Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
:wave: :wave: terve vaan vierailija
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...![]()
En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
:wave: :wave: terve vaan vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
:wave: :wave: terve vaan vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...![]()
En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:![]()
höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot.:hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi vatun aurinko on paistanut taas koko aamun :kieh: ....nyt vähän pilveilee onneksi
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi vatun aurinko on paistanut taas koko aamun :kieh: ....nyt vähän pilveilee onneksi
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...![]()
En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:![]()
höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot.:hug: :heart:
juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi vatun aurinko on paistanut taas koko aamun :kieh: ....nyt vähän pilveilee onneksi
vieläkö se migreeni kiusaa :hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...![]()
En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:![]()
höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot.:hug: :heart:
juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
vaiks peräpään asiantuntija oonki,ni tähän en oo tuttavuutta tehny.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi vatun aurinko on paistanut taas koko aamun :kieh: ....nyt vähän pilveilee onneksi
vieläkö se migreeni kiusaa :hug: :hug: :hug:
silmiä aristaa :|
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...![]()
En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:![]()
höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot.:hug: :heart:
juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
vaiks peräpään asiantuntija oonki,ni tähän en oo tuttavuutta tehny.![]()
siis Notre Damen kellonsoittaja Quasimodo |O |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta...![]()
En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed:![]()
höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot.:hug: :heart:
juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
vaiks peräpään asiantuntija oonki,ni tähän en oo tuttavuutta tehny.![]()
siis Notre Damen kellonsoittaja Quasimodo |O |O
![]()
ymmärsin kyl kene reijäst ol kyse ja häne reikää en oo tuttavuutta tehny...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:Hellouta kaikille tasapuolisesti :wave: Nyt taas tuntuu kone toimivan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:Hellouta kaikille tasapuolisesti :wave: Nyt taas tuntuu kone toimivan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun pitää käydä soittaas yks tärkeä puhelu......................