M
mm
Vieras
Kun täällä siitä niin vouhotetaan.
No åbo ja kkk on lähteneet, mutta ketä muita täällä sitten vähemmän näkyy nykyään?
No åbo ja kkk on lähteneet, mutta ketä muita täällä sitten vähemmän näkyy nykyään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Miksi taas näitä typeriä aloituksia
Alkuperäinen kirjoittaja hys hys:Sisäpiiri tehnyt varmaankin sopimuksen että poistuvat takavasemmalle.
Alkuperäinen kirjoittaja hys hys:Sisäpiiri tehnyt varmaankin sopimuksen että poistuvat takavasemmalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hys hys:Sisäpiiri tehnyt varmaankin sopimuksen että poistuvat takavasemmalle.
Näin. Jossain kerhossaan ovat. En usko, että kokonaan ovat jättäneet palstan. Aika addiktoituneilta jotku vaikuttavat.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Minä olen sikäli vähentänyt palstailua, että useassa ketjussa minun kommenttini jää vihoviimeiseksi. Mistäköhän sekin johtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Minä olen sikäli vähentänyt palstailua, että useassa ketjussa minun kommenttini jää vihoviimeiseksi. Mistäköhän sekin johtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
Vauu, mää kuulun sisäpiiriin. :heart: Paskempi homma vaan etten tiiä keitä muita siihen kuuluu, että kenen kans mun pitäis kaveerata täällä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
Millä tavalla se sitten on salainen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vauu, mää kuulun sisäpiiriin. :heart: Paskempi homma vaan etten tiiä keitä muita siihen kuuluu, että kenen kans mun pitäis kaveerata täällä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vauu, mää kuulun sisäpiiriin. :heart: Paskempi homma vaan etten tiiä keitä muita siihen kuuluu, että kenen kans mun pitäis kaveerata täällä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
Millä tavalla se sitten on salainen?![]()
sinäkään et myönnä siihen kuuluvasi, niin salainen se on
Jos sellainen on, (ja voi ollakin, mistäs sen tiedän) niin mä en valitettavasti (onneksi) ole päässyt mukaan siihen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vauu, mää kuulun sisäpiiriin. :heart: Paskempi homma vaan etten tiiä keitä muita siihen kuuluu, että kenen kans mun pitäis kaveerata täällä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
sinäkin, brutukseni. et julkisesti myönnä sen olemassaoloa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vauu, mää kuulun sisäpiiriin. :heart: Paskempi homma vaan etten tiiä keitä muita siihen kuuluu, että kenen kans mun pitäis kaveerata täällä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
Sama :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vauu, mää kuulun sisäpiiriin. :heart: Paskempi homma vaan etten tiiä keitä muita siihen kuuluu, että kenen kans mun pitäis kaveerata täällä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vauu, mää kuulun sisäpiiriin. :heart: Paskempi homma vaan etten tiiä keitä muita siihen kuuluu, että kenen kans mun pitäis kaveerata täällä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
:heart: