Tälleen kun on 24/7 kotona, tulee oltua palstalla melkein kokoajan. Huomaa hyvin ketkä on täällä AINA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jhdxgjndg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin? Tietenkin huomaa jos tarpeeksi kirjoittelee. Mulle tää taitaa olla päivän toinen viesti vaikka kirjauduin jo ennen kahdeksaa. Joten mua ei sinänsä huomaa vaikka paljon availen ja luen ketjuja.

niin no..monet on tänäänkin kertonut,että palsta on auki päivän,joillain jopa 24/7 eikä se tarkoita sitä,että tässä istuttaisiin koko päivä..itselläkin näin kotona ollessa on palsta auki melkein koko ajan,vaikka en tässä koneen ääressä istuisikaan juuri sillä hetkellä..samalla laillahan harmaatkin voi olla täällä AINA mutta sitä ei silleen voi tietää,kun ne tosiaan on harmaita..
enkä mä nyt tiedä ketä se voi haitata,jos joku on kirjautuneena keskustelupalstalle AINA?sitä vartenhan tää palsta on,että täällä käydään ilman aika rajotteita..

niin no..monet on tänäänkin kertonut,että palsta on auki päivän,joillain jopa 24/7 eikä se tarkoita sitä,että tässä istuttaisiin koko päivä..itselläkin näin kotona ollessa on palsta auki melkein koko ajan,vaikka en tässä koneen ääressä istuisikaan juuri sillä hetkellä..samalla laillahan harmaatkin voi olla täällä AINA mutta sitä ei silleen voi tietää,kun ne tosiaan on harmaita..
enkä mä nyt tiedä ketä se voi haitata,jos joku on kirjautuneena keskustelupalstalle AINA?sitä vartenhan tää palsta on,että täällä käydään ilman aika rajotteita..

No mä en kyllä puhunut kirjautumisesta, vaan siitä että huomaa ketkä oikeasti on täällä aina, kirjoittelevat kokoajan ja aina jos esim tältä yhdeltäkin kysytään jotain niin on heti aina vastaamassa :D

[QUOTE="öö";26012414]Millon alotit, ja ootko vieläkin masentunut?[/QUOTE]

aloitin 3-vuotta sitten.. on vielä masennusta.. parempia kausia on toki ollut välillä, onneksi...

olet 24/7 kotona, suosittelen lähtemään ulos, kauppaan, ostoksille, uimaan, kirjastoon..mihin vaan.palstailusta en ole huolissani, sosiaalista elämäähän täälläkin voi viettää

Yhteistyössä