Desirett minipillerit

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itselläni alkoi heti viidennen pillerin jälkeen tiputteluvuito. En jaksanut sitä, sillä häiritsi seksielämää. Huomasin myös heti, että mieliala oli ärsyyntynyt. 2kk ikäisen vauvan äitins, en jaksanut sivupireita ja lopetin käytön heti.
 
vierailija
kun aloitin desirett minipillerien käytön minulla oli kuukausi putkeen menkat sitten viikko ilman ja taas kuukauden mutta nyt ihan normaalisti mieliala heitteli alussa paljon mutta sekin on laantunut
 
vierailija
Itselläni kadonnut desirett pillereitä jo pian vuoden syöneenä menkat kokonaan heti aloittamisen jälkeen ei ole edes tiputtelua ollut. Verenpaineita jouduin kuitenkin käydä neuvolassa tarkistelemassa yhdessä kohtaa mutta olivatkin palautuneet normaaleiksi kerran oltuaan vähän pielessä eli ei pitäisi vissiin pillereistä se johtua. Pääosin olen tykännyt kovasti kun ei ole mielialaan tai muuhunkaan vaikuttanut. Menkat pysynyt poissa ja ehkäisytehokin pitänyt tähän mennessä paikkansa ku olen testin tehnyt.
 
vierailija
Aloitin Desirett minipillerit runsaiden vuotojen ja järkyttävien kuukautiskipujen takia. Näihin vaivoihin pillerit toimivat niinkuin pitääkin, eli menkat jäivät kokonaan pois eikä ole ollut minkäänlaista tiputtelua tms. eikä ole ollut kipuja lainkaan. Voin sanoa, että siltä osin elämä helpottui! Ei tarvitse öisin pelätä, että petari menee pilalle vuotojen takia ja siteiden ja kipulääkkeiden ostelun on voinut unohtaa.

Mutta on niitä myös huonojakin puolia.
Olen nyt noin 7-8kk syönyt näitä Desirett -pillereitä. Mieliala heittelee todella paljon: on lähestulkoon koko ajan masentunut mieli ja kaikki tuntuu ikävältä. Ärtyneisyyttä paljon ja äkkipikaisuutta, eli ei oikein tunteiden säätely pelaa. Seksihalut myöskin katosivat, sillä ennen pillereitä haluja oli erittäin paljon. (Tämäkin vaikuttaa kyllä mielialaan..) Väsymystä ja painonnousua olen huomannut. Ruokahalu on kuitenkin huonontunut, eli varmaankin kerää siis nestettä kehoon. Ihossa tai hiuksissa en ole huomannut muutoksia, mutta ennen pillereitäkään ei ollut ongelmia kummankaan suhteen.

Olen ajatellut lopettaa pillerit ja katsoa muuttuvatko kuukautiset taas normaaleiksi vai kuinka käy. Ilmeisesti minipillerit voi sitten aloittaa uudelleen jos kivut ja vuodot palaavat.
 
vierailija
Mulla nyt desirett noin 6kk. Menkat tosiaan jäänyt pois mutta mieliala tuntuu hieman ärsyyntyneemmältä kuin normaalisti.. voi tietty johtua myös niukista yöunistakin.. Päänahka rasvoittuu todella paljon, ennen pillereitä ei tällaista ongelmaa, joutuu pesemään hiukset joka päivä (vähintään joka 2. Kun näyttää melkein samanapäivänä heti rasvaisilta).
 
vierailija
Aluksi luulin että paskat, mutta sitten ymmärsin että paskaahan vain olikin kärsivällisyyden puutteeni. Nyt olen käyttänyt kuukauden, ja kahdet kuukautiset ollut tässä kuussa, molemmat noin 6-päivän kestäviä. Kivut katosivat oikeastaan välittömästi, paitsi toisen kuukautiskertani toisena päivänä luulin että kuolen. Pillerit eivät ole vaikuttaneet mielialaani, oikeastaan huomaan vaan olevani rauhallisempi ja onnellisempi. Myös epäpuhtaudet kasvoissani ovat kadonneet, ja arvetkin kasvoissa himmenneet reilusti. Nyt toivon, että tärkein asia eli ehkäisyn teho olisi kunnossa ettei lasta pompahda.
 
vierailija
Legit paskat, 5-6pv välein menkat jotka kestää yli viikon. Sattuu helvetisti ja vituttaa menkkojen aikana. Mulla ollut nyt 12 menkat vähän alle kolmessa kuukaudessa.
Positiivista että ehkäisy on pitänyt.
 
vierailija
Noh, mulla ollu ny 2kk käytössä ja oon ihan raivohullu. Joka päivä tuntuu, et mieliala vaihtelee. Tuntuu, et ennen näitä desirett minipillereitä olin seesteisempi ja normaali. Ny sitte joka päivä oon ihan vittuuntunu ollu. Voiko oikeesti nää minipillerit vaikuttaa näin paljon mielialaan.. 😭🤨? Kaikki asiat herkemmin vituttaa ja ärsyttää ja ärsyynnyn koko ajan kaikesta..
 
vierailija
Noh, mulla ollu ny 2kk käytössä ja oon ihan raivohullu. Joka päivä tuntuu, et mieliala vaihtelee. Tuntuu, et ennen näitä desirett minipillereitä olin seesteisempi ja normaali. Ny sitte joka päivä oon ihan vittuuntunu ollu. Voiko oikeesti nää minipillerit vaikuttaa näin paljon mielialaan.. 😭🤨? Kaikki asiat herkemmin vituttaa ja ärsyttää ja ärsyynnyn koko ajan kaikesta..
Tietysti johtuu niistä. Moni ei tuu koskaan tietämään, kuinka ne pilaa kaiken.
Siksi lapset kannattaa tehdä nuorena ja miehille on helppo tehdä vasektomia.
 

Yhteistyössä