jo olisi miun pöksyis niin mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mona

Vieras
Kaverini (ent. ystäväni) teki mukavan tempun, soitin hänelle viime puolitoista vikkoa sitten (viikon loppuna) ja pyysin lenkille, hänelle ei käynyt, lupasi soittaa viikolla niin sitten mentäisiin. No soittipa tällä viikolla ja sanoi että tällä viikolla hän voi lähteä kun toiselle ystävälle ei käy tämän viikon perjantaina (käyvät yhdessä lenkillä) niin sitten hän voi lähteä minun kanssa.

Tekisi mieli perua koko lenkkeily, mitä sinä tekisit, peruisitko vai lähtisitkö? Mulla on hiukka "shit fiilari" koko kaveria kohtaan.

että jotkut osaa olla noin epäkohteliaita, ei varmasti tajua miltä tuo kuulostaa. jännä että joillakin on noin nolla tuo sosiaalinen älykkyys. siis aikuisilla ja naisilla.

mulla myös kokemuksia varakaverina olosta ja sanon ettei todellakaan ole mitään herkkua. noh, sen jälkeen pistin välit poikki, kun ei kelpaa kuin hädässä niin ei silloin koskaan.

Ai että perjantaina Anna ei pääse, niin nyt mä voin lähteä sun kanssa, mut sit seuraavasta kerrasta en tiiä, kun täytyy taas katsoa, milloin Anna ei pääse...

Kuulostaa ihan ala-aste-menolta... :( Miksei voi mennä kolmestaan?

Ja jos ei voi, etsisin kyllä muuta lenkkiseuraa...

Ala-asteellako olette? Senkus menet tai olet menemättä kaverisi kanssa lenkille. Ei se nyt niin iso murhe voi olla... Voithan kysyä, että voisitko vastedes lenkeillä heidän kanssaan kolmistaan :)

Mä en ymmärrä, et miksi sä et voi lenkille lähteä, silloin kun toiselle passaa??

Mul on lenkkeilykavereita, jotka menevät eri vauhtiin. Jos on tarkoitus mennä hölkälle tai reippaalle kävelylle, ei silloin mukaan voi tulla, jos ei vauhdissa pysy. Mutta muuten tykkään kyllä ulkoilla hitaanpakin vauhtia, että mielelläni lähdn lätisemään toisenkin kaverin kanssa. Turha siitä on kuitenkaan suuttua, jos joskus haluan vauhdikkaampaakin lenkkiseuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
En menis, en jaksais olla aina se viimeinen vaihtoehto. Yksinkin voi onneksi lenkkeillä! Tuollanen mikään kaveri edes ole. Eikö 3 naista mahdu samaan aikaan lenkille? |O

Jos lenkkeilyvauhti on eri
:whistle: Jos vaikka kaksi harjoittelisi maratonia varten ja sinä lenkkeilisit vain silloin tällöin, tuppaisisitko silti aina näiden maratoonareiden matkaan?.. ja toiset menisivät sinun tahtiin.