KETJUNTAPPAJAT Osa 7

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta... :D

En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed: :D

höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :D :hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta... :D

En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed: :D

höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :D :hug: :heart:

juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta... :D

En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed: :D

höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :D :hug: :heart:

juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:


vaiks peräpään asiantuntija oonki,ni tähän en oo tuttavuutta tehny. :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta... :D

En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed: :D

höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :D :hug: :heart:

juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:


vaiks peräpään asiantuntija oonki,ni tähän en oo tuttavuutta tehny. :laugh:


siis Notre Damen kellonsoittaja Quasimodo |O |O
images
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
toi vatun aurinko on paistanut taas koko aamun :kieh: ....nyt vähän pilveilee onneksi

vieläkö se migreeni kiusaa :hug: :hug: :hug:

silmiä aristaa :|

Pidä verhot ikkunan edessä.

:hug: :hug: :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta... :D

En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed: :D

höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :D :hug: :heart:

juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:


vaiks peräpään asiantuntija oonki,ni tähän en oo tuttavuutta tehny. :laugh:


siis Notre Damen kellonsoittaja Quasimodo |O |O
images

ymmärsin kyl kene reijäst ol kyse ja häne reikää en oo tuttavuutta tehny... :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
olitha sie tääl...hitsi ku kuvaa ei saa isommaks,mut näyttää kivalta... :D

En kait mä sitä kuvaa nyt aijaan kautta laita ku rävähtää sun silmilles. :kieh: En haluis ottaa kontolleni sun silmies syöpymistä :ashamed: :D

höpsö,mitä nyt tuost jotenki sai mukamas selvää vähäsen tai ei ollekaa...kasvoist,nii lutusen herttane oot. :D :hug: :heart:

juu..oon yhtä lutuisen herttainen kuin quasimodon persreikä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:


vaiks peräpään asiantuntija oonki,ni tähän en oo tuttavuutta tehny. :laugh:


siis Notre Damen kellonsoittaja Quasimodo |O |O
images

ymmärsin kyl kene reijäst ol kyse ja häne reikää en oo tuttavuutta tehny... :laugh:

no mut justiinsahan sä näit mun kuvan :o
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
 

Yhteistyössä