Pitäisköhän vähän vähentää palstailua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Ilman kritiikkiä ei tapahtuisi koskaan mitään edistystä. Eikä henkilökohtaisuuksiin voi mennä ellei tiedä jotakin henkilökohtaista ko. henkilöstä. Luuloihin perustuviin heittoihin voi varmaan suhtautua ihan huumorilla.

Kritiikki ei tarkoitakaan aina vain haukkuja ;). Eikä moni osaa esittää asiallisesti kritiikkiä. On sitäpaitsi harvinaisen tyhmää "kritisoida" jonkun ulkonäköä tms. asiaa, jolle ei voi juuri mitään =). En tunne yhtään ihmistä, joka haluaisi aina ja joka tilanteessa kuulla kritiikkiä (negatiivista sellaista..) itsestään ja asioistaan. Elämä olisi kovin ankeaa ja negatiivista, jos niin olisi. Mutta tämä on nyt oikeasti mun viiminen viesti tähän ketjuun :D.

Juu, kritiikkiin kuuluu hyvät ja huonot asiat. Jos asiallista kritiikkiä haluat niin en voi todellakaan mitään nettiä suositella :laugh:

Eli kun teet aloituksen, kaikki ovat kimpussa? Aina? Voisiko se johtua oikeasti SINUSTA? Eikä siitä, että kaikki muut palstalaiset ovat vain epäkypsiä ja "kiusaavat". Huomaat varmaan, että esim. "aikuisemman palstan" etsiminen on vittuilua palstalaisille. Tiedät sen kyllä, mutta ei, eihän sinussa ole ikinä vikaa. :wave: Meidän "pieni" palstavauva.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
Sun pitää osata nyt katsoa myös peiliin. Minä olen omalla mustalla nikilläni kirjoittanut sinullekin monta kertaa, erittäin asiallisesti kaikenlaista, enkä ole koskaan kuitenkaan saanut sinulta mitään vastausta tai reagointia, koska olet keskittynyt vain niihin joissa sinua joko haukutaan tai sitten kehutaan ulkoisista avuista. Sinun panoksesi esimerkiksi omiin, asiallisiin ketjuihini on ollut se, että olet ehkä saattanut kirjoittaa "mielenkiintoinen juttu, olen monesti miettinyt mutta nyt en ehdi tästä asiasta keskustelemaan" ja riennät tukkaketjuun keskustelemaan siitä ovatko hiuksesi paksut vai eivät, tai painatko sinä liikaa vai sopivasti.

Et sinä voi olettaa, että tämä toimisi vain niin, että sinä heittelet omia juttujasi mutta et kuitenkaan osallistu muuta kuin siihen oman napasi ympäriläl pyörivään maailmaan. Täällä on hirveän monta asiallista, älykästä ihmistä keskustelemassa, joiden kanssa voi keskutella tai jopa väitellä aikuismaisesti. Sinä et ole kyllä ollut yksi heistä.

Tähän et sitten vastannut mitään? Samanlainen kokemus susta on myös mulla. Keskustelua olen useampaankin kertaan yrittänyt kanssasi aloittaa, eikä siitä koskaan tule mitään. Vastaat tosiaan innolla vain noille haukkujille tai ihailijoille.

Jos aikoo pitää palstataukoa tms niin musta ei ehkä ole fiksuin veto lähteä niin sanotusti "ovet paukkuen". Ei sillä täällä mitään saavuta. Mutta siinä vaiheessa kun palsta muuttuu viihteestä hampaiden kiristykseksi, maiseman vaihto voi olla paikallaan ja siis ihan oman itsensä takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Eli kun teet aloituksen, kaikki ovat kimpussa? Aina? Voisiko se johtua oikeasti SINUSTA? Eikä siitä, että kaikki muut palstalaiset ovat vain epäkypsiä ja "kiusaavat". Huomaat varmaan, että esim. "aikuisemman palstan" etsiminen on vittuilua palstalaisille. Tiedät sen kyllä, mutta ei, eihän sinussa ole ikinä vikaa. :wave: Meidän "pieni" palstavauva.

Kyllä tiettyjen nikkien aloituksiin tullaan AINA haukkumaan. Eikä todellakaan ole juuri koskaan aihetta. Johtuuko koulukiusaaminenkin sinun mielestäsi kiusatuista itsestään eikä niistä kiusaajista? Onko se syy kiusaamiselle, että joku kertoo esim. yo-tuloksistaan täällä? Miksi tuo kiusaaminen on lainausmerkeissä? Eikö läskiksi, rumaksi ym. haukkuminen muka ole kiusaamista ja vittuilua?

Tuohan on ihan fakta, että tällä palstalla ei kaikki ole lähelläkään aikuismaisia ja kypsiä. Kelle se muka on yllätys :o Aikuiset eivät hauku muita asiattomasti ja sorru lapsellisuuksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
Sun pitää osata nyt katsoa myös peiliin. Minä olen omalla mustalla nikilläni kirjoittanut sinullekin monta kertaa, erittäin asiallisesti kaikenlaista, enkä ole koskaan kuitenkaan saanut sinulta mitään vastausta tai reagointia, koska olet keskittynyt vain niihin joissa sinua joko haukutaan tai sitten kehutaan ulkoisista avuista. Sinun panoksesi esimerkiksi omiin, asiallisiin ketjuihini on ollut se, että olet ehkä saattanut kirjoittaa "mielenkiintoinen juttu, olen monesti miettinyt mutta nyt en ehdi tästä asiasta keskustelemaan" ja riennät tukkaketjuun keskustelemaan siitä ovatko hiuksesi paksut vai eivät, tai painatko sinä liikaa vai sopivasti.

Et sinä voi olettaa, että tämä toimisi vain niin, että sinä heittelet omia juttujasi mutta et kuitenkaan osallistu muuta kuin siihen oman napasi ympäriläl pyörivään maailmaan. Täällä on hirveän monta asiallista, älykästä ihmistä keskustelemassa, joiden kanssa voi keskutella tai jopa väitellä aikuismaisesti. Sinä et ole kyllä ollut yksi heistä.

Tähän et sitten vastannut mitään? Samanlainen kokemus susta on myös mulla. Keskustelua olen useampaankin kertaan yrittänyt kanssasi aloittaa, eikä siitä koskaan tule mitään. Vastaat tosiaan innolla vain noille haukkujille tai ihailijoille.

En ole kyllä yhtään yllättynyt, tosin jonkin verran pettynyt. Aikuisuuteen kuuluu sekin, että pystyy menemään itseensä ilman että koko minäkuva pirstaloituu.

Jos joku joskus löytää jostain päin nettiä kovin aikuisen keskustelufoorumin niin vois kertoa mullekin!

http://nakokulma.net/index.php Oli uudistunut siitä kun viimeksi palstalle kirjoitin tai edes luin, mutta eikähän sisältö ole pysynyt suunilleen samana.

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Jos joku joskus löytää jostain päin nettiä kovin aikuisen keskustelufoorumin niin vois kertoa mullekin!

http://nakokulma.net/index.php Oli uudistunut siitä kun viimeksi palstalle kirjoitin tai edes luin, mutta eikähän sisältö ole pysynyt suunilleen samana.

Oho, kiitti! :D

Yhteistyössä