Ketkä onnelliset saivat lipun U2:n konserttiin?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla meinas palaa käpy koko touhun kanssa! Olin koululla tietokoneella ja sitten kun lipunmyynti alkoi, niin nettisivut jumitti! Ei muuta kuin nopiaa tien toiselle puolelle ärrälle. No siellä oli pari naista ennen mua. Sille toiselle yritettiin saada lippuja, mutta systeemi vain takkus ja takkus. Toinen ehti saada tiedon puhelimella, että kaveri tai joku sai liput ja hän lähti pois. Mä siinä jonkun aikaa odottelin, soitin kaverille, että mikä hänellä tilanne.

No lähdin sitten koululle takaasi ja ei muuta kuin uudestaan nettiin. No sivut aukes jo, mutta takkus ja takkus koko ajan. Sitten kun viimein pääsin tilaamaan lipun ja pääsin maksuvaiheeseen niin sain vain todeta, että ei mun verkkopankkitunnuksilla voi maksaa siellä! Soitin isälle, että saanko lainata hänen visaansa, mutta ei hän suostunut.

Tuossa vaiheessa meinas jo tulla itku, että tähän se nyt tyssäs ja olisin lipun saanut. Odottanut monta vuotta, että pääsee näkemään ja sitten homma kusee aivan täysin! No onneksi muistin, että onhan äitilläkin visa! Hän ei nikotellut asian suhteen yhtään vaan käski soittaa, kun taas pääsen uudestaan läpi siellä nettikaupassa.

No nyt on lippu. :D En saanut seisomakatsomosta kuten halusin, mutta lippu on kuitenkin!

Sori pitkä sepustus. :ashamed:

Täysin epäolennainen kysymys mutta miksi isäsi ei lainannut visaansa? Muutenko vaan vai onko niitä jotka ajattelee että ei uskalla antaa luottokortin numeroa minnekään netissä?

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Täysin epäolennainen kysymys mutta miksi isäsi ei lainannut visaansa? Muutenko vaan vai onko niitä jotka ajattelee että ei uskalla antaa luottokortin numeroa minnekään netissä?

No isä on isä. Ei ymmärrä tuollaasta konsertteihin menemistä. Onneksi äitille ei tarvinnut kuin esittää asia ja se oli sillä selvä. Ei ollut edes varma mitä haluan mennä kattomaan, tiesi vain että nyt on kiire. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
sain kaikki 8 :D

Mä tilasin vain yhden. :D Pari kaveria ja toisen mies ovat menossa kans tuonne, mutta paikat on varmaan aivan erillään meillä. Yksin siis meen tuonne, mutta haittaako tuo nyt niin. :D

no ei kai sinne seurustelemaan mennäkkään B) olin ainut joka pääs läpi ja ois kai tarvinnu 8 lippuu lisää.... kivasti kolahti visalle melkeen 800e :xmas:

sain kaikki 8 :D

Mä tilasin vain yhden. :D Pari kaveria ja toisen mies ovat menossa kans tuonne, mutta paikat on varmaan aivan erillään meillä. Yksin siis meen tuonne, mutta haittaako tuo nyt niin. :D

no ei kai sinne seurustelemaan mennäkkään B) olin ainut joka pääs läpi ja ois kai tarvinnu 8 lippuu lisää.... kivasti kolahti visalle melkeen 800e :xmas:

Mä olisin halunnu seisomakatsomoon, mutta ei onnistunut. :( Mutta parempi tämäkin kuin ei lippua ollenkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja jen:
Tiesittekö muuten että U2:n pojatkin uskoo Jeesukseen? Ja ei ne kovin tyhmiltä vaikuta ;).

Niin? Mä kuuntelen sitä musiikkia, mulle on aivan sama ovatko uskossa vai ei.

Monesti vain tuo usko tallataan ihan maan rakoon, niin välillä jotain positiivistakin uskiksilta ;).

Yhteistyössä