V
vierailija
Vieras
Hivelee minun mieltäni verrattuna niihin tuhansiin sivuihin, joita joku puupää on tänne kirjoitellut.Ei saakeli toista päivää tuo yks puhuu täällä miehensä suolena?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hivelee minun mieltäni verrattuna niihin tuhansiin sivuihin, joita joku puupää on tänne kirjoitellut.Ei saakeli toista päivää tuo yks puhuu täällä miehensä suolena?
Oletko varma että kyseessä oli joka kerta puupää eikä pölkkyHivelee minun mieltäni verrattuna niihin tuhansiin sivuihin, joita joku puupää on tänne kirjoitellut.
Varmaan johtuu anaaliseksin lisöäntymisestä. Ei perse kestä sellaista.Kumma kun niitä J-pusseja tehdään jatkuvalla tahdilla siitäkin huolimatta![]()
Varmaan johtuu anaaliseksin lisöäntymisestä. Ei perse kestä sellaista.
Henkka ei onneksi tällaiseen ryhdy.Varmaan johtuu anaaliseksin lisöäntymisestä. Ei perse kestä sellaista.
Onpas täällä rempseää Kouvola -huumoria alá Marja Ylä-Terttu.Varmaan johtuu anaaliseksin lisöäntymisestä. Ei perse kestä sellaista.
No hohhoijaa, eti ite joku iltalehtien juttu.Saisiko ihan tietopaketin, kuka on tämä Henkka. Ennoo kärryillä.
Rikkaissa ja rahattomissa myös ollut, lahjoitti sen rahasalkun.No hohhoijaa, eti ite joku iltalehtien juttu.
Veikkaan et tarkoittaa sitä miljonääri Henryä. Ollut taas kerran Ilta-Sanomien otsikoissa provokatiivisien juttujensa takia.Saisiko ihan tietopaketin, kuka on tämä Henkka. Ennoo kärryillä.
Taatusti kiinnostaa sua. Näen miten sun pöksyt lentelee hänen takiaan.No onpa kiinnostavaa
Se kirjoitetaan à la. Kouvolan Marjan kirjoitusasua en tiedä.Onpas täällä rempseää Kouvola -huumoria alá Marja Ylä-Terttu.
À la páá.Se kirjoitetaan à la. Kouvolan Marjan kirjoitusasua en tiedä.
Imatralaiset peruskoulunopettajat on ollu tuohon aikaan rempseillä "aftereilla". Marja oli taas ihan ihan irti ai kauhee ollaan me HULLUJA.Onpas täällä rempseää Kouvola -huumoria alá Marja Ylä-Terttu.
Moi Häärijä. Yhdellä K fanimummolla vain heittää iso pyörä.Tulin tänne katsomaan pitkästä aikaa ja täällä ei muusta puhuta kuin suolista. Te olette outoja.![]()
Ai saakeli, luulin että vitsailette tällä yllätystuuppauksella!![]()
Henry Aflecht etsii työntekijää – erikoisia vaatimuksia
Sosiaalisessa mediassa asia herättää keskustelua.www.is.fi
Vai että pelkää Henkka, että tuupataan ylltyäen![]()
Olin tattimetsälläMissä kaikki? Ettehän te kai töissä käy?
Löytykö isoja tatteja?Olin tattimetsällä![]()