Ketkäs jännää että paljonko sieltä on niitä veron palautuksia tulossa??

vieras
Itse laskin, että saisin matkakorvauksia liki 1300e. Soitin verotoimistoon ja pettymys oli suuri: vajaa 400 egua tulee takaisin. Se ku ei meekkään niin ykisinkertaisesti mitä kuvittelin. Ja minä ku olin vieläpä kerennyt suunnitella,mitä sillä reilulla tonnilla oisin ostanut *prkl##¤%***
 
Täällä jännätään myös. Molemmat saatiin lähettää verottajalle takaisin ja molemmilla aika reilusti vähennyksiä. Viime vuonna meille tuli palautuksia yhteensä miltei 5000 ? mut tänä vuonna tulee tulemaan vähemmän. Ihan kiva joululahjaraha sieltä kuitenkin tulee :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Täällä jännätään myös. Molemmat saatiin lähettää verottajalle takaisin ja molemmilla aika reilusti vähennyksiä. Viime vuonna meille tuli palautuksia yhteensä miltei 5000 ? mut tänä vuonna tulee tulemaan vähemmän. Ihan kiva joululahjaraha sieltä kuitenkin tulee :D .
Ne rahat saa mun ymmärryksen mukaan nostaa aikaisemminkin... :wave: ;)
 
verovelvollinen
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
siis mikä ehdotus tulee?eikä ne oo tullu jo aikaa sitten ne laput että mätkähtääkö vai eikö??!1 :eek:
Tulihan ne laput, mutta jos sulla on esim. työmatkakuluja, ne ehdotukset pitää palauttaa korjattuina ja verovirastosta tulee uusi laskelma.
 

Yhteistyössä