Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Taitaa olla.....on kana just muninut mahti munan![]()
![]()
![]()
kukis saa siis vauvan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Taitaa olla.....on kana just muninut mahti munan![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:täää??onneee..saako??
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::kieh: :kieh: :kieh: nyt loppuu se munan mussutus.....
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kivis mie kyl viel siulle munat ja vauvat näytän... |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:työ ootte vaa kateellisia ja siks kiusaatte pientä kukis parkaa... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::kieh: :kieh: :kieh: nyt loppuu se munan mussutus.....
jos sen ukko tykkää huonoa jos kukis liian aikaisin lopettaa
:|![]()
:kieh: :kieh: :kieh: sanoo vaan ukolle et itte munas hoida.....
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Pitäiskö verottaa vähän lasten vaahtokarkkipussista ihan vaan pari karkkia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Pitäiskö verottaa vähän lasten vaahtokarkkipussista ihan vaan pari karkkia![]()
|O Vaahtikset on pahoja.....ne on hirveen makeita....mut syö sie jos tykkäät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kivis käyppä vilasee yv:s.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
ku tos välil o nikkinä vaa vierailija.