###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

kivis
Lampaita lasketaan unta odotellessa kuulemma silleen että mennään eläinkauppaan ja ostetaan sata lammasta ja opetetaan ne lampaat hyppimään sängyn yli ja siinä voi sitten sängyllä maatessa laskea ne lampaat...sanoo mun 4 vee :D
 
Meidän kuopus tuli tänään keittiöön mun tykö ja sanoiettä "Äiti kakka tuli" ja otti kädestä kii ja veti mua pottua kohden. noh minähän siihen että pöh, pissa se vaan oli (kun sanoo pissatessaan usein et kakka tuli). Epäuskoisena menin potun luokse ja :eek: :eek: :eek: siellä potussa jökötti oikein miehekäs kakka :LOL: . Vähänkö olin onnessani et ekan kerran oli ihan itte ilman itkua kakannut ja vielä oikeaan paikkaan kun se kakkaaminen on ollut niin vaikeaa nyt pottaopettelun aikana. Eilen tuo vielä surutta lykki minne sattui pieniä kikkareita kun ei vaippaakaan suostunut laittamaan eikä potulle eikä pytylle suostunut silloin kakkalle.JIPPIIII! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä vähän mietin josko lopettais ketjussa pörräämisen ku aika harvakseltaan tässä sattuu olemaan kenenkään kanssa samoihin aikoihin. :whistle: B)
Älähän nyt sentään !!!! Meidän isäntä vie kohta tän koneen metsästysmajalle kun siellä tarvitaan saunaillassa tätä konetta joka yhdistetään karaokelaitteisiin :kieh: :kieh: :kieh: Eli olen nettipimennossa tänään ja huomennakin (ellei isäntä huomenna aamuyöstä roudaa kainalossaan tätä konetta takaisin kotiin. Nyt täytyy mennä syömään. :wave:
 
kukis
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä vähän mietin josko lopettais ketjussa pörräämisen ku aika harvakseltaan tässä sattuu olemaan kenenkään kanssa samoihin aikoihin. :whistle: B)
älä nyt viel lopeta,kyllähä myö ain välil tääl törmätää.
 
Isäntä makaa krapuloissaan makuuhuoneessa :kieh: :kieh: :kieh: valmistautuu ilmeisesti henkisesti illan uuteen juhlaan (60v-juhliin). Pakko itsekin kai vääntäytyä sinne vaiks ei yhtään huvittais. En kyl paria tuntia kauempaa viitsi siellä olla.
 
Olivat muuten isännät laulaneet karaokea metsästysmajalla eilen 9 tuntia putkeen (pääasiassa meidän isäntä ja tänään huomasivat et olivat "laulaneet" johdot meidän karaokelaitteista poikki eli ne olivat kuumenneet liiasta käytöstä ja sulaneet . Äänikin oli kumman käheä ukolla tänään ja sahdinhaju oli kuvottava . Mutta hiljaa kuitenkin tuo tuli yöllä kotia, ihme! Toivottavasti ei kolistele tänäyönäkään.
 
Olivat muuten isännät laulaneet karaokea metsästysmajalla eilen 9 tuntia putkeen (pääasiassa meidän isäntä) ja tänään huomasivat et olivat "laulaneet" johdot meidän karaokelaitteista poikki eli ne olivat kuumenneet liiasta käytöstä ja sulaneet :LOL: :LOL: . Äänikin oli kumman käheä ukolla tänään ja sahdinhaju oli kuvottava :x . Mutta hiljaa kuitenkin tuo tuli yöllä kotia, ihme! Toivottavasti ei kolistele tänäyönäkään.
 
Ajattelin vaihtaa nikkiä mut mun atk taidoilla se ei ollut ihan mutkatonta . Sotkin systeemit niin et lopulta mun oli pakko muuttaa tunnuksenikin ja rekisteröityä ihan uudestaan ja nyt tää olis niinkuin mun eka viesti ikinä täällä palstalla ja kaikki yv:t katosi . Yritin palata vanhaan nikkiin ja tietoihin mutta herjasi vaan että tunnukset jo käytössä (niin minullapa tietysti mut en enää päässyt niillä sisään). Eli olen entinen erka nykyinen jääräpää
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Ajattelin vaihtaa nikkiä mut mun atk taidoilla se ei ollut ihan mutkatonta . Sotkin systeemit niin et lopulta mun oli pakko muuttaa tunnuksenikin ja rekisteröityä ihan uudestaan ja nyt tää olis niinkuin mun eka viesti ikinä täällä palstalla ja kaikki yv:t katosi . Yritin palata vanhaan nikkiin ja tietoihin mutta herjasi vaan että tunnukset jo käytössä (niin minullapa tietysti mut en enää päässyt niillä sisään). Eli olen entinen erka nykyinen jääräpää
okke,sie oot sit jääris. :D
 

Yhteistyössä