###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Minä...joka en koskaan värjää hiuksiani...ajattelin et jos plääjäyttäis jotain punertavaa väriä päähän :LOL: :whistle: . Tiedän et isäntä ei kyl tykkää punaisesta väristä mut sellanen mahongin kiiltävä vois olla piristävä...ihan itteeni ajattelin et jotain mukavaa vaihtelua! Mulla siis keskiruskea tukka tai sellainen tumma luonnostaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Minä...joka en koskaan värjää hiuksiani...ajattelin et jos plääjäyttäis jotain punertavaa väriä päähän :LOL: :whistle: . Tiedän et isäntä ei kyl tykkää punaisesta väristä mut sellanen mahongin kiiltävä vois olla piristävä...ihan itteeni ajattelin et jotain mukavaa vaihtelua! Mulla siis keskiruskea tukka tai sellainen tumma luonnostaan.
anna mennä vaan nainen :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Minä...joka en koskaan värjää hiuksiani...ajattelin et jos plääjäyttäis jotain punertavaa väriä päähän :LOL: :whistle: . Tiedän et isäntä ei kyl tykkää punaisesta väristä mut sellanen mahongin kiiltävä vois olla piristävä...ihan itteeni ajattelin et jotain mukavaa vaihtelua! Mulla siis keskiruskea tukka tai sellainen tumma luonnostaan.
anna mennä vaan nainen :D :D
No joo seuraavaks kun meen kauppaan niin ostan väriputelin :D .
 
Meil olis tässä koko helmikuun tiedossa kaikenmoisia juhlia eikä yhtään huvittas mennä näyttämään omaa lihonnutta olemusta sinne...varsinkaan kun muut ei tiedä meidän "tragediasta" mitään niin luulevat et oon mässäillyt itteni tämmöseks vaiks kyl se mässäilystäkin johtuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Lapset nukkuu ja mun tarttis mennä syömään jotain ja sitten itekkin nukkua kun aamuisin täytyy vääntäytyä niin aikaisin lasten takia ylos :kieh:
Mun tarttis vielä siivota kilo possun ulkofilettä ja laittaa pakkaseen. Hitsit ku ei hotsittais yhtään. :kieh: :D
No siinäpä onkin sitten vielä iltapuhteiksi hommaa :D !
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Lapset nukkuu ja mun tarttis mennä syömään jotain ja sitten itekkin nukkua kun aamuisin täytyy vääntäytyä niin aikaisin lasten takia ylos :kieh:
Mun tarttis vielä siivota kilo possun ulkofilettä ja laittaa pakkaseen. Hitsit ku ei hotsittais yhtään. :kieh: :D
No siinäpä onkin sitten vielä iltapuhteiksi hommaa :D !
:D :D Kait se on pakko mennä nyt oikeesti paloitteleen toi lihaköntsä. Päivisin ei ehdi tehdä paljos mitään ku ukko on työmatkalla ja kaikki aika menee noiden muksujen kanssa ja ruuanlaitossa ja siivoamisessa ja pyykinpesussa ja harrastuksiin viemisissä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
tais kaikki jo keretä mennä.
Juu, niin meni :wave:
okke,mut kuka sie sit oot?:D
No se joka menee paloitteleen lihaa :D
asja selvä.miekii taijan mennä kököttää tuonne sohvalle ja tuijottaa telkkua.

siispä öitä =) :) :hug: :D :heart: :heart: :wave:
 
kukis
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:
tais kaikki jo keretä mennä.
Juu, niin meni :wave:
okke,mut kuka sie sit oot?:D
No se joka menee paloitteleen lihaa :D
asja selvä.miekii taijan mennä kököttää tuonne sohvalle ja tuijottaa telkkua.

siispä öitä =) :) :hug: :D :heart: :heart: :wave:
hyvää yötä,nähhää ja moikkelis.:)
 

Yhteistyössä