Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:kivis mun miehellä on sama tauti, se on ihan umpitukossa ja henki ahtaalla. Toinen ab-kuuri jo menossa ilman apua. Huomenna taas lääkäriin :/ :/
Mulla taitaa olla edessä leikkaus. tai niin se lääkäri viimeksi uhkaili kun ei tää ylenpalttinen antibioottien syöminenkään ole pitemmän päälle kauhean terveellistä. :|
Saapi silti se tohtori luvan kirjottaa pilleriä mulle koska mähän en mihinkään operaatioihin mene |O |O |O |O
Mitä sulta leikattais? Mies on jo niin epätoivoinen että haluaa poskiontelopunktioon... raukka
:heart:
otsaonteloita ja nenän rakenteita korjailtais kun mun rotunenän luustossa on kuulemma joku rakennevika mikä aiheuttaa näitä otsaontelotulehduksia. :'( :'( :'( :'( :| :/
Miun ystävällä oli sama ongelma ja sillä alko menee ne tulehdukset niin rajuiks et ne oli aina jo tuol otsassa asti.....suostui leikaukseen ja tulehdukset helpottui radikaalisti....
hittolainen ku mä meinasin viimeksi pyörtyä ja oksentaa tai oksentaa ja pyörtyä ku se puoskari näytti koneeltansa jotain ällöleikkausta ja selosti hullunkiilto silmissä että mitä kaikkea mulle tehtäis |O |O |O |O