Raskausyökötys pois!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
Miten millä apua hä?
Mulla yleensä nälkäsenä on yököttävä olo ja pari kertaa laatta lentäny, ei onneks sen useemmin... 15. rv menossa ja on helpottanut jo, mutta tää nyt on tämmönen aamu sit vissiin. Söin aamupalaa äsken, sitä ennnen oli oikeen semmonen superyökötys että oli viittä vaille etten joutunu halailemaan pönttöä. No nyt se jatkuu vielä vähän. Miten mä saan tän nyt heti mielellään pois? Mikä auttaa?

Mua inhottaaaaaa! Ja kyllä, nyt kuulostan joltain 5v lapselta mutta mulla on oikeesti joku oksennuskammo, rupeen joskus rääkymäänki jos joudun oksentamaan ku se on mun mielestä niin kamalaa ... :(
 

Yhteistyössä