Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon jo nähny tuol metäs vilahuksen tontust.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kuukauden päästä laitan jouluvalot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon jo nähny tuol metäs vilahuksen tontust.
apua
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:aatelkaa nyt....kohta mennään marraskuussa....aatelkaa nyt ja marraskuun alussa laitan aina jouluvalot, ku tääl mettäs asutaan ja on kiva saada valoja ja tääl kyl muutkin laittaa...kivaa, kivaa, kivaa.....joulu on taas, joulu on taas
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kivaa...oi kuusipuu, oi kuusipuu......
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O *haukotus*
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mihis se suklis katos?
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kivine,mie eile rupesin kattomaa sitä leffaa mistä sie puhuit ja oli tarkotus kattoo vaa vähä alusta,mut tuijotin sitä ja kas kummaa huomasinkii ku kello näytti 00.40 ja sit loppu nauhalle ja äkkiä sänkyy.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mihis se suklis katos?
mä en ainakaan syönyt sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kivine,mie eile rupesin kattomaa sitä leffaa mistä sie puhuit ja oli tarkotus kattoo vaa vähä alusta,mut tuijotin sitä ja kas kummaa huomasinkii ku kello näytti 00.40 ja sit loppu nauhalle ja äkkiä sänkyy.![]()
Mä ajattelin kattoo sen huomen illalla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mihis se suklis katos?
mä en ainakaan syönyt sitä![]()
ootko varma?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kivine,mie eile rupesin kattomaa sitä leffaa mistä sie puhuit ja oli tarkotus kattoo vaa vähä alusta,mut tuijotin sitä ja kas kummaa huomasinkii ku kello näytti 00.40 ja sit loppu nauhalle ja äkkiä sänkyy.![]()
Mä ajattelin kattoo sen huomen illalla![]()
![]()
eli oon sitte hiljaa siitä leffasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O *haukotus*
mitä se haukottelee?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O *haukotus*
mitä se haukottelee?
Tauti ku väsyttää. Viimeyönä ei tullut nukuttua tuon kuumepotilaan kanssa ja tänään ku viel pääsin töistä vasta kl 19...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa: