Ketutuskäyrä nousussa, aiheuttajana mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "känkkäränkkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"känkkäränkkä"

Vieras
Miehellä oli illalla työpaikan pikkujoulut. Sovittiin, että puol viisi tulee olla kotona (kuten meillä aina, kun toinen lähtee yöelämään.) Heräsin, kun mies tuli kotiin. Tuli pyytämään anteeksi, että oli puoli tuntia myöhässä, kun taksiin oli niin kovat jonot. En saanut unta, joten nousin ylös ja juttelin miehen kanssa illasta. Hän kertoi olleensa koko illan yhdessä kuppilassa työporukan kanssa. Ihmettelin vähän, että kuinka hän väittää olleensa puoli neljään saakka kuppilassa, joka on ainakin ennen ollut vain 2 asti auki. Vastauksen sainkin, kun lapsi kantoi äsken eteisestä kuitin ja kysyi, onko tärkeä. Katsahdin kuitin ja huomasin, että mieheni on ollutkin jo yhden jälkeen ravintolassa, jonne ihmiset menevät hakutarkoituksessa. Heti aamusta ketutuskäyrä nousi ja mietinkin, milloin mies oikein oppii tajuamaan, että vihaan valehtelua ja yleensä valheista jää kiinni!

Ehkä tämä on jonkun mielestä pikku juttu, mutta minä vihaan valehtelua, myös pientä.

Sä kuulostat sairaan mustasukkaiselta. Mikä ihmeen "ravintola, jonne mennään seuranhakutarkoituksessa"? Eiköhän sitä jokaisesta ravintolasta seuraa saa sitä halutessaan. En ole koskaan kuullutkaan, että parisuhteessa ollessaan jotkut ravintolat ovat kiellettyjä :O

Enkä yhtään ihmettele, että miehesi jätti tuon kertomatta, kun sun reaktiot on ihan överit tilanteeseen verrattuna.

Yleensä ihmiset valehtelevat silloin, kun eivät voi kertoa totuutta. Tai kun itsellä on semmoinen tunne, että on tehnyt väärin. Kyllä minäkin ärsyyntyisin tuollaisesta valehtelusta.

mikä helvetti se sellanen ravintola on johon mennän vaan pillun perässä? mietippä hetki.. rauhotu ja keto peiliin ja mieti miksi mies sulle valehtelee. voiko sulle kertoa totuuden jos heti alat syyttämään mustasukkaisuudesta. jos kaverit on siihen tiettyyn ravintolana halunnut niin olisiko miehen pitänyt lähteä pois ettet vaan saa päähän syyttää miestä aiheettomasti pettämisestä.

[QUOTE="just";25064739]Sä kuulostat sairaan mustasukkaiselta. Mikä ihmeen "ravintola, jonne mennään seuranhakutarkoituksessa"? Eiköhän sitä jokaisesta ravintolasta seuraa saa sitä halutessaan. En ole koskaan kuullutkaan, että parisuhteessa ollessaan jotkut ravintolat ovat kiellettyjä :O

Enkä yhtään ihmettele, että miehesi jätti tuon kertomatta, kun sun reaktiot on ihan överit tilanteeseen verrattuna.[/QUOTE]

Pointtini olikin se, että hän valehteli! Sama sille, missä ravintolassa olisi ollut, jos valehtelee.
Ja tiedoksesi: mies on asettanut ehdon, että siihen ravintolaan ei ole menemistä.

[QUOTE="just";25064739]Mikä ihmeen "ravintola, jonne mennään seuranhakutarkoituksessa"? [/QUOTE]

Itse asiassa ap ei kirjoittanut SEURANhakutarkoituksesta, vaan vain ravintolasta jonne mennään hakutarkoituksessa. Se, mitä sieltä haetaan, ei kyllä käy tekstistä ilmi ;)

En ole epäillyt miestä pettämisestä, vaan pointtihan tässä oli se, että vihaan valehtelua ja hän valehteli!
Ja kaverit eivät ole häntä sinne vieneet, itse sanoi, että muut jäivät vielä pöytään, kun hän lähti YKSIN.

Voi hyvänen tähren...istu alas ja laita kiittimet ristiin, sun mies on turvallisesti kotona nukkumassa humalatilaansa pois - ehti vielä pyytää anteeksi myöhästymistään. Jos nyt jostain pitää ketutuskäyrää repiä, niin ehkä siitä, että miehesi on tämän päivän osalta pois "peleistä", muusta en ymmärrä edes miksi pitäisi ruveta mesoamaan.

Missä teidän luottamus on?? Jos haluaa ja etsii, niin sen toisen voi löytää ihan viattomalla kauppareissullakin...

Kyse on siitä, että mies itse on sanonut, että siihen ravintolaan ei mene kumpikaan. Itse meni, mutta päätti valehdella! En ole mustasukkainen, vaan VALEHTELEMINEN KETUTTAA!

Ja mistä lähtien toimivassa - ja mä nyt oletan että teillä on edes sinnepäin - parisuhteessa lähdetään seikkaperäistä selvitystä vaatimaan, missä sitä ollaan oltu pikkujouluja viettämässä? Että ihan kellonajat pitää tietää, milloin on liikkunut ja missä? Ehkä sitten kannattaisi pitää mies kotona, niin ei tarvitse epäillä mitään eikä pelätä valheesta kiinnijäämistäkään....

Kyllä teet kärpäsestä härän nyt. Okei, ootte sopinu että sinne ravintolaan ei mennä. Mutta varmaan itsekin tiedät, että päissään tulee tehtyä tyhmiäkin juttuja välistä. Miehelläs on teidän sopimus unohtunu.

Ja muutenki aika kummallinen juttu tuo että sovitaan että siellä ei sitten käydä... En minä ainakaan rupia latelemaan ukolle ehtoja että joo siellä kuppilassa et sitten käy. Käykööt jos haluaa!

no kyllä mies on jänishousu jos valehtelee siksi että toinen suuttuu. Siksitoisekseen on aihetta suuttuakkin jos mies itse on kieltänyt ko.ravintolan ja sit menee salaa sinne

Teidän suhde vaikuttaa näiden tiedonpalasten perusteella kahden erittäin mustasukkaisen ja epävarman ihmisen liitolta. Mies kieltää jonkun ravintolan, joka ei ilmeisesti ole mikään seksibaari, vaan ihan tavallinen klubi?? LOL. Ja sitten menee sinne itse (joku sanoi, että unohti sopimuksenne, mutta ei sellaista unohdeta jos itse on säännön laatinut, eli on ihan tarkoituksella mennyt sinne) ja vielä YKSIN, joten eiköhän se ollut seuraa sieltä hakemassa, nk. kokeillut jos mato tarttuisi koukkuun. Toi aamuinen valehtelu on siinä mielessä ymmärrettävä reaktio, ei kai se nyt halua sun saavan tietää kaksinaismoraalistaan.

Menkää terapiaan.

Luojan kiitos en ole ap:n kaltaisen ihmisen kanssa parisuhteessa, säälin syvästi kaikkia niitä monia miehiä jotka ovat ja rohkaisen ketä tahansa lähtemään tuollaisesta suhteesta pois.

Mä taidan olla ainoo joka ymmärtää ap:tä. Olisin todella vittuuntunut VALEHTELUSTA. Jos pikkujutuissakaan ei voi puhua totta, niin ei ihmiseen voi silloin luottaa muutenkaan.

[QUOTE="känkkäränkkä";25064787]Kyse on siitä, että mies itse on sanonut, että siihen ravintolaan ei mene kumpikaan. [/QUOTE]

Minä olen nyt eri linjoilla kuin kaikki muut vastaajat tähän mennessä!

Jos tuollainen ravintola, johon kumpikaan ei mene, pitää nimetä, on ensimmäinen mieleeni tuleva syy, että se on JUURI SE PAIKKA, josta mies hakee pillunsa, joten vaimo ei saa samassa paikassa edes pikaisesti käydä, KOSKAAN.

En kannata turhia rajoituksia, mutta tuossa täyttyy tietyt merkit.

Multa tulee ap:lle myös tuki. Kyllä oma näkemys parisuhteesta on (ja ihan hyvin perusteinkin) että pitää pystyä kertomaan missä menee, millon menee ja kenen kanssa menee.

Mitään ei toki rajoiteta tosin seuraukset on varmasti ihan selkeät. Ja jos tähän mennessä ei ole baarit jo nähtyjä ja aikaa on sinne jonkun kaverin kanssa mentävä viettämään, mietimpä vaan missä mennään, kun normaalisti halutaan se sauna, pelikone tai mahdollisimman lähellä oleva kuppila, jos ne kaapin kaljat on loppu.

Jokainen kuitenkin elää tyylillään. Itse mielummin tiedän tarkasti missä mennään, kun sitten vaihteeksi elän tuskassa kun tilaisuus tekee varkaan. Ja kyllä, se maailma loppuu jos kännissä edes pussaa jotakuta. Moni kuitenkin hiljaisesti hyväksyy jopa seksin satunnaisen kumppanin kanssa, kunhan vaan liitto pysyy ja raha pysyy kotona. Kaikki fiksut tietää, että yksin kaikki on kovasti kalliimpaa ja se yhdessä ostettu talo on myytävä jne.

Tähän tulee kauhea tyrmäys... mutta on näitä nähty.

Sitten suru tulee vasta puseroon kun tapahtuu se klassinen, että vaan rakastutaan johonkuhun toiseen ja sitten erotaan vanhasta kumppanista. Toteampahan vaan, etteipä kauheen moni ihminen pääse kehenkään rakastumaan, jos ei oo joutanu jotain peliä pelailemaan asian suhteen hyvän aikaa....

Yhteistyössä