Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie käyn ottaas iltapalaa ja tuun sit takas.
okkei =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie käyn ottaas iltapalaa ja tuun sit takas.
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuun iha just.....................
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:melkei jo paikal................
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:melkei jo paikal................
..........pikanusasut varmaan ensin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
etkä arvannu,tein kananmuna räpsyn.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa: