:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km
moro vakkis :wave: piä vanha.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda::wave: määki taas tääl. Mulla on uus palsta.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sie oot liian reipas.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km
Ihan kyltymätön tapaus Eikös suklaa ole seksin korvike Jos ei kukis saa nusastuu niin sitten sillä on suklaataAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:lisä hymyn tuo huulille suklaa ja muu karkki.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Aikamoiset kyydit oot sitten saanu kun on suupielet viäläkin korvasta korvaan :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nii eile.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:taasko sitä ollaan nusastu kun on tuollainen hymy
huomio ittelles,katoppa tarkkaa mie kommentoin jo.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ihan kyltymätön tapaus Eikös suklaa ole seksin korvike Jos ei kukis saa nusastuu niin sitten sillä on suklaataAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:lisä hymyn tuo huulille suklaa ja muu karkki.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Aikamoiset kyydit oot sitten saanu kun on suupielet viäläkin korvasta korvaan :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nii eile.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:taasko sitä ollaan nusastu kun on tuollainen hymy
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km
nii just,miust o kiva olla eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Varsinainen vastarannan kiiski. Iskee kapuloita kehityksen rattaisiin :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul o vanha nii kaua ku o mahollista se pitää.
eihän sen noin pitänyt mennäAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mulle ei tullukkaan brankkareita vaikka poltin saunan :snotty:
Eiku mää oon hyvin uudistusmielinenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro vakkis :wave: piä vanha.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda::wave: määki taas tääl. Mulla on uus palsta.
Ei ne tuu enää, aattelevat että taas se sama akka polttaa saunaansaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eihän sen noin pitänyt mennäAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mulle ei tullukkaan brankkareita vaikka poltin saunan :snotty:
voi siuta... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vattu mul rupee tulee pää kipeäksi ....mulla saattaa migreeni laueta yöllä, ku on ollut kirkas aurinkoinen päivä ja aurinko koko päivän mollottanut hankea vasten.............mut vietiin viime talvena migreenin takia ambulanssilla sairaalaan, joten pelkään sitä
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vattu mul rupee tulee pää kipeäksi ....mulla saattaa migreeni laueta yöllä, ku on ollut kirkas aurinkoinen päivä ja aurinko koko päivän mollottanut hankea vasten.............mut vietiin viime talvena migreenin takia ambulanssilla sairaalaan, joten pelkään sitä
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km
eikö autolla päässyt
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ei ne tuu enää, aattelevat että taas se sama akka polttaa saunaansaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eihän sen noin pitänyt mennäAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mulle ei tullukkaan brankkareita vaikka poltin saunan :snotty:
:snotty:
..kun piti polkea. Sellanen ajosimulaattori olis salilla kivempiAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km
eikö autolla päässyt
tää on joka vatun keväinen ongelma :/ ja sit tosiaan se tulee yöllä....toki päivälläkin saattaa.....yks kerta, kun mun vanhin poika oli 5v. niin se soitti mun äitille töihin et mumma äiti makaa vaan lattialla :'( ....äitini soitti sitten setäni vaimon, joka on th....se tuli piikkien kanssa ja hoiti lapset...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vattu mul rupee tulee pää kipeäksi ....mulla saattaa migreeni laueta yöllä, ku on ollut kirkas aurinkoinen päivä ja aurinko koko päivän mollottanut hankea vasten.............mut vietiin viime talvena migreenin takia ambulanssilla sairaalaan, joten pelkään sitä
Nyt äkkiä lääkettä naamaan. nimi itsekin lanssilla sairaalaan viety migreenin takia :/
:hug: :hug:
herttine ompas siul pahan olt... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää on joka vatun keväinen ongelma :/ ja sit tosiaan se tulee yöllä....toki päivälläkin saattaa.....yks kerta, kun mun vanhin poika oli 5v. niin se soitti mun äitille töihin et mumma äiti makaa vaan lattialla :'( ....äitini soitti sitten setäni vaimon, joka on th....se tuli piikkien kanssa ja hoiti lapset...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vattu mul rupee tulee pää kipeäksi ....mulla saattaa migreeni laueta yöllä, ku on ollut kirkas aurinkoinen päivä ja aurinko koko päivän mollottanut hankea vasten.............mut vietiin viime talvena migreenin takia ambulanssilla sairaalaan, joten pelkään sitä
Nyt äkkiä lääkettä naamaan. nimi itsekin lanssilla sairaalaan viety migreenin takia :/
yhtenä kertana, mieheni puki mulle vaatteet, kun itse kramppasin etten pystynyt...kaikki vaan tuli pihalle ja taju kankaalla...isä vei sitten sairaalaan ja sielläkin sain kolme piikkiä ennekuin laukes :|
okke :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen ottaan lääkkeen...palaan myöhemmin :wave:
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää on joka vatun keväinen ongelma :/ ja sit tosiaan se tulee yöllä....toki päivälläkin saattaa.....yks kerta, kun mun vanhin poika oli 5v. niin se soitti mun äitille töihin et mumma äiti makaa vaan lattialla :'( ....äitini soitti sitten setäni vaimon, joka on th....se tuli piikkien kanssa ja hoiti lapset...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vattu mul rupee tulee pää kipeäksi ....mulla saattaa migreeni laueta yöllä, ku on ollut kirkas aurinkoinen päivä ja aurinko koko päivän mollottanut hankea vasten.............mut vietiin viime talvena migreenin takia ambulanssilla sairaalaan, joten pelkään sitä
yhtenä kertana, mieheni puki mulle vaatteet, kun itse kramppasin etten pystynyt...kaikki vaan tuli pihalle ja taju kankaalla...isä vei sitten sairaalaan ja sielläkin sain kolme piikkiä ennekuin laukes :|
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen ottaan lääkkeen...palaan myöhemmin :wave: