Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:iha tyhmää,ei saa enää vanhaa palstaa näkymää...tää o pepusta...en kyl tykkää,en varmast. |O
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:iha tyhmää,ei saa enää vanhaa palstaa näkymää...tää o pepusta...en kyl tykkää,en varmast. |O
Sä totut kyllä...sun on pakko :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:iha tyhmää,ei saa enää vanhaa palstaa näkymää...tää o pepusta...en kyl tykkää,en varmast. |O
Sä totut kyllä...sun on pakko :hug:
ei oo pakko,lopetan koht koko palstailun...TAHTOO VANHAN TAKASIN... |O |O |O .............nii joo huomenta vaa siullekii.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:iha tyhmää,ei saa enää vanhaa palstaa näkymää...tää o pepusta...en kyl tykkää,en varmast. |O
Sä totut kyllä...sun on pakko :hug:
ei oo pakko,lopetan koht koko palstailun...TAHTOO VANHAN TAKASIN... |O |O |O .............nii joo huomenta vaa siullekii.![]()
Sä oot liian riippuvainen ketjuntaposta :kieh: Ei onnistu lopettaminen, hirveät vierotusoireet iskevät jo seuraavana päivänä. :kieh: Kylmä hiki valuu ja kauhea tärinä päällä |O |O |O
Nii että paree tottua vaan |O :hug:
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sie oot tukkas mänt värjäämää ja sehä tarkottaa sitä,että KUVAA KEHII...pliis,mie tahtosin siut nähhä........pyyvän oikee nätist.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sie oot tukkas mänt värjäämää ja sehä tarkottaa sitä,että KUVAA KEHII...pliis,mie tahtosin siut nähhä........pyyvän oikee nätist.![]()
Ei käy :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miekii oon olt ahkera.kävin koira kaa lenkil,sit mie trimmasin sitä ja se o eräänlaist jumppaa...pesul kävin,ai nii imuroin taas vähäse.aamupala o viel ottamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miekii oon olt ahkera.kävin koira kaa lenkil,sit mie trimmasin sitä ja se o eräänlaist jumppaa...pesul kävin,ai nii imuroin taas vähäse.aamupala o viel ottamatta.
Hyvä tyttö kun oot ahkeroinu
TrimmausjumppaaPitääkö siitä koirulista ottaa niskalenkkiote kun trimmailee.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...![]()