sie sait puhelun soitettuu.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
Hienoa. Onnea kovasti työpaikasta :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hienoa. Onnea kovasti työpaikasta :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
Ota nyt kuitenkin varmuuden vuoksi Rennietä jos alkaapi närästääAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
ool rait.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun pitää viedä toi täystuho hurrikaani nukkumaan :kieh: sen nukkuma aika on just nyt :kieh:
Wow, onneks olkoon. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
näettä te mä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täälläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
oliks mausteet kohallaa?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
No kun meillä ei oo kun Samariinia ja siihen mie en koske kuin väkipakolla. |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ota nyt kuitenkin varmuuden vuoksi Rennietä jos alkaapi närästääAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
sie oot väsyny ja siu pitää illat olla miehen kaa laatuaikaa viettämäs eli ei myö nähhä siuta sillo.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:näettä te mä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täälläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
tääl ei...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällä sataa lunta kun esterin takapuolesta
Nyt kaikki äkkiä hyppimään tasajalkaa ja huutamaan kurkkusuorana me ei uskota aaveisiin, kadotkaa! |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tääl on kummitus
Tai heiiii...aktivia auttaa, niin ne ainakin telkkarissa väittää. Ota sitä että sulaa ne legot paremmin. Olis se kyl kauheeta paskoa palikkapaskaa.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No kun meillä ei oo kun Samariinia ja siihen mie en koske kuin väkipakolla. |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ota nyt kuitenkin varmuuden vuoksi Rennietä jos alkaapi närästääAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
kyl me nyt vaan nähdään :kieh: mun on nukutetytava hurris ja joka iltahan mä teille silloin näpyttelen.....yritin muuten yks päivä nukuttaa et luinkin kirjaa.....eipä nukkunut.....heti kun otin koneen niin silmät meni kiinniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sie oot väsyny ja siu pitää illat olla miehen kaa laatuaikaa viettämäs eli ei myö nähhä siuta sillo.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:näettä te mä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täälläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kyl me nyt vaan nähdään :kieh: mun on nukutetytava hurris ja joka iltahan mä teille silloin näpyttelen.....yritin muuten yks päivä nukuttaa et luinkin kirjaa.....eipä nukkunut.....heti kun otin koneen niin silmät meni kiinniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sie oot väsyny ja siu pitää illat olla miehen kaa laatuaikaa viettämäs eli ei myö nähhä siuta sillo.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:näettä te mä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täälläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
No pikkasen olis voinut olla suolaa enempi, mutta muuten oli kyllä oikein makoisaa. Mitä nyt vähän meinas kurkkuun juuttua. :xmas:oliks mausteet kohallaa?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas: