vissiin ei tiä tullako menkat vai ei.Raskaana tuskin oon,sillä kyllä sitä vuotoa kuitenkin reilusti tulee vaikkei niin paljon kuin ennen.Tissit on tosi tosi kipeet.Siitä luulin että oon raskaana mut en kyl oo.

Alkuperäinen kirjoittaja Mömmömmöö:
Kiitos uudesta pinosta! :hug:

Tää taitaa tänään lähteä irrottelemaan, eipä sitä hetkeen olekaan saanut tehdä :) Huomenna oletettavasti heikkoa oloa ja armotonta väsymystä... Jos ei sitten illan kulku katkea yleiseen väsymykseen, kuten yleensä :kieh: Jos sitä jaksais vähän pitempään kuin yhteentoista asti kukkua..

Illanjatkoa, plussatuulia ja mukavaa viikonloppua kaikille!! B)
Hyvää matkaa d :) b
Itteekin kiehto vähän mennä yksille kun tyttö oli viime viikolla hoidossa mut en sit jaksanutkaan.Olis vaan pitäny.

Metsätähtöselle kiitokset uudesta pinosta.

Täällä eletään jänniä aikoja, tossa pari päivää sit valittelin että menkkaolo on ja varmaan kohta alkaa. No vieläkään ei oo alkanut ja nyt on kp 25/23-25. Oireetkin katos sen yhden illan aikana. Vaikka kuinka ajattelee että ei saa alkaa toivoa turhia niin silti ne ajatukset vaan pyörii että mitäs jos sittenkin...Ja sit tietty kehittelee kaikenmoisia oireitakin...Blaah. No jos nyt yrittäis kuitenkin pitää jalat maassa ja järjen päässä niin ei tulis sit taas ihan niin kovaa ja korkeelta alas...

Nallun kanssa sanoilla linjoilla noiden yk:den kanssa. Tuntuu että kaikki plussaa kamalan nopeesti ja sit itellä seuraavaksi alkaa yk6 niin pistäähän se pikkasen ajattelemaan että jossain olis vikaa...Ihan tyhmää varsinkin kun tietää että ei se nyt niin kuitenkaan välttämättä ole.

Mä taas valvon yövuorossa ja kamalan tylsää on. Tekemistä olis kyllä vaikka millä mitalla mutta kun väsytää ihan tuhottomasti ja vielä olis reilu 7,5h jälellä...

Joo, enpä väsähtäny yheltätoista :D Täällä sitä vielä kukutaan ja aivan umpituiterissa. En uskalla käydä nukkumaan vielä, kun tiedän, että seuraus on kaamee kapula.. Mut muutama lasi vettä ja hieman päänselvitystä, niin eiköhän se siitä. Oli kyllä aivan mahtava ilta, nää extempore-reissut on kaikista parhaita! Jospa sitä vaikka tärppäis, niin eipä tätä saa sitten harrastaa (ainakaan piiiiitkiin aikoihin..)..

Unikeiju, mä LUPAAN lepäillä koko huomisen :LOL: ja sunnuntain vielä perään..

Nallu, ei noihin muiden yrityskiertoihin kannata itteensä verrata. Tietysti sitten, jos alkaa vuotta lähenemään, niin kannattaa lääkäriaikaa varailla. Tai näin ainakin itse teen. Oon kyllä miettiny mielessäni, että saattaisin käydä jo aiemmin yksityisellä ainakin jotain yksinkertaista tutkituttamassa (ultraus vaikka ja miehen siittiöt). Toivotaan, ettei kenenkään tarvi..ja jos tarvii, niin kyllä me voidaan aika hyvin siihen luottaa, että on kyllä hyvää hoitoa tarjolla ja aika suurin osa raskautuu =)

Mömmömmöö, jaksamista krapulaan :LOL: Ja Mutzillalle+Perämaan emännälle mukavaa reissua =)

Lily-Jane, Nallu, Lumina83, Nelli-86 sekä muut ja minä tietysti..on kaikilla melko jänskät päivät menossa. Ja miten Vaniljaiselle, joko vahvistui viivat? =) Millos Nelli meinailit testailla? Ei varmaan kyllä ole yövuorossa heti ensimmäisenä mielessä pissaaminen puikkoon.

Unikeiju, ite mietin että ostaisin tuolta hääreissulta itselleni kans tuon Bola-korun. Saa nähdä, muistanko tai löydänkö! Mutta mielestäni ne näyttää ainakin kuvissa näteiltä, en ole kokeillut koskaan.

Ralliperuna, tässä on näitä bola-koruja http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Pompoli/Categories/"Äideille"/Korut

Bigwish, jos sattuisin plussaamaan niin voin kyllä päivitellä niin pitkään kun tarvii. Sitten kun löytyy innokas päivittelijä, niin täytyy tietysti uusi pino laittaa pystyyn, jotta hän voi sitä päivittää ykkössivulta. Mutta senhän voi tehdä niin vaan, että kopioi tuon suoraan ja vaihtelee joskus kuvat jos siltä tuntuu tai ottaa pois jne. Tärppiin vielä puhuessa jotenkin sillon oviksen jälkeen oli tunne, että oiskohan tärpänny, mutta nyt tosiaan on semmonen menkkamainen olo. Että ei tiedä kuule kuinka kauan täällä sitä on riesana päivittelemässä :LOL: Minustakin muuten tuntuu, että pitää aina käydä kyttäämässä tämä meidän ketju, kun hetkenä minä hyvänsä voi plussa joltakin tulla :heart:

Mulla on siis kp 26/28 ja kun vaihdoin FFstä ovisbongausasetuksia, niin nyt en ole varma oisko taas sitten 29 vai 28 kierto. Että olkoot!! :LOL: Nyt tuo on muuten paremmin..laitoin siis vastaamaan ovistikutuksia, se oli aiemmin lämpötiloilla tai jollain tämmösellä ja mulla ei ole siitä oikeen dataa. Jotenki nyt nämä viimeset päivät kierrosta tuntuu epävarmoilta. Sen voin sanoa, että tissit on ihan kivikovat ja kipeet, mutta mulla se voi merkitä mitä tahansa. Mullahan selkeesti nuo rinnat reagoi näihin muutoksiin tosi voimakkaasti, että ei kaikki rintsikat edes mahdu päälle koko kiertoa näemmä. Noh, tässähän sitä oppii itseensä tuntemaan..jos menee enemmän aikaa, niin varmaan nuo rinnatkin vähän rauhottuu..toivottavasti. Ovat siis tosi kipeät ja herättelevät yöllä :D

Plussaonnea, tämä tyttö lähtee tosi ekologisesti hurjana pakkasviikonloppuna aamusaunaan B)

Bigwish tílasin tuolt raskauskeijun sivuilta niit ovistestei ja samalla sit sen korun. Hopea väriltään missä on saman väriset kohokuvioiset tähdet ja kuu. Eilen tuli postissa ja nyt jo kaulassa roikkumassa. On tosi kaunis =)

Metsis koru on luonnossakin kaunis ja hiljainen ääni lähtee kun kävelee, eikä häiritse yhtään.
Aattelin kyl maanantaina laittaa töihin ja saas nähä miten lapset antaa sen sitten olla ;)

Kaikille plussa onnea, nyt kävi mies hätyyttelee kauppaan lähtöä, joten palaillaan asiaan myöhemmin =)

Tulin täällä pitkästä aikaa käymään ja paljon näyttää tapahtuneen. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muille. Ihanaa, että Metsätähtönen jaksaa ketjua päivittää. Itsellä menossa yk3, edellinen kierto venähti jostain syystä tavallista pitemmäksi ja kaksi negaakin ehdin testaamaan. Mutta ehkä se tästä vielä tärppää, meillä on enemmänkin ollut nyt sellaista tjot-meininkiä kuin hampaat irvessä yritystä.

Mömmömmöö :D Hei saahan sitä hauskaa pitää!! Mikä on olotila?

Metsis Aamusauna, kuulostaa ihanalta!! Kyllä täällä ulkomailla on saunaa ikävä, ei sitä kuntosalin saunaa voi edes kutsua kunnon saunaks. Oih. Täällä on tänään tosi keväinen ilma, aurinko paistaa ja ehkä 5-7 plussa-astetta.

Täällä kp 30 ja aamulla tehty testi, joka oli nega, MUTTA, siihen piirty testiajan sisään maailman ohuin ja heikoin viiva. Voi olla viivanpaikkaa tms, joten en vielä innostu, menin sitten takas nukkuu kun ajattelin, että unenpöpperössä vaan näen jotain, mut kun tulin takaisin siinä yhä oli se haamujen haamujen haamu. Hyvä kun sen edes näkee, ja se ei ollut sen testiviivan paksuinenkaan edes. Joten en tiedä, testaan huomenna uudestaan, mut en tosiaan innostu, ettei sitten tulla alas, kun sitäkin on näiden haamujen jälkeen tapahtunut. Nyt on joko dpo 11 tai 12, en sit tiedä olisko pitänyt näkyä jotain. No joo, vähän flunssainen olo, mut muuten ei oireita. Älkää siis onnitelko tms :D

Mä tuota ovulaatiota testailin ihan sen takia, että tiedän ovuloinko. Pelkäsin etten ovuloi ollenkaan kun on kierrot niin pitkät eikä oo neljän kuukauden jälkeen vielä tärpännyt. Jossain kun oli, että kierron ollessa yli 35 päivää, ei välttämättä ovuloi.

MUTTA nytpäs bongasin ovulaation! :D Ostin 12 testiä netistä joskus ja oon tässä testaillu kun en oikeen tienny millon se ovulaatio mahdollisesti olis. Mutta nyt sitten viimesellä tikulla tuli kunnon viivat. :) Eipähän tarvinnu ostaa lisää.

Kaduttaa vaan, että oon menny hermoilemaan ton lapsen hankkimisen kans miehen kuullen. En tiedä onko sille tullu jotain paineita vai eikö muuten vaan huvita seksi kun luulee mun ajattelevan pelkästään sitä vauvan tekoa.. :( Ei ainakaan myönnä, mut kyl se aika selvästi vaikuttaa siltä, että tämä mun ovulaation metsästys häirittee. Noh, nyt voin mäkin lopettaa hermoilun kun tiedän ovuloivani ja pidän jatkossa turpani kiinni.:D

PS. Huomasin muuten, että listassa mun ikä on vielä 21v. Olen siis 22.

Bigwish Testailen keskiviikkona tai jo tiistaina. Riippuu miten jaksan odottaa ja onko tarvetta testata :)

nelli-86 koska ajattelit testailla? Toivottavasti plussaat tästä kierrosta!

Lily-Jane Toivottavasti saisit vahvan plussan vielä! Pidän sulle peukkuja. Voi kun tännekin tulisi jo kevät. Pakkasta oli -19 ja sen lisäksi vielä hyytävän kylmä merituuli.

elina-87 Ehkä miehesi stressaa samalla tavalla kuin sinä ja siksi on paineita? Eiköhän se kuitenkin ole ohimenevää =)

Kp 30/32

Mömmömmöö, mikäs on olotila tällä hetkellä? ;)

Itsekin pääsin pitkästä aikaa istumaan iltaa ja höpöttelemään tyttöjen kanssa, tuli siinä muutama viinilasillinenkin otettua. Aika maltillisesti kyllä ehkä 5 annosta yhteensä mutta kun mä en juo paljon koskaan ja toleranssi on sen mukainen niin tänään on ollut ihan krapulainen olo. Mietiskelinkin että tältä jos tuntuis loppukierrosta niin innoissani olisin :D No, toisaalta harvoinpa sitä pääsee ja jos hyvin käy niin seuraavaan kertaan voi mennä piiiitkä aika.

Luulin jo oviksen olevan ihan tulossa, eilen toinen viiva testissä oli väriltään yhtä vahva kuin kontrolli mutta vain sellainen ohut viivanreuna. Tänään olikin sitten jo selvästi heikompi. En oikein usko että oli ovis, jatkan tikuttelua. Jos ei uutta viivaa tule ja jos menkat alkaa (tai tietysti plussa tulee :) ) 2 viikon päästä niin sit se oli ovis. Muuten ei. Ärsyttää vaan kun halusin tuolla ovistestailulla selvyyttä kierron kulkuun niin just joo, eihän nää testit mulla tietenkään niin toimi, grrr.

On mulla tähän kyllä teoriakin, katselin gynen kirjasta käyriä miten LH-pitoisuus kierron aikana veressä muuttuu ja tuo käyrä näkyy olevan kaksihuippuinen, pienempi ja laakeampi "huippu" tulee vajaa viikko ennen oviksen LH-piikkiä. Jospa nuo mun testit on turhan herkkiä ja poimi sen, ja todellinen ovis on vasta tulossa. Toivossa on hyvä elää...

Olen nyt kuitenkin ajatellut tikuttaa tän kierron vaikka siihen asti kun nuo testit loppuu, ja seuraava kierto saa sit olla tikuttamatta. Muutenkin päätän vähän väliä että nyt unohdan koko vauvakuumeen ja ehkä sitten tärppää... mut vaikea sitä näyttää olevan unohtaa. Ehkä sitten kun kevät ja kesä tulee, on kivempaakin tekemistä kuin lukea vauvajuttuja netistä :)

Mutta nyt saunaan! Kivaa viikonlopun jatkoa :wave:

Yhteistyössä