Ketkä käyttää mankelia???

josa
Mäkin oon haaveillut mankelista. Kodinhoitohuone on vaan sen verran pieni ettei sinne oikein mahtus. Sais ihanan sileitä lakanoita, niitä kun on niin rasittavaa silittää.
 
miten se vaikuttaa liina vaatteiden pölymäärään? :eek: en oo kuullukkaan ennen! :) ja olen mankelin omistaja ja pelkää hyvää sanottavaa siittä!! tai no yks pikku juttu..se on tollanen 70-luvun kampe ni ei oo mikään nätti :/ mut hyvää jälkeä tekee!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:36 Riemurasia kirjoitti:
miten se vaikuttaa liina vaatteiden pölymäärään? :eek: en oo kuullukkaan ennen! :) ja olen mankelin omistaja ja pelkää hyvää sanottavaa siittä!! tai no yks pikku juttu..se on tollanen 70-luvun kampe ni ei oo mikään nätti :/ mut hyvää jälkeä tekee!!
Mul on kanssa iänkaikkisen vanha vauvan kakan värinen, mutta erittäin hyvä, kyllä se pölymäärään vaikuttaa huomattavastikkin, en tiedä mihin se pöly siitä häviää, mutta useista paikoista olen asiasta lukenut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:37 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:36 Riemurasia kirjoitti:
miten se vaikuttaa liina vaatteiden pölymäärään? :eek: en oo kuullukkaan ennen! :) ja olen mankelin omistaja ja pelkää hyvää sanottavaa siittä!! tai no yks pikku juttu..se on tollanen 70-luvun kampe ni ei oo mikään nätti :/ mut hyvää jälkeä tekee!!
Mul on kanssa iänkaikkisen vanha vauvan kakan värinen, mutta erittäin hyvä, kyllä se pölymäärään vaikuttaa huomattavastikkin, en tiedä mihin se pöly siitä häviää, mutta useista paikoista olen asiasta lukenut.
eihän se sitä pölyä minnekään hävitä! siistii ja tasoittaa pinnan, se tuntuu siltä että pöly olis kadonnut vaikka tosiasiassa se on siinä lakanassa vielä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:37 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:36 Riemurasia kirjoitti:
miten se vaikuttaa liina vaatteiden pölymäärään? :eek: en oo kuullukkaan ennen! :) ja olen mankelin omistaja ja pelkää hyvää sanottavaa siittä!! tai no yks pikku juttu..se on tollanen 70-luvun kampe ni ei oo mikään nätti :/ mut hyvää jälkeä tekee!!
Mul on kanssa iänkaikkisen vanha vauvan kakan värinen, mutta erittäin hyvä, kyllä se pölymäärään vaikuttaa huomattavastikkin, en tiedä mihin se pöly siitä häviää, mutta useista paikoista olen asiasta lukenut.
Mie kanssa haaveilen mankelista... Mutta nyt ei ole tilaa semmoselle.

Tuohon pölymäärään se vaikuttaa ainakin niin, että kun mankeli "litistää" lakanan kuidut, ei sinne väliin "mahdu" niin paljon pölyä. Ja tavallaan se mankelointi myös "tukkii" sen kudoksen. Samalla se vähentää myös pölypunkkeja.
 

Yhteistyössä