Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Mikäs on salakerhon nimi? :xmas: B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
Hmmm, tosiaan! Varmaan sille tarttis keksiä joku nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Mikäs on salakerhon nimi? :xmas: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Vein:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hys hys:Sisäpiiri tehnyt varmaankin sopimuksen että poistuvat takavasemmalle.
Näin. Jossain kerhossaan ovat. En usko, että kokonaan ovat jättäneet palstan. Aika addiktoituneilta jotku vaikuttavat.
Mutta ketkä siihen sisäpiiriin kuuluu?
Oletko sinä vieras myös koukussa palstaan kun tuon tiedät?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, tosiaan! Varmaan sille tarttis keksiä joku nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Mikäs on salakerhon nimi? :xmas: B):xmas: Keksi sää. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, tosiaan! Varmaan sille tarttis keksiä joku nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Salattomat perälliset B)
Alkuperäinen kirjoittaja Vein:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Minä olen sikäli vähentänyt palstailua, että useassa ketjussa minun kommenttini jää vihoviimeiseksi. Mistäköhän sekin johtuu?
Eli ketjuntappajiin kuulut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, tosiaan! Varmaan sille tarttis keksiä joku nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Salattomat perälliset B)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Vein:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Minä olen sikäli vähentänyt palstailua, että useassa ketjussa minun kommenttini jää vihoviimeiseksi. Mistäköhän sekin johtuu?
Eli ketjuntappajiin kuulut![]()
Jaa. Roolipeleistäkin sellaiset yksilöt ovat tuttuja. Vai olen minä yksi heistä. Hum.
http://ircquotes.fi/?24522