:wave: :wave: terve vaan vierailijaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
:wave: :wave: terve vaan vierailijaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::wave: :wave: terve vaan vierailijaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
mitä sä hourit minä tässä pikku-lumikkoAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::wave: :wave: terve vaan vierailijaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...
moro pikkis. :wave: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi vatun aurinko on paistanut taas koko aamun :kieh: ....nyt vähän pilveilee onneksi
vieläkö se migreeni kiusaa :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi vatun aurinko on paistanut taas koko aamun :kieh: ....nyt vähän pilveilee onneksi
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...
silmiä aristaa :|Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vieläkö se migreeni kiusaa :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi vatun aurinko on paistanut taas koko aamun :kieh: ....nyt vähän pilveilee onneksi
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...
vaiks peräpään asiantuntija oonki,ni tähän en oo tuttavuutta tehny.
Pidä verhot ikkunan edessä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:silmiä aristaa :|Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vieläkö se migreeni kiusaa :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi vatun aurinko on paistanut taas koko aamun :kieh: ....nyt vähän pilveilee onneksi
ymmärsin kyl kene reijäst ol kyse ja häne reikää en oo tuttavuutta tehny...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...
siis Notre Damen kellonsoittaja Quasimodo |O |O
no mut justiinsahan sä näit mun kuvanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ymmärsin kyl kene reijäst ol kyse ja häne reikää en oo tuttavuutta tehny...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...
siis Notre Damen kellonsoittaja Quasimodo |O |O
moro pohjis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:Hellouta kaikille tasapuolisesti :wave: Nyt taas tuntuu kone toimivan :kieh:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:Hellouta kaikille tasapuolisesti :wave: Nyt taas tuntuu kone toimivan :kieh:
okkeAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun pitää käydä soittaas yks tärkeä puhelu......................