KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ihq nukkeja Kiviksellä :D :D


ostaakohan joku noita oikeesti :o :kieh: :kieh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Äidit......voinko mä muuten ostaa pojalle sen Duplon prinsessa linnan.....kun se ois äidistä niin ihq :kieh: :kieh: :kieh:

tottakai :whistle: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ihq nukkeja Kiviksellä :D :D


ostaakohan joku noita oikeesti :o :kieh: :kieh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Äidit......voinko mä muuten ostaa pojalle sen Duplon prinsessa linnan.....kun se ois äidistä niin ihq :kieh: :kieh: :kieh:

tottakai :whistle: :D

Kiitti Kivis......mie arvasin et sie ymmärrät...... :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kukis....persettä näytät ja sit on ne liikkuvat kirjaimet.....mis lukee peräpäänasiantuntija.....paitsi ä on a.....


sit men oikein,ku se tyhmä ei tunnistanu ää:tä.

Mitäs sie nyt touhuut.....miks sie oot harmaana.....onks siulla paha olo :o :o :o

ei ku mie lataan kirjautuneena ja puhun ei kirjautuneena...jessus mie oon outo tyyppi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kukis....persettä näytät ja sit on ne liikkuvat kirjaimet.....mis lukee peräpäänasiantuntija.....paitsi ä on a.....


sit men oikein,ku se tyhmä ei tunnistanu ää:tä.

Mitäs sie nyt touhuut.....miks sie oot harmaana.....onks siulla paha olo :o :o :o

ei ku mie lataan kirjautuneena ja puhun ei kirjautuneena...jessus mie oon outo tyyppi.

Mie oon nyt ihan pihalla :o :o :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kukis....persettä näytät ja sit on ne liikkuvat kirjaimet.....mis lukee peräpäänasiantuntija.....paitsi ä on a.....


sit men oikein,ku se tyhmä ei tunnistanu ää:tä.

Mitäs sie nyt touhuut.....miks sie oot harmaana.....onks siulla paha olo :o :o :o

ei ku mie lataan kirjautuneena ja puhun ei kirjautuneena...jessus mie oon outo tyyppi.

Mie oon nyt ihan pihalla :o :o :o


nii miekii,taijan palata suht normaaliks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kukis.....miul ois tuol vähän hommii.....palailen viimestään kympiltä :wave: :D


sit myö nähhää vast huomen,ku miul alkaa kympilt ohjelma. :D :wave: huomisee ja öitä.

:o :o :o ota nauhalle lepakot......


en mie taija,katotaa ny.
 
virus.gif

Taitaa kaikkien koneissa olla nyt joku tauti :o :o :o
 

Yhteistyössä