T
tosi kipee
Vieras
Mikä ihme siellä on?? Kamalan yskänpuuskan sain äskenkin ja tietysti nenäkin sit alkoi just sillon vuotamaan
Mikä siellä krohisee ja miten saan sen pois kun ei yskimällä lähde
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarviiko sen takia mennä lääkäriin?? Joo, kovassa flunssassa olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Mulla on ollut tätä jo viikon. Edelleen keuhkot rohisee ja välillä tulee sellainen olo, että tukehdun tähän yskään. nenästä on jo iho rikki kun koko ajan saa olla niistämässä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:millä ne katsovat onko siel tulehdus??
Alko eilen ja nyt jo valitat? Mä oon ollu kipee viime sunnuntaista asti ja vieläkin krohisee,nenä valuu jne... Neljä ensimmäistä päivää ja ennenkaikkea yötä oli ihan pahimmat - nukuin istuvassa asennossa tyynyjen kanssa puolen tunnin pätkiä ja lopun ajan yskin ja niistin. Lohdutuksen sana sulle - kyllä se lima sieltä alkaa irrota ja sitten sitä kyllä tässä taudissa tulee niin paljon ettet ikinä usko! Voit auttaa asiaa juomalla runsaasti,se tekee liman paremmin irtoavaksi. Jos yleiskunto pysyy kohtuullisena ei lääkäriin tarvii rynnätä.Virustauteja nää on eikä näihin antibiootit auta. Vasta jos kuume jatkuu korkeana monta päivää (mulla oli kolme päivää) tai tulee todellisia hengitysvaikeuksia niin sitte lekurille. Enkä tarkota hengitysvaikeuksilla sitä että heräät yskimään,niistämään ja oksentamaan limaa ja sitten se henkikulta taas kulkee!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Mulla on ollut tätä jo viikon. Edelleen keuhkot rohisee ja välillä tulee sellainen olo, että tukehdun tähän yskään. nenästä on jo iho rikki kun koko ajan saa olla niistämässä. :/
Mulla alko eilen ja nenä jo nyt rikki![]()