###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tää nyt on tämmöstä täällä :D
Huomasin tänään et tuolla oli joku aloittanut jonkun ketjun susta!! Ikävä niillä vaan on ollut ;) usko pois!
Niitä oli enemmältikkin....ei mua kaikki haittaa. Mut yksi asia josta en tykkää.
No mikä??? Utelias oon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:

Pöllö istui puussa,ei oo pöllöllä hampaita suussa,suuret on silmät ja suuri on pää eikä se sano että määmäämää vaan uu uhuu uhuu uu.
Lammas oli maassa,oli ruohoa syömässä haassa,pienet on silmät ja pieni on suu eikä se sano että uu uu uu vaan mää määhää mää mää.
Susi istui yössä oli kuutamo valvonta työssä,suuret on silmät ja suuri on suu eikä se sano että mää mää mää vaan auu uu auu auuu. Käki, tykkäs huonoa. kun ei sillä ole kuonoa. onpahan laulu ja laulupuu, eikä se laula että hepskukkuu vaan kukkuu, kukkuu kukkuu kukkuu. Pöllö, istui puussa. ei ole pöllöllä hampaita suussa. Suuret on silmät ja suuri on pää eikä se sano että määmäämää vaan uuu uuu, mää mää, au auu, kukkuu!
Hauska!! :D
eikä ole ku se soi mun päässä :kieh: :LOL: :LOL:
:LOL: Jaa onko se laulu?? Aattelin et se on tuollainen runontapainen :D En oo kuullut ennen mut olis hauska osata! Meil soi lastenlaulut aamusta iltaan kun varsinkin kuopus vaatii musiikkia et voi tanssia :D

soon pöllörock :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tää nyt on tämmöstä täällä :D
Onhan tää palsta aikamoinen hiekkalaatikko :/ :D Mulle tää palsta on sellainen aivot offille-palsta, ihan muissa nettiympyröissä sitten asiallisempaa ja "vakavampaa" keskustelua. En kyllä suomeksi edes osaa kauhean hyvin ilmaista itseäni joten enemmän olen sellaisilla fiksuilla forumeilla espanjankielisillä sivustoilla.
Öhöm!!! Eikö me olla fiksuja?? :whistle: :ashamed: :D :LOL: No joo, vitsi vitsi! :D

ollaan me ja tää on plussan fiksuin ketju :D :D :D :D
Näiin on!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:

Pöllö istui puussa,ei oo pöllöllä hampaita suussa,suuret on silmät ja suuri on pää eikä se sano että määmäämää vaan uu uhuu uhuu uu.
Lammas oli maassa,oli ruohoa syömässä haassa,pienet on silmät ja pieni on suu eikä se sano että uu uu uu vaan mää määhää mää mää.
Susi istui yössä oli kuutamo valvonta työssä,suuret on silmät ja suuri on suu eikä se sano että mää mää mää vaan auu uu auu auuu. Käki, tykkäs huonoa. kun ei sillä ole kuonoa. onpahan laulu ja laulupuu, eikä se laula että hepskukkuu vaan kukkuu, kukkuu kukkuu kukkuu. Pöllö, istui puussa. ei ole pöllöllä hampaita suussa. Suuret on silmät ja suuri on pää eikä se sano että määmäämää vaan uuu uuu, mää mää, au auu, kukkuu!
Hauska!! :D
eikä ole ku se soi mun päässä :kieh: :LOL: :LOL:
:LOL: Jaa onko se laulu?? Aattelin et se on tuollainen runontapainen :D En oo kuullut ennen mut olis hauska osata! Meil soi lastenlaulut aamusta iltaan kun varsinkin kuopus vaatii musiikkia et voi tanssia :D

soon pöllörock :D :LOL:
Jaa! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Erka...sulle on viestiä
Kävin just lukemassa! Kurjaa sellainen! En kyl nähnyt sellaista aloitusta missään että meni mun silmien ohi vaik aika ahkeraan oon täällä palstalla roikkunut.
Olis se voinut mennä mun ohi myös.
Niinpä! Ilkeilijöitä riittää kyllä mitäs nyt-osiossa paljon!
 
Meidän hassu potta-opiskelijatyttönen on kyllä päivisin aikamoinen näky...tuo kun opettelee potalle niin on niin innostunut pisssailemaan pottaansa et ei haluu pitää vaatteitakaan päällä ja repii kaiken pois PAITSI karvareunuksisen tonttulakin hän kyllä muistaa aina vetää päähänsä :xmas: :LOL: . Meillä kai sitten tonttuillaan aina oli joulu taikka juhannus :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Olitko BootyPeppi muuten matkoilla kuukauden vai ihan muuten vaan palstatauolla?
Nuo karnevaalijärjestelyt vie aikaa ja sen päälle pitää tehdä töitä, hoitaa lapsia ja etsiä asuntoa.
Oletko muuttamassa? mullahan on tänään oikein kysymyksien tulva :D
Juu, tarkoitus olisi...ensin piti muuttaa Italiaan, asuntokin löytyi mutta mä en halua sinne nyt sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Olitko BootyPeppi muuten matkoilla kuukauden vai ihan muuten vaan palstatauolla?
Nuo karnevaalijärjestelyt vie aikaa ja sen päälle pitää tehdä töitä, hoitaa lapsia ja etsiä asuntoa.
Oletko muuttamassa? mullahan on tänään oikein kysymyksien tulva :D
Juu, tarkoitus olisi...ensin piti muuttaa Italiaan, asuntokin löytyi mutta mä en halua sinne nyt sitten.
Suomestako nyt etsitte asuntoa??
 

Yhteistyössä