Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK...mulu vois tulla tänne pikkasen vähemmän pelottavana.:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Rupes naurattaa ku katoin kotikatua ja siin oli Onni ja Onnin apu pakettiauto![]()
tuli vaan ketjuntappo joteskin mieleen ja häjyläinen![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:![]()
![]()
hello häjy
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Rupes naurattaa ku katoin kotikatua ja siin oli Onni ja Onnin apu pakettiauto![]()
tuli vaan ketjuntappo joteskin mieleen ja häjyläinen![]()
![]()
![]()
älä vaa kerro mitä siin tapahtu ku miul on se nauhal.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuun kohta...hetko.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä laitoin sen tyttö ja helmikorvakorun ajastukselle....mahtaakohan olla hyvä leffa oikeesti. Ainakin kriitikot on sitä kehuneet mutta yleensä ne on mun kanssa eri mieltä hyvästä elokuvasta :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuun kohta...hetko.
jaahas...linnoituksen rakentaminen siis jatkuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mul olis huomen sellanen 08-19 päivä töissä :/ :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä laitoin sen tyttö ja helmikorvakorun ajastukselle....mahtaakohan olla hyvä leffa oikeesti. Ainakin kriitikot on sitä kehuneet mutta yleensä ne on mun kanssa eri mieltä hyvästä elokuvasta :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä laitoin sen tyttö ja helmikorvakorun ajastukselle....mahtaakohan olla hyvä leffa oikeesti. Ainakin kriitikot on sitä kehuneet mutta yleensä ne on mun kanssa eri mieltä hyvästä elokuvasta :kieh:
mikäs se semmone leffa on,nimestä päätellen ei taija kyl miuta kiinnostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä laitoin sen tyttö ja helmikorvakorun ajastukselle....mahtaakohan olla hyvä leffa oikeesti. Ainakin kriitikot on sitä kehuneet mutta yleensä ne on mun kanssa eri mieltä hyvästä elokuvasta :kieh:
Ykköseltä tulee...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä laitoin sen tyttö ja helmikorvakorun ajastukselle....mahtaakohan olla hyvä leffa oikeesti. Ainakin kriitikot on sitä kehuneet mutta yleensä ne on mun kanssa eri mieltä hyvästä elokuvasta :kieh:
Ykköseltä tulee...
http://www.yle.fi/tv1/ohjelmaopas.php?serial=t0150049309813
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä taidan nyt mennä nukkumaan et selviäis huomisesta orjatyöpäivästä =):hug:
:heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä taidan nyt mennä nukkumaan et selviäis huomisesta orjatyöpäivästä =):hug:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie häippäsen kans ku dexter alkaa...hyvät yöt ja huomisee.:hug: